6, Kan veel metal en dergelijke wel waarderen en vind dit los van het grunten ook wel een tof nummer maar het overheerst i.m.o veel te veel in deze, niet echt chill naar mijn mening.
6, Kan veel metal en dergelijke wel waarderen en vind dit los van het grunten ook wel een tof nummer maar het overheerst i.m.o veel te veel in deze, niet echt chill naar mijn mening.
Het is oprecht iets waar je aan moet wennen. Btw het zijn growls, niet grunts. Heel simpel en dom gezegd, grunts klinkt meer als een zwijn, growls als een beer .
Ik vond het vroeger ook verschrikkelijk maar ben er via bands die gaandeweg het steeds meer implementeren er in gekomen. Het was voor mij ook Linkin Park > Breaking Benjamin > Story Of The Year > The Amity Affliction > Periphery > In Hearts Wake > Erra > Chelsea Grin. Dus van gewoon nu-metal met een scherpe stem naar lichte growls, naar screams naar gewone growls en gaande weg steeds dieper en lomper. Maar luisterde het voornamelijk voor de muziek (progressive metal(core)).
@RvD
6,5, heb liever de oudere Don Diablo zoals Starlight. De muziek zelf is tof maar de vocals hadden ze weg mogen laten.
7,8. De intro en outro vind zijn energiek met redelijk goede kicks en gekke geluidjes. Opbouw naar de climax is geweldig. Ik hou er echt van als het heel klein begint en rustig aan aanzwelt. Lekker euforisch sfeertje wordt er neergezet met een leuke melodie. De vocals zijn wel een beetje irritant maar daar luister ik doorheen. De eerste climax gaat goed los en maakt af wat er is ingezet. De tweede climax vind ik een teleurstelling omdat de melodie wat te simpel is. Lijkt op een versimpeling van Davide Sonar - Believe.