Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Kan dergelijke muziek soms best appreciëren, maar dit is me iets te. 5/10.

Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Apart. Klinkt niet vervelend in iedergeval:)

Had bij deze even een wauw momentje, de stem van Stef Bos icm trance achtig riedeltje.
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 9 minutes ago
Nope, nope just nope 1.

Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Best fijn luister plaatje, 7/10

Hardtraxx Veteran
7916 posts member since 2013
last seen 11 hours ago
Niet mijn ding, maar niet verkeerd... 5/10

Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Toevallig deze band en dit album een paar maanden terug ontdekt. Heerlijk. Ik vond A Sad Cartoon ook echt top. 9/10

Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
7.5

Hardtraxxer
975 posts member since 2023
3, klinkt als een mix van runescape music video nummer en de intro van een high school serie op disney xD ofzo

Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
4, muzikaal vast wel goed maar dit voelt voor mij als muziek die je bij Simcity of De Sims hoorde, beetje saaie achtergrondmuziek.

Hardtraxxer
Broken Balance wrote:4, muzikaal vast wel goed maar dit voelt voor mij als muziek die je bij Simcity of De Sims hoorde, beetje saaie achtergrondmuziek.
Grappig dat je het zo omschrijft. Persoonlijk ervaar ik dit juist zelf compleet anders. In de schijnbare onmetelijkheid van de kosmische leegte, ervaar ik een bedwelmende vrijheid, een zweven tussen de sterren dat de zwaartekracht van mijn aardse bestaan ontstijgt. Een dans met de eeuwigheid, waar de grenzen van mijn fysieke zelf vervagen en mijn wezen een symbiose aangaat met de onbegrensde ruimte.

Het gebrek aan weerstand laat me zweven zonder enig tastbaar anker, en de afwezigheid van geluid dompelt me onder in een stilte die de harmonieën van het universum onthult. Tussen sterren en nevels voel ik de kosmische extase, een ervaring die mijn menselijke zintuigen te boven gaat en me doet opgaan in de onzichtbare kosmische partituren.

Tijd lijkt te verdampen in deze astrale omgeving, en mijn perceptie van het lineaire bestaan vervaagt. In deze tijdloze danse macabre met de sterren, ben ik verloren in de stroom van tijd en ruimte, waar het zelf een vluchtige entiteit wordt in de kosmische choreografie.

Blikken op de aarde vanuit deze kosmische vergezichten laten grenzen en nationaliteiten vervagen. De planeet verschijnt als een eenheid, zwevend in het interstellaire ballet. De nietigheid van menselijke conflicten en aardse trivialiteiten wordt overweldigend, en in deze contemplatieve zweving vind ik een diepere verbinding met het universele weefsel van het bestaan.

Beetje lange tekst maar hoop dat het zo duidelijk is :P
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Ik snap je volkomen,

groeten uit het 6e daluniversum.
Hardtraxx Elite
2965 posts member since 2011
last seen 19 hours ago
ff ontopic blijven aub.

Hardtraxxer
ja mergool reageer dan zelf ook op die vorige plaat?

maar goeie shit G-unit sowieso pa, 8

Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2022
last seen 3 days ago
Afschuwelijk, 2
Hardtraxx Elite
2965 posts member since 2011
last seen 19 hours ago
6,5 wel prima, maar gaat niet in mn lijst.

Hardtraxx Veteran
3885 posts member since 2013
last seen 16 days ago
7, standaard pop formule maar extra puntje omdat het Zara Larsson is.

Om het verhaal duidelijk te maken de hele trilogie in een keer gepakt, wel wat lang daardoor :P
Hardtraxxer
5,5. Vind dit soort vocals ( :P ) echt verschrikkelijk maar het is wel cool gedaan!

Oud alias van Noisia
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
8,

Deed het bij hun laatste optreden hier in Grunnchi echt heel goed en blijft een klassiekertje.

Hardtraxx Veteran
7916 posts member since 2013
last seen 11 hours ago
Dat moet lukken, ik vertrek binnen een dik uur naar een concert van Architects waar Spiritbox en Loathe het voorprogramma doen haha... 8 voor dit nummer!

Hardtraxxer
7,5. Helemaal niet bekend in die hoek maar Architects vind ik wel echt nice

Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 9 minutes ago
2, vind dit helemaal niks.

Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Helicaze wrote:Dat moet lukken, ik vertrek binnen een dik uur naar een concert van Architects waar Spiritbox en Loathe het voorprogramma doen haha... 8 voor dit nummer!
Vet hoor haha, ik zou ook nog gaan maar het komt qua geld gewoon niet lekker uit.
Hardtraxx Veteran
8650 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Ja hallo dennis POST DAN IETS

oh kan hem niet plaatsen met soundcloud balk
I
Hardtraxxer
77 posts member since 2024
last seen 11 days ago
7,5 gewoon vet, maar bij schranz blijft er nooit zo veel over in de mix behalve de luide kick en percussie haha... Toevallig afgelopen vrijdag naar een all night long van Klangkuenstler geweest; live is die muziek wel echt heel erg vet zeg.

Hardtraxx Veteran
8650 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Alignment weet me altijd wel te pakken, stevige techno op degelijk bpm, met die kleine neiging naar trance in z'n melodieën :love:
Een 7,5