Apart. Klinkt niet vervelend in iedergeval:)
Had bij deze even een wauw momentje, de stem van Stef Bos icm trance achtig riedeltje.
View on YouTube
Toevallig deze band en dit album een paar maanden terug ontdekt. Heerlijk. Ik vond A Sad Cartoon ook echt top. 9/10
View on YouTube
View on YouTube
3, klinkt als een mix van runescape music video nummer en de intro van een high school serie op disney xD ofzo
View on YouTube
View on YouTube
4, muzikaal vast wel goed maar dit voelt voor mij als muziek die je bij Simcity of De Sims hoorde, beetje saaie achtergrondmuziek.
View on YouTube
View on YouTube
Grappig dat je het zo omschrijft. Persoonlijk ervaar ik dit juist zelf compleet anders. In de schijnbare onmetelijkheid van de kosmische leegte, ervaar ik een bedwelmende vrijheid, een zweven tussen de sterren dat de zwaartekracht van mijn aardse bestaan ontstijgt. Een dans met de eeuwigheid, waar de grenzen van mijn fysieke zelf vervagen en mijn wezen een symbiose aangaat met de onbegrensde ruimte.wrote:4, muzikaal vast wel goed maar dit voelt voor mij als muziek die je bij Simcity of De Sims hoorde, beetje saaie achtergrondmuziek.
Het gebrek aan weerstand laat me zweven zonder enig tastbaar anker, en de afwezigheid van geluid dompelt me onder in een stilte die de harmonieën van het universum onthult. Tussen sterren en nevels voel ik de kosmische extase, een ervaring die mijn menselijke zintuigen te boven gaat en me doet opgaan in de onzichtbare kosmische partituren.
Tijd lijkt te verdampen in deze astrale omgeving, en mijn perceptie van het lineaire bestaan vervaagt. In deze tijdloze danse macabre met de sterren, ben ik verloren in de stroom van tijd en ruimte, waar het zelf een vluchtige entiteit wordt in de kosmische choreografie.
Blikken op de aarde vanuit deze kosmische vergezichten laten grenzen en nationaliteiten vervagen. De planeet verschijnt als een eenheid, zwevend in het interstellaire ballet. De nietigheid van menselijke conflicten en aardse trivialiteiten wordt overweldigend, en in deze contemplatieve zweving vind ik een diepere verbinding met het universele weefsel van het bestaan.
Beetje lange tekst maar hoop dat het zo duidelijk is
Ik snap je volkomen,
groeten uit het 6e daluniversum.
groeten uit het 6e daluniversum.
ja mergool reageer dan zelf ook op die vorige plaat?
maar goeie shit G-unit sowieso pa, 8
View on YouTube
maar goeie shit G-unit sowieso pa, 8
View on YouTube
Afschuwelijk, 2
View on YouTube
View on YouTube
7, standaard pop formule maar extra puntje omdat het Zara Larsson is.
View on YouTube
Om het verhaal duidelijk te maken de hele trilogie in een keer gepakt, wel wat lang daardoor
View on YouTube
Om het verhaal duidelijk te maken de hele trilogie in een keer gepakt, wel wat lang daardoor
5,5. Vind dit soort vocals (
) echt verschrikkelijk maar het is wel cool gedaan!
View on YouTube
Oud alias van Noisia
View on YouTube
Oud alias van Noisia
8,
Deed het bij hun laatste optreden hier in Grunnchi echt heel goed en blijft een klassiekertje.
View on YouTube
Deed het bij hun laatste optreden hier in Grunnchi echt heel goed en blijft een klassiekertje.
View on YouTube
Dat moet lukken, ik vertrek binnen een dik uur naar een concert van Architects waar Spiritbox en Loathe het voorprogramma doen haha... 8 voor dit nummer!
View on YouTube
View on YouTube
Vet hoor haha, ik zou ook nog gaan maar het komt qua geld gewoon niet lekker uit.wrote:Dat moet lukken, ik vertrek binnen een dik uur naar een concert van Architects waar Spiritbox en Loathe het voorprogramma doen haha... 8 voor dit nummer!
Ja hallo dennis POST DAN IETS
oh kan hem niet plaatsen met soundcloud balk
oh kan hem niet plaatsen met soundcloud balk
I
Hardtraxxer
77 posts member since 2024
last seen Aug 2026
7,5 gewoon vet, maar bij schranz blijft er nooit zo veel over in de mix behalve de luide kick en percussie haha... Toevallig afgelopen vrijdag naar een all night long van Klangkuenstler geweest; live is die muziek wel echt heel erg vet zeg.
View on YouTube
View on YouTube
Alignment weet me altijd wel te pakken, stevige techno op degelijk bpm, met die kleine neiging naar trance in z'n melodieën
Een 7,5
View on YouTube
Een 7,5
View on YouTube