View on YouTube
T
Hardtraxxer
266 posts member since 2017
last seen Jun 2024
Goede plaat maar helaas iets teveel moeten aanhoren overal waar je kwam. +1 voor de clip. 7/10
View on YouTube
View on YouTube
M
Hardtraxxer
716 posts member since 2019
last seen Jun 2021
Dit soort Nederlandse pop muziek kan ik niet trekken helaas. Hoort voor mijn gevoel thuis bij Radio NL of TV Oranje
View on YouTube
View on YouTube
9wrote: Helemaal luisteren aub, vooral de laatste 2/2,5 minuut gvd!!!
Heb vandaag Brothers In Arms toevallig nog geluisterd.
View on YouTube
R
Hardtraxxer
484 posts member since 2017
last seen Aug 2026
7. Ben een beetje klaar met de mainstream techno sound eerlijk gezegd (T78, Charlotte, ROBPM enz), puur omdat mensen die normaal geen techno luisteren dat wel ineens draaien de laatste tijd. Maar toch blijft het wel dikke muziek.
View on YouTube
View on YouTube
R
Hardtraxxer
last seen Aug 2026
disrespect
M
Hardtraxxer
716 posts member since 2019
last seen Jun 2021
R
Hardtraxxer
last seen Aug 2026
Zo de tering hoe krijg je dat geluid uit je strot haha. Wel erg veel respect hiervoor maar ik kan hier niet zo gek veel mee, zet het zelf niet aan. Wel onder de indruk: 7
View on YouTube
Ik denk dat ik deze de afgelopen 2 weken meer dan een miljoen keer geluisterd heb
View on YouTube
Ik denk dat ik deze de afgelopen 2 weken meer dan een miljoen keer geluisterd heb
Wat is trance toch ook heerlijke muziek
Lekker zweven. Vind alleen deze vocals niet heel fijn, dus een 7.
Om een beetje in de trance sferen te blijven:
(PS. Niet voor mensen met een kleine spanningsboog, zoals met alle psytrance eigenlijk)
View on YouTube
Om een beetje in de trance sferen te blijven:
(PS. Niet voor mensen met een kleine spanningsboog, zoals met alle psytrance eigenlijk)
View on YouTube
9,5! Een van m'n all time favorieten. Toen ze met die epische riff openden in de Ziggo Dome een aantal jaar terug
Daarnaast helemaal kapot gespeeld op Guitar Hero.
View on YouTube
View on YouTube