makrooy wrote:tja dit is niks voor mij maar kan het moeilijk slechte muziek noemen dus een 7
Active topics in Off-Topic
Moderators
Haha jeetje wat Brits dit. Dit soort zang spreekt me echter nooit zo aan. 6/10.
Zou dit niet perse snel zelf opzetten, maar kan er goed naar luisteren. 7,5
Intro vond ik echt geen zak aan maar die climax is wel weer lekker, 6.5
Heerlijk om af en toe mee te schreeuwen in de auto, maar het mist duidelijk de noodzaak die in het origineel wel duidelijk overgebracht wordt. 7.
Ja heel sneu, maar toch wel een 7,5, doet mij een beetje aan m'n basshunter tijd denken en dat is wel een guilty pleasure (kende de plaat al wel)Fantazoo wrote:Heerlijk om af en toe mee te schreeuwen in de auto, maar het mist duidelijk de noodzaak die in het origineel wel duidelijk overgebracht wordt. 7.
Als je m tot ong 1.20 luistert mag je opgeven.
4. Zou het nooit zelf opzetten maar het klinkt wel ok.
7. Zou 'm thuis nooit opzetten ofzo. Maar het is wel een heerlijke dansplaat. Zo rond een uur of 2 in de kroeg als je al het nodige alcohol achter de kiezen hebt, doet deze het altijd goed!
Niet verkeerd, kan mijn vinger er niet op leggen maar iets stoort me aan het nummer. 6
6, stevig nummertje maar erg van hetzelfde.
-
MHardtraxx Veteran
- 14177 posts member since 2013
7, wel leuk nummer 
Heel vet, helemaal mijn ding ook, 8!
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
8, fijn chill sfeertje
Dit is een beetje te generiek EDM voor mij. Word nergens spannend. 4
Voor mij een van de mooiste en favoriete stukken die er bestaan. Sowieso altijd erg gecharmeerd geweest van Chopin als je praat over "ouder" spul en Ólafur Arnalds als het gaat om modern. Om dan die twee werelden samen te horen komen met de Intonatie en signature van dhr Arnalds en ZIJN definitie van Chopin's werk is gewoonweg subliem.
Voor mij een van de mooiste en favoriete stukken die er bestaan. Sowieso altijd erg gecharmeerd geweest van Chopin als je praat over "ouder" spul en Ólafur Arnalds als het gaat om modern. Om dan die twee werelden samen te horen komen met de Intonatie en signature van dhr Arnalds en ZIJN definitie van Chopin's werk is gewoonweg subliem.
Mij iets te rustig maar ik heb m wel opgeslagen, 7,5.
Upload volgende keer even een setje van half uur. De tering 10 minuten
Maar gaat opzicht wel, had het op de achtergrond staan. Geen idee wat ze zegt maarja. 6,5
-
MHardtraxxer
- 716 posts member since 2019
- last seen Jun 2021
3. Vreselijk gezanik. Piano is nog wel leuk. Maar altijd mensen met hun gezeik erdoor, om gek van te worden.
Wie houdt er nu niet van Mozart? 8/10 (ook even verder gaan met piano)
9/10 - Misschien wel een van de beste piano stukken ooit gemaakt
Vreselijk, maar dan ook echt.. 1/10
1/10 Verschrikkelijk
Dan vond ik die Lisa, Amy & Shelly meuk nog beter.
Queen daar blijf je af vind ik...
Dan vond ik die Lisa, Amy & Shelly meuk nog beter.