Oke, ik haak af.En-er-gy wrote:Gaan we niet doen omdat het een off topic bbq is..... Dus talking about: lekkere wijven, drugs, zeveronzin en irritatiemomenten maar ook genietmomentjes...
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
D
En normaal ben je daar zo een fan vanSL8492 wrote:Oke, ik haak af.En-er-gy wrote:Gaan we niet doen omdat het een off topic bbq is..... Dus talking about: lekkere wijven, drugs, zeveronzin en irritatiemomenten maar ook genietmomentjes...
Dat denk je ja, maar niet alles wat mensen denken is de werkelijkheid.dellionNL wrote:En normaal ben je daar zo een fan vanSL8492 wrote:Oke, ik haak af.En-er-gy wrote:Gaan we niet doen omdat het een off topic bbq is..... Dus talking about: lekkere wijven, drugs, zeveronzin en irritatiemomenten maar ook genietmomentjes...
Pleur mij ook maar op 't lijstje. Ken ik met jouw meerijden Julian?
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
FaalhaasEn-er-gy wrote:Muziek wordt gedraaitDistinctive wrote:maar er wordt wel muziek gedraaid.En-er-gy wrote:Gaan we niet doen omdat het een off topic bbq is..... Dus talking about: lekkere wijven, drugs, zeveronzin en irritatiemomenten maar ook genietmomentjes...
-
E
Limburgs: werkwoord + t. close enough.chicken wrote:Nee hoor, het is toch ook niet draaite (verleden tijd)?
-
E
stefan_helmond wrote:Pleur mij ook maar op 't lijstje. Ken ik met jouw meerijden Julian?
-
E
SL8492 wrote:Oke, ik haak af.En-er-gy wrote:Gaan we niet doen omdat het een off topic bbq is..... Dus talking about: lekkere wijven, drugs, zeveronzin en irritatiemomenten maar ook genietmomentjes...
Dan zal het wel alleen in Venray zo zijn, want wij Horstenaren zijn niet dom en zeggen gewoon gedraaid en draaide.En-er-gy wrote:Limburgs: werkwoord + t. close enough.chicken wrote:Nee hoor, het is toch ook niet draaite (verleden tijd)?
Grapje, ik ga gewoon, als ik maar niet gedwongen word om drugs te snuiven/slikken/proberenEn-er-gy wrote:SL8492 wrote:Oke, ik haak af.En-er-gy wrote:Gaan we niet doen omdat het een off topic bbq is..... Dus talking about: lekkere wijven, drugs, zeveronzin en irritatiemomenten maar ook genietmomentjes...
Cruelty wrote: Beginnen met halfjes sander.
-
E
-
BHardtraxxer
- 133 posts member since 2012
- last seen Mar 2025
Als ik kan kom ik ook wel (als het mag)
Nou vooruitBMG wrote:Als ik kan kom ik ook wel (als het mag)
rot op uit dit topic dan. als je toch niet komt
Omdat het kan.retseketser wrote:Uh waarom sta ik op t lijstje?
Dit is een van de redenen dat ik niet kom. Pauper house volk.teupie wrote:rot op uit dit topic dan. als je toch niet komt
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Dat heeft daar niks mee te maken. Ben het 100% met Toob eens, alleen had hij het wel iets minder direct kunnen verwoorden...retseketser wrote:Dit is een van de redenen dat ik niet kom. Pauper house volk.teupie wrote:rot op uit dit topic dan. als je toch niet komt
Mwah ik mag reageren waar ik wil als ik me registreer op deze site. Mondje dicht dus.
nee hoor pik. maak maar geintje toch
Komkom jongens, hou het even gezellig ofzo 
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Kunnen we het niet op een dinsdag na een groot festival houden?