Zo gay vind ik datoostzaner wrote:Ultimatie Shortcut Bundle DLC! Voor 3200 Microsoft Points heb je alles unlocked.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
Dan is het spel toch ook niet meer leuk. 
-
S
Inderdaad. Zoiets haalt voor mij alle uitdaging in het spel weg!Anonymous wrote:Zo gay vind ik dat
Met dit nummer op je ipod wordt het dagelijkse loopje naar de trein een stuk spannender.
Avondje niks te doen, dus ik ga maar even BF3 achievements halen.
4 lampen met 4 kogels uitschieten, 2 mannetjes neerschieten voordat het gebouw op ze valt en allemaal van dat soort achievements.
4 lampen met 4 kogels uitschieten, 2 mannetjes neerschieten voordat het gebouw op ze valt en allemaal van dat soort achievements.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Ik bekijk de achievements altijd voordat ik een SP-campaign begin
zodat ik de momenten herken wanneer ik een achievement kan halen, en dan doe ik het meteen ( die lampen kapotschieten als goed voorbeeld ).
Ik hou echt van dat soort achievements, net zoals dat je items moet vinden. 
Ik print dan altijd een stuk of 3 a4-tjes uit met plaatsen waar die items dan liggen.
Ik print dan altijd een stuk of 3 a4-tjes uit met plaatsen waar die items dan liggen.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
TSJIEETS!!
Ik vind de multiplayer (xbox) best wel verlept nu
en hij staat vanaf vandaag online.oostzaner wrote:Ultimate Shortcut Bundle DLC! Voor 3200 Microsoft Points heb je alles unlocked.
heb toch alles allangoostzaner wrote:en hij staat vanaf vandaag online.oostzaner wrote:Ultimate Shortcut Bundle DLC! Voor 3200 Microsoft Points heb je alles unlocked.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
JVDM94Firetrap wrote:Le me -> Its RawstyleSpaceRazr wrote:Wie heeft trouwens allemaal bf3 op Xbox360?
Kunnen we eens een keer een Hardtraxx live party maken!
-
A
Die schreeuw op 1:20 
-
S
Haha leuk om te kijken. Vroeger vond ik dit filmpje he-le-maal geweldig
-
A
K vind t gewoon echt geweldig die filmpjes

-
A
zijn er nu op PS3 opeens custom-servers ofzo? Ben weer helemaal verslaafd, potjes van 45 minute 
Last edited by Anonymous on 02 May 2012 20:01, edited 3 times in total.
Ja klopt, Rent-A-Server. Is bij de laatste patch erbij gekomen.Anonymous wrote:zijn er nu op PS3 opeens custom-servers ofzo? Ben weer helemaal verslaafd, potjes van 45 minute
Speelt echt een stuk lekkerder met die langere potjes
-
A
Facking vet! Ook kan je eindelijk weg tussen potjes, is nu echt bijna purfect spelGrozny wrote:Ja klopt, Rent-A-Server. Is bij de laatste patch erbij gekomen.Anonymous wrote:zijn er nu op PS3 opeens custom-servers ofzo? Ben weer helemaal verslaafd, potjes van 45 minute
Speelt echt een stuk lekkerder met die langere potjes
Pff wat een crap match was dit zeg. Speel hersenloos tdm, en ben ik lekker aan't ownen, k/d ratio van boven de 2/1 bovenaan de lijst begint me draadloos internet te flippen, ping van 530 tot 700 nog wat. 
-
PHardtraxxer
- 155 posts member since 2009
- last seen Jan 2018
Kut Origin werkt weer eens niet fatsoenlijk, kan ik geen BF3 en ME3 spelen :\
Zoek trouwens nog mensen om mee te spelen, add Prosaxx in comcenter yo!
Zoek trouwens nog mensen om mee te spelen, add Prosaxx in comcenter yo!