Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Artiest: Tiifa

Track(s): Intentions

Sample/video:
View on YouTube

:drool:
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Lekker dat duistere tintje :D
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Tiifa :worship:
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Tiifa :loving:
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
echt heerlijk weer :drool:
hopelijk vind ze snel een label want dat verdient ze zeker!!
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Lyst wrote:Tiifa :worship:
D
Hardtraxx Elite
2349 posts member since 2012
last seen Apr 2017
:worship:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Lekker hoor!
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2021
Dit.

Hopen dat ze snel weer een label vind. Of worden alle therabyte artiesten nu gewoon bij theracords geplaatst?
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
Koelkast wrote:
Dit.

Hopen dat ze snel weer een label vind. Of worden alle therabyte artiesten nu gewoon bij theracords geplaatst?
Nope... Eyoung gaat wss naar Digitally Infected (Label van Busho) Thera blijft wel hardtrance produceren natuurlijk blijft hij wel op Theracords releasen.. dan denk ik Geck-E ook.. Tiffa liet op twitter weten dat ze ook op een ander label gaat releasen.. en Drivium denk dat dat project beetje op zijn einde loopt nu Blackburn meer aandacht krijgt. (Sorry voor al die .... dat typt fijn XD)

EDIT: Tiffa blijft heerlijke hardtrance produceren.. echt ongelovelijk hoe vet dit nummer ook weer is :thumbsup:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ik vind Drivium toch echt een stuk interessanter dan die Blackburn platen. :(
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015
Lyst wrote:Ik vind Drivium toch echt een stuk interessanter dan die Blackburn platen. :(
ben ik deel met je eens (Vind Be Aware, Without Warning en Stay Alert erg vet) maar Drivium heeft ook super vette platen en ik zou erg echt van balen als dat project stopt :(
E
Artiest
126 posts member since 2012
last seen Nov 2025
Helaas weet ik nog niet wat ik ga doen met me tracks en naar wat voor label ik ga
maar me Mirror DICA tracks zouden op Digitally Infected komen onder een nieuw sub label
maar daar hoor ik niets meer van ik ben nu erg bezig met collabs kijken hoe andere produceren
en kijken wat voor gekke dingen eruit komen :)

collabs die er aan komen : Geck-E, Tiifa, Busho, Nutty-T en Side E-fect :)

verders is het Mirror DICA album verzonden naar Mark EG en die zal eens kijken wat we hier mee kunnen!
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015
Eyoung wrote:Helaas weet ik nog niet wat ik ga doen met me tracks en naar wat voor label ik ga
maar me Mirror DICA tracks zouden op Digitally Infected komen onder een nieuw sub label
maar daar hoor ik niets meer van ik ben nu erg bezig met collabs kijken hoe andere produceren

verders is het Mirror DICA album verzonden naar Mark EG en die zal eens kijken wat we hier mee kunnen!
awesome!!! kijk er nual naar uit :worship: :worship:
Hoop echt dat je snel een label vind zodat je weer lekker kan releasen :thumbsup:
Is er geen mogelijkheid om op Theracords door te gaan? (ook omdat Wavolizer niet altijd hardstyle produceert maar wel gewoon released)
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Tiifa liet op twitter weten dat ze ook op een ander label gaat releasen..
Ik dacht dat ze nog aan het zoeken was. In ieder geval, beter zo! Dan komen er tenminste weer releases voorbij! :yay:
Eyoung wrote:Helaas weet ik nog niet wat ik ga doen met me tracks en naar wat voor label ik ga
Je collab-lijst ziet er in ieder geval al indrukwekkend uit! Verder ben ik ontzettend benieuwd naar je Mirror DICA album. Hou ons op de hoogte zou ik zeggen! :thumbsup: