Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 13:02 
 
Artiest

Artiest: Zirkum

Track(s): Visionaire

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 13:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klinkt veel belovend! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 14:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo is dat lekker dan :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik zou als ik Theracords was maar heel snel een contractje aanbieden (als dat niet al gedaan is ;) ) goed bezig man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 19:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die melodie ben ik nog niet helemaal door overtuigd, vind 'm ook wat te abrupt opkomen, maar dat is ook een kwestie van smaak. Die mid echter, blown away! Heel sterk een duistere sfeer neergezet met die mechanische sounds, dat lege gevoel erin maakt 'm echt af. Krijg een beetje het gevoel dat ik ook bij Delete tracks krijg, maar dan beter! Benieuwd naar een hq.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 20:04 
 
Hardtraxx Veteran

Holyshizzle. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt zo te horen weer erg dik :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shit, zijn dat gated kicks? :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 00:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt heeeel vet! hopen dat de kicks live/in hq zo snoeihard zijn als dat ik denk dat ze zijn :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 12:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Klinkt heeeel vet! hopen dat de kicks live/in hq zo snoeihard zijn als dat ik denk dat ze zijn :thumbsup:

ja :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dit klinkt echt super in LQ, heel erg benieuwd hoe die kicks in HQ klinken :woot:
verder het lege duistere sfeertje is heerlijk en moet zo blijven :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 13:43 
 
Hardtraxxer

Dit klinkt in LQ al heel ziek! :love: Heel erg benieuwd naar HQ, hopelijk komt die snel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze was echt gaaf Zaterdag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nondeju, dit klinkt inderdaad echt heel dik zeg :bomb: Verder:
Intervention schreef:
dit klinkt echt super in LQ, heel erg benieuwd hoe die kicks in HQ klinken :woot:
verder het lege duistere sfeertje is heerlijk en moet zo blijven :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 15:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maestro N schreef:
Die melodie ben ik nog niet helemaal door overtuigd, vind 'm ook wat te abrupt opkomen, maar dat is ook een kwestie van smaak. Die mid echter, blown away! Heel sterk een duistere sfeer neergezet met die mechanische sounds, dat lege gevoel erin maakt 'm echt af. Krijg een beetje het gevoel dat ik ook bij Delete tracks krijg, maar dan beter! Benieuwd naar een hq.

Dit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 16:48 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Shit, zijn dat gated kicks? :worship:

Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de melodie en de synth verre van lekker. Verder is 't wel heel bruut volgens mij. Benieuwd naar HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Dakpan schreef:
Shit, zijn dat gated kicks? :worship:

Ja


Bedankt man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 11:02 
 
Artiest

Bedankt allen!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 11:09 
 
Hardtraxx Newbie

HQ wil ik die kick wel eens horen !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha klinkt weer goed dit! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 21:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Schiet op Schiet op Schiet op Schiet op Schiet op Schiet oppppppp!!!!!!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 20:12 
 
Artiest

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 17:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HQ kom ooopppppp!!!!!! :yay: :yay: De kicks in je tweede preview lijken wel snares :slow:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks