acidburn schreef:
Nee vind dit stijltje niks. Ook al voel ik wel aan dat je echt wel talent hebt.
Waar zou je deze stijl onder willen scharen, vind het namelijk niet echt hardstyle. Er zitten natuurlijk wel elementen in en dan zou je het misschien kunnen classificeren als maar hoe zie je dit zelf? Ben er wel benieuwd naar..
Bedankt voor het luisteren, kan niet iedereen overtuigen! Maar goede vraag. Ik zie dit zelf als een heel divers plaatje waar meerdere elementen in terug komen. Iets wat ik heel belangrijk vind en wat tegenwoordig helaas niet meer vaak voorkomt. Kort samengevat: ik wil graag iets anders brengen dan de rest
