Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 20:34 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Zirkum
Track(s): Synergy

Sample/video:

Citaat:
Official Preview of 'Zirkum - Synergy'
This track will be free released when I've reached 750 likes at my Facebook page!

I hope you like it and spread the word! ^^

http://facebook.com/zirkumflexmusic
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 20:35 
 
Hardtraxx Veteran

Ja, vet! Zoals ik al zei, een langere preview graag! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 20:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Apart stijltje hoor! Bevalt me wel! :) Massacre doet me tot nu toe nog wel het meest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 13:26 
 
Artiest

Bedankt :)
Voornamelijk de bedoeling om divers te blijven ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 13:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zirkum schreef:
Bedankt :)
Voornamelijk de bedoeling om divers te blijven ^^

Kijk dat is nou een eigenschap die ik waardeer :yes: Een die menig artiest van tegenwoordig mist.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 17:51 
 
Hardtraxx Veteran

FIJN! Meer van dit. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt goed man, je hebt echt veel potentie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg vet. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 23:25 
 
Hardtraxx Veteran

Je beste track tot nu toe imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 17:27 
 
Artiest

Tof om te horen dat jullie het waarderen! Of het een release of free release word, weet ik echter nog niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 17:34 
 
Hardtraxx Veteran

De "uiteindelijke" versie is in ieder geval gruwelijk geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
De "uiteindelijke" versie is in ieder geval gruwelijk geworden.

Inside information. Alles :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 22:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
De "uiteindelijke" versie is in ieder geval gruwelijk geworden.


Inderdaad Lekker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 22:37 
 
Artiest



Citaat:
Official Preview of 'Zirkum - Synergy'
This track will be free released when I've reached 750 likes at my Facebook page!

I hope you like it and spread the word! ^^


http://facebook.com/zirkumflexmusic/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind persoonlijk de intro en de midintro niet bij elkaar passen, maar verder is hij echt heel lekker :thumbup:

Onbegrijpelijk dat er geen label is die dit op pakt, of doe je zelf nog niet de moeite om labels te benaderen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 23:35 
 
Artiest

XtD schreef:
Ik vind persoonlijk de intro en de midintro niet bij elkaar passen, maar verder is hij echt heel lekker :thumbup:

Onbegrijpelijk dat er geen label is die dit op pakt, of doe je zelf nog niet de moeite om labels te benaderen?


Thanks man! :)

Ik heb er bewust voor gekozen om deze track vrij weg te geven, binnenkort komen er een aantal tracks aan die gereleased zullen worden. Ik zit echter nog niet bij een label!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 23:36 
 
Hardtraxx Veteran

Wat ontzettend vet. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hele hele vette plaat, mid-intro en climax klinken heerlijk en dan die kicks :woot: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij is weer dik hoor Len! vette screech ook in de mid :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 19:30 
 
Hardtraxx Veteran

Zirkum schreef:
Citaat:
This track will be free released when I've reached 750 likes at my Facebook page!

Heel vet! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 20:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee vind dit stijltje niks. Ook al voel ik wel aan dat je echt wel talent hebt.
Waar zou je deze stijl onder willen scharen, vind het namelijk niet echt hardstyle. Er zitten natuurlijk wel elementen in en dan zou je het misschien kunnen classificeren als maar hoe zie je dit zelf? Ben er wel benieuwd naar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 21:37 
 
Artiest

acidburn schreef:
Nee vind dit stijltje niks. Ook al voel ik wel aan dat je echt wel talent hebt.
Waar zou je deze stijl onder willen scharen, vind het namelijk niet echt hardstyle. Er zitten natuurlijk wel elementen in en dan zou je het misschien kunnen classificeren als maar hoe zie je dit zelf? Ben er wel benieuwd naar..


Bedankt voor het luisteren, kan niet iedereen overtuigen! Maar goede vraag. Ik zie dit zelf als een heel divers plaatje waar meerdere elementen in terug komen. Iets wat ik heel belangrijk vind en wat tegenwoordig helaas niet meer vaak voorkomt. Kort samengevat: ik wil graag iets anders brengen dan de rest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 22:09 
 
Hardtraxx Veteran

Ben het met Jesse eens over de intro -> mid. Verder echt een fijne plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 22:15 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik vind de sounds vet en ook tof dat je iets anders doet dan de rest, het voelt alleen een beetje energieloos aan. Weinig drive en daardoor ook iets te langzaam naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo hee dit klinkt echt heel erg vet :woot: heerlijke sounds!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks