Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 14:54 
 
Artiest

Artiest: Zirkum ft. Tawar

Track(s): Massacre



Citaat:
Free release @ 500 Facebook likes: http://facebook.com/zirkumflexmusic/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 13:08 
 
Hardtraxx Veteran

Hij is baas :) vooral kicks in 2e gedeelte :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 22:42 
 
Artiest

Firetrap schreef:
Hij is baas :) vooral kicks in 2e gedeelte :loving:


Thanks! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 23:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zal waarschijnlijk de kwaliteit van de video zijn misschien maar ik vind het tweede gedeelte wat overgemoduleerd klinken :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 23:54 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb al een HQ gehoord, niet het geval ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 23:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dan ben ik benieuwd naar een HQ :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 00:58 
 
Artiest

Komt deze week! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 20:01 
 
Artiest



Citaat:
Zirkum Facebook

I decided to upload the HQ preview of my upcoming track to celebrate the 300 likes on Facebook! Massacre (Ft. Tawar). I hope you like it!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 20:06 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker nummer hoor. Vocals zijn weer standaard duister ookal vind ik dit er wel bij passen. loopt erg goed synchroon met de achtergrond geluiden. 2e climax is erg vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 20:24 
 
Hardtraxxer

Die melodie is wel echt heerlijk icm die lead! ^^ Je hebt de vocals goed gebruikt man! Enig idee al wat hiermee gebeuren gaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 20:42 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt aardig, mis alleen echt een hele hoop drive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 01:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste gedeelte mist gewoon bass?
Tweede gedeelte is erg goed, fijne kicks en die geluidjes zijn baas. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 19:23 
 
Artiest

Bedankt voor de comments, ik verwacht deze track in 2 weken volledig af te hebben! :worship:


@Avana Wellicht voor Spoontech, hoor ik gauw genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 10:29 
 
Artiest

Vik schreef:
Gaaf man! Ik vind met name de melodie erg vet. De kicks mogen wel wat beter vind ik, maar dit is al zeker niet slecht! :D


Thanks Vik! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 17:58 
 
Artiest

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 15:58 
 
Artiest

Citaat:
Free release @ 500 Facebook likes: http://facebook.com/zirkumflexmusic/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 17:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik mis een hele hoop drive, maar dat maakt 'm eigenlijk ook weer interessant. Ga 'm hierdoor wel wat vaker opzetten, op de één of andere manier een heel rustgevend nummer.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks