Zo eens na luisteren
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Intro is vrijwel hetzelfde, zo dacht ik te horen op Hard Bass. Was even raar toen ik door had dat Style Dropping geen eens van Crypsis is 
Zo eens na luisteren
Zo eens na luisteren
Deze was echt gaaf. Hij heeft er echt een Crypsis track van weten te maken.
Leuke remix. voegt iets toe. wel raar dat hij met een remix komt terwijl de track al zo ongeveer 2 jaar geleden gereleased is gok ik. (of meer)
deze was idd erg nice op hardbass...geslaagde remix 
Wat is er zo raar aan dat een track van 2 jaar oud geremixed wordt? Wordt toch wel vaker gedaan.RobertV wrote:Leuke remix. voegt iets toe. wel raar dat hij met een remix komt terwijl de track al zo ongeveer 2 jaar geleden gereleased is gok ik. (of meer)
Klopt, iets meer dan 2 jaar.RobertV wrote:Leuke remix. voegt iets toe. wel raar dat hij met een remix komt terwijl de track al zo ongeveer 2 jaar geleden gereleased is gok ik. (of meer)
Ik vind het wel een gaaf idee dat al die (wat oudere) tracks nu geremixed worden, zoals Loudness, Keep It Comin', Memento, Silver Bullet, Part of the Hard etc.
De originele tracks hoor je (bijna) nooit meer en ik denk dat dit een prima manier is om een vergeten track nieuw leven in te blazen. Daarnaast is het ook vet dat het door de nogwat upcoming artiesten wordt gedaan. Op deze manier bereiken ze wel een groot publiek.
K zie al waarom die geremixed is. Zero Vision heeft ook een remix voor crypsis gedaan van Jealousy
-
MHardtraxxer
- 181 posts member since 2010
- last seen 25 days ago
Deze klonk echt beter!! 
-
D
heerlijke remix, Crypsis is echt een held 
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
deze is zooo lekker 
echt zulke tracks in crypsis stijl is gewoon koning 
x2MRTN wrote:echt zulke tracks in crypsis stijl is gewoon koning
Toevallig luisterde ik net tijdens het sporten het orgineel.
Vond het orgineel al erg goed, maar vind deze remix nog zelfs beter!
.
Goed gedaan door Crypsis
Goed gedaan door Crypsis
-
D
mee eenswootum wrote:Deze was echt gaaf. Hij heeft er echt een Crypsis track van weten te maken.
Lekker
Net als Jealousy (Zero Vision Remix)!
Idd beiden geweldige nummers!Pommer wrote:Lekker![]()
Net als Jealousy (Zero Vision Remix)!
en Hardbass
Wat een heerlijke rmx
Die melodie is echt super
Enige minpuntje zijn imo de kicks maar verder echt een geslaagde remix.
Nee, anders zou het er wel bij staankoenvenray wrote:weet iemand wanneer deze uitkomt:$?