The Venator schreef:
Ik vind hem nog best aardig klinken. Heb je al een release gehad? Of wordt deze gereleased?
zoniet dan mag hij hier:
ThaBomba. schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/producers-corner/eigen-producties-t1433.html
Bedankt! Heb nog nooit eerder een release gehad. Ga deze track waarschijnlijk gebruiken als promo, weet nog niet wat ik ga doen met de track! Misschien een free release. Maar ik ga hem plaatsen in de producers corner