Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 17:18 
 
Hardtraxxer

Artiest: Zedd
Track(s): Shotgun (Omegatypez Bootleg)

Sample/video:

Citaat:
FREE RELEASE AT 10.000 LIKES -> FACEBOOK
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou erg leuk, aber nicht heus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 18:22 
 
Hardtraxx Veteran

:yawn: Origineel is baas. Afblijven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 21:46 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Omegatypez willen headhunterz nadoen met een Zedd remix. alleen pak dan niet dit nummer zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 10:31 
 
Hardtraxx Veteran

tomac schreef:
Nou erg leuk, aber nicht heus.


:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 15:30 
 
Hardtraxx Veteran

Ken het origineel niet, boeit me ook vrij weinig maar deze Bootleg is nogal saai en eentonig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 16:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origineel gaat 10x harder dan deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 17:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee.. Kick van het Origineel is 10x zoveel harder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb nooit wat gehad met bootlegs, dit is ook niks aan. Vind het erg saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 21:26 
 
Hardtraxx Veteran

Te beroerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 16:35 
 
Hardtraxx Addict

Is inmiddels vrij weggeven, dus kan dicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verder in gratis tracks.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks