Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 19:44 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Zatox

Track(s): You Make The Change

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 19:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmm check out the drop 2.0 alleen dan slechter.

Slappe kicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer slechte vocals, weer saaie screeches, weer foute pitchkicks. Blijft lekker in dezelfde lijn doorgaan iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 20:20 
 
Hardtraxxer

F-alko92 schreef:
Hmm check out the drop 2.0 alleen dan slechter.

Slappe kicks


Dit.

Al zijn die vocals in het begin nog wel geil. Verder saaie track -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 20:21 
 
Hardtraxx Elite

Jammer. Had veel meer verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 20:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind m wel leuk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 20:33 
 
Hardtraxxer

vind dit 3x niks :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Vind m wel leuk ^^


Ik ook wel, leuke energieke plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 20:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beetje saaie anti :(
Het luistert wel allemaal lekker weg, maar het is weer hetzelfde recept en allemaal net niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 21:06 
 
Hardtraxx Addict

prima track, hij gaat wel weer de betere kant op, die ideeën zijn er al. Nu nog een hardere uitwerking daarvan en dan hebben we binnenkort een hoop leuke platen!.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 21:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het kan er mee door ^^ Alleen die kicks vind ik maar weer niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 21:20 
 
Hardtraxxer

Het is echt allemaal net niet bij Zatox helaas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 21:37 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Beter kicks dan check out the drop.
intro is wel lekker energiek

Leuke anti en wel een standaard melodie. maar geen slechte plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 23:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Boh vind dit toch wel veel beter dan Check out the drop, erg lekker nummertje van Zatox!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Betere kicks gelukkig, deze hebben geen extreme subbass die de rest van de kick een beetje wegdrukt, zoals de kicks van Brutal en Check Out The Drop hadden.

De rest van de track moet ik nog wat vaker horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 10:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Check Out the Drop maar dan een stuk vetter. Indd veel betere kicks hier, aardig plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zatox man. Wat is er toch van hem geworden. :( Doe hard me best maar echt niks wat deze man laatste tijd maakt spreekt me aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
De vocals zijn wel leuk in het intro.


:x

Tsjaa zoals al aangegeven is:
ThreatofAdverse schreef:
Het is echt allemaal net niet bij Zatox helaas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 19:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wel een leuk plaatje ja, Zatox die de laatste tijd steeds meer wat anti-climax achtig werk maakt, wel een leuke twist in zijn stijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 20:03 
 
Hardtraxxer

Intro is beter dan die van check out the drop. Zit naar mijn idee veel meer energie in
Climax had iets beter gekund, dat erna daarentegen wel weer vet. Met melodie
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet me een beetje denken aan Unborn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 22:16 
 
Hardtraxx Elite

Zygoma schreef:
Vind m wel leuk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 22:52 
 
Hardtraxxer

tijntjuh120 schreef:
Zygoma schreef:
Vind m wel leuk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Standaard Zatox spul. Alles behalve interessant dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 03:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinds 2010 is Zatox alleen nog maar troep... zonde.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks