Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij begint over de videos poffertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 18:50 
 
Hardtraxx Veteran

jaron123 schreef:
Hij begint over de videos poffertje.

Tuurlijk, hieronder de reactie waar jij op reageer. Ik zie heel het woord video niet, maar dat kan aan mij leggen hoor!

iMark schreef:
Wildstylerz schreef:
zatox wil de meest commercieele dj worde :thumbsup:


Leg is uit.... Volgens mij is de muziek van Zatox minder toegankelijk dan bijvoorbeeld een HHZ, Frontliner, NC, dus ook minder commercieel automatisch...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 18:58 
 
Hardtraxx Veteran

dus , dan heb jij het over de muziek leuk voor je maar ik begon met commercieel en dan bedoel ik video's er ook bij en ik zeg ook nie da nc en heady etc nie commercieel zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 19:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt al veel beter als My Life en Fuck You Up tezamen, maar nog altijd niets speciaal naar m'n mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 19:33 
 
Hardtraxx Elite

Wildstylerz schreef:
dus , dan heb jij het over de muziek leuk voor je maar ik begon met commercieel en dan bedoel ik video's er ook bij en ik zeg ook nie da nc en heady etc nie commercieel zijn.


boeie videootje's zijn gewoon leuk, klik je gewoon op een andere tab als je hem niet wilt zien. Lekker belangrijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 19:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik heb toch liever die versie die in TMS gedraaid is, met die anti. De climax vind ik namelijk echt niks aan. Of is dat gewoon de outro en hebben ze de rest er uit geknipt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 19:42 
 
Hardtraxx Veteran

Vincent_ schreef:
Klinkt al veel beter als My Life en Fuck You Up tezamen, maar nog altijd niets speciaal naar m'n mening.

Zatox heeft ons tot 2 jaar geleden teveel verwent!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 20:18 
 
Hardtraxxer

jaron123 schreef:
Vond My Life anders behoorlijk lekker knallen! Fuck you up wel minder ja, dit is dan wel weer een pareltje :)


Jep, helemaal mee eens :) Echt geweldig nummertje weer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik heb toch liever die versie die in TMS gedraaid is, met die anti. De climax vind ik namelijk echt niks aan. Of is dat gewoon de outro en hebben ze de rest er uit geknipt?

Vraag ik me dus ook af, misschien twee mixes ofzo bij de release?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 21:17 
 
Hardtraxxer

Zal misschien een edit hebben zoals Another Level die had, maar anders dan. Voor de rest lijkt het me een leuke track, alleen hoop ik dat die kicks in HQ serieus anders klinken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 21:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die mid-intro lijkt trouwens verdacht veel op die van Dragonborn >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 21:27 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

wtf is er met die kicks aan de hand bij de 1ste pitch :/
vind m niet echt speciaal vond my life 10x beter.

dit is meer een niveautje fuck you up
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 10:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waar is de epic Zatox tijd tot aan de Andromeda EP? :(

Dit is niks. Knap dat hij elke week een nieuwe bouttrack kan produceren, beter doet hij wat langer over één track en dan wel een keer op niveau graag..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 10:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De mid-intro lijkt echt teveel op Dragonborn >.<
Rest is op zich wel oké. Zatox maakt iig binnen zijn hele beperkte stijl behoorlijk goede nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 11:38 
 
Hardtraxx Veteran

heady, twitterde pas, zatox heeft wel heel goed naar mijn dragonroars tutorial gekeken :P kan je gelijk horen jah >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 12:39 
 
Hardtraxx Elite

Luca77 schreef:
Waar is de epic Zatox tijd tot aan de Andromeda EP? :(

Dit is niks. Knap dat hij elke week een nieuwe bouttrack kan produceren, beter doet hij wat langer over één track en dan wel een keer op niveau graag..


Hij is denk een van de drukste dj's kwa boekingen samen met headhunterz . Dus waarschijnlijk weinig tijd voor produceren. Dat hoorde je bij headhunterz doordat die steeds dezelfde sounds ging gebruiken. Dat is bij zatox ook beetje aan de hand heb ik het idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 12:54 
 
Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
Luca77 schreef:
Waar is de epic Zatox tijd tot aan de Andromeda EP? :(

Dit is niks. Knap dat hij elke week een nieuwe bouttrack kan produceren, beter doet hij wat langer over één track en dan wel een keer op niveau graag..


Hij is denk een van de drukste dj's kwa boekingen samen met headhunterz . Dus waarschijnlijk weinig tijd voor produceren. Dat hoorde je bij headhunterz doordat die steeds dezelfde sounds ging gebruiken. Dat is bij zatox ook beetje aan de hand heb ik het idee.

heeft toch zeker nog steeds 5 dagen per week dat die in de studio zit hoor en heady ook :thumbup: en die krijgt juist meer variatie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 13:00 
 
Hardtraxx Elite

Wildstylerz schreef:
emmerick schreef:
Luca77 schreef:
Waar is de epic Zatox tijd tot aan de Andromeda EP? :(

Dit is niks. Knap dat hij elke week een nieuwe bouttrack kan produceren, beter doet hij wat langer over één track en dan wel een keer op niveau graag..


Hij is denk een van de drukste dj's kwa boekingen samen met headhunterz . Dus waarschijnlijk weinig tijd voor produceren. Dat hoorde je bij headhunterz doordat die steeds dezelfde sounds ging gebruiken. Dat is bij zatox ook beetje aan de hand heb ik het idee.

heeft toch zeker nog steeds 5 dagen per week dat die in de studio zit hoor en heady ook :thumbup: en die krijgt juist meer variatie xd


in 2011 was bij heady variatie ver te zoeken (in 2012 is het al beter).En zatox heeft doordeweeks ook gewoon boekingen hoor.(edit: hij heeft doordeweeks geen boekingen zie ik) naast dat moet die ook tijd hebben om bij te komen en uit te rusten :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 13:07 
 
Hardtraxx Veteran

lol dus heel die sacrifice ep vind jij geen variatie :lol: dan kan je beter gaan fietsen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heujj en opnieuw een track van Zatox waarbij de pitchkicks echt helemaal NERGENS meer over gaan... :lol: Beter gaatie normaal doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 16:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

veel mensen die deze beter vinden als Fuck you up en My life..
Vind het juist tegenovergesteld.. die andere 2 platen hadden naar mijn mening nog iets qua sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
lol dus heel die sacrifice ep vind jij geen variatie :lol: dan kan je beter gaan fietsen

Niet eens meer op die jongen reageren ;) Heeft toch geen nut. Ten eerste heeft hij toch altijd gelijk, en ten tweede is hij een stuk slimmer dan de rest hier (VWO & een IQ van 150).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2012 19:42 
 

Daveytl schreef:
Wildstylerz schreef:
lol dus heel die sacrifice ep vind jij geen variatie :lol: dan kan je beter gaan fietsen

Niet eens meer op die jongen reageren ;) Heeft toch geen nut. Ten eerste heeft hij toch altijd gelijk, en ten tweede is hij een stuk slimmer dan de rest hier (VWO & een IQ van 150).


:P

Voor de rest: ik vind het weer die standaard meuk van hem de laatste tijd! Doet me helemaal niks dit nummer :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 13:35 
 

Vrolijk pasen emmerick, het niveau van jou is nog lager dan de eitjes die ik net heb gegeten, paasmodel.

Hou je hun agenda bij?

OT: Lekker plaatje, beter dan My Life en Fuck You Up voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 16:44 
 
Hardtraxxer

:sleep:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks