Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 16:46 
 
Hardtraxxer

Artiest: Zatox & The R3belz

Track(s): Good & Evil


3;36
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 16:48 
 
Hardtraxx Elite

Lekkere intro! Geeft een beetje dat Tonight gevoel. Hopen dat de rest net zo lekker is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 16:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dit klinkt heel erg vet :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 16:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 17:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tonight Remix deel 2 :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E-rik schreef:
dit klinkt heel erg vet :love:


Eens, heerlijk energiek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 17:57 
 
Hardtraxxer

Snitch_MP schreef:
Artiest: Zatox & The R3belz

Track(s): Good & Evil

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 21:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 23:14 
 
Hardtraxx Addict

Spitta schreef:
:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 23:32 
 
Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
Tonight gevoel.

dawasiknie schreef:
Tonight Remix deel 2

Dacht ik ook al aan. Ik veronderstel ook dat dit al de "evil" side van de track is. Even wachten op de blije kant of op een langere preview.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 08:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt heerlijk zeg! :woot:
benieuwd naar de rest, interesse is zeker gewekt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Lekkere intro! Geeft een beetje dat Tonight gevoel. Hopen dat de rest net zo lekker is.


Dacht ik ook gelijk aan, beetje de alpha2 remix achtig :p wel vet nogsteeds heur
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 12:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dacht ook direct aan de toninght remix :P . ben benieuwd wat t wordt, maar zatox heeft me niet geboeid afgelopen tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongekend slappe kicks weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 16:29 
 
Hardtraxxer

awesomeness♄
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 16:50 
 
Hardtraxxer

Weet me wel te boeien, is niet zo 'evil' als het leek in de teaser, maar was te verwachten natuurlijk ;)
Al weer een poosje geleden dat ik een track van Zatox leuk vond overigens :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Brute edit van Hard With style: Idee, best wel tof, uitvoering, net minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 17:01 
 
Hardtraxx Veteran

Hier had ik hele lage verwachtingen van. Heel Italian Hardstyle weet me de laatste tijd niet te boeien.
Zatox & The R3belz waren de laatste boeiende artiesten en die had ik een paar weken geleden al afgeschreven.

Over de track: Zeer standaard, The R3belz screeches heb ik ook al teveel gehoord.
Melodie is over het algemeen erg saai. Kicks die eronder zitten ken ik onderhand ook wel.

Next...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 17:08 
 
Hardtraxx Veteran

Best leuk, niks speciaals want daar zijn de sounds, kicks etc te standaard voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net nu ik Ferry Corsten vs. Armin van Buuren - Brute regelmatig luister komen hun?"met dit melodietje aankakken. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 12:35 
 
Hardtraxx Addict

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Die Brute edit van Hard With style: Idee, best wel tof, uitvoering, net minder.


Eens, had meer verwacht van dit nummer helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 12:52 
 
Hardtraxx Elite

Wat een kakplaat zeg. Na dat stukje intro in het decibel filmpje was ik zeer benieuwd wat hier uit zou komen, maar dit is 10x niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 12:57 
 
Hardtraxx Addict

G1LL schreef:
Khadber schreef:
Die Brute edit van Hard With style: Idee, best wel tof, uitvoering, net minder.


Eens, had meer verwacht van dit nummer helaas.


Had inderdaad erg vet kunnen worden, maar die synth die ze voor de melodie van brute hebben gebruikt is niet zo groots als die in het origineel dat is jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 13:26 
 
Hardtraxx Elite

Dat was de Good & Evil (with Brute Medley) Dus dan zijn het nog steeds 2 verschillende nummers..
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks