Aardig plaatje, toch al beter dan zijn producties van de laatste jaren.
DL22 wrote:Aardig plaatje, toch al beter dan zijn producties van de laatste jaren.
DL22 wrote:Aardig plaatje, toch al beter dan zijn producties van de laatste jaren.
Het aantal anthems stijgt per jaar. Artiesten maken zelden twee anthems in een jaar. Veel artiesten waren blijkbaar al gebruikt EN ik kan me bij ieder anthem wel een betere artiest voorstellen, maar dat is (ook van jou) een persoonlijke gedachte.Rumpfy wrote:waarom hebben ze zatox gekozen voor het anthem? geen slecht nummer maar ik kan me betere producers bedenken voor een Anthem
iets met kont..iMark wrote:En er is weer een plaat waar die stront vervelende Dave Raven in zit. Wat moet die gozer nou constant in die platen van Zatox doen? Weet hij iets van Zatox wat de rest van de wereld niet mag weten?
Yeah men, rock onEsteban Méndez Mata Now everybody is complaining because of a raw anthem, well sometimes we want our music i little bit hard, there's no room for hating in this life we love so fit in or fuck off, that applies to every style no matter if is raw or euphoric. Hardstyle is hardstyle baby, but times are changing, so stop hating.
Vind ik leuk · Beantwoorden · 6 · 26 juni om 23:28
max p kan er af en toe ook wat vanQre8ive wrote:Die stem is helemaal niet Dave RevaniMark wrote:En er is weer een plaat waar die stront vervelende Dave Raven in zit. Wat moet die gozer nou constant in die platen van Zatox doen? Weet hij iets van Zatox wat de rest van de wereld niet mag weten?is Max P
wootum wrote:Creation EP / Vintage EP tijd.![]()
Nu lijkt het alsof je daar al zeker van bent! Ook nog wel wat andere kandidaten voor het XQlusivje denk ik.TiMOTHYb wrote: Twee delen kickscreech. Overgebruikte kutkick en nu ook al een vocalist die in z'n DAW zit gebrand. Kan niet wachten op XQ!!!
jeffrey2107 wrote:opzich vind ik nog niet eens een hele slechte track en ook als anthem kan het ook nog wel.
alleen moeten die max p vocals eruiter het zou fijn zijn als die kick niet zo hoog ging
Wie dan?kevin-field wrote:Nu lijkt het alsof je daar al zeker van bent! Ook nog wel wat andere kandidaten voor het XQlusivje denk ik.TiMOTHYb wrote: Twee delen kickscreech. Overgebruikte kutkick en nu ook al een vocalist die in z'n DAW zit gebrand. Kan niet wachten op XQ!!!