Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 46 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Aardig plaatje, toch al beter dan zijn producties van de laatste jaren.
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 13 hours ago
DL22 wrote:Aardig plaatje, toch al beter dan zijn producties van de laatste jaren.
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 2 hours ago
opzich wel redelijk, de melodie vind ik niet helemaal lopen en die extra vocals mogen er wel weer uit
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Klinkt best redelijk voor Zatox zijn doen. Maar dit valt toch redelijk in het niets vergeleken met het anthem van vorig jaar, of het jaar daarvoor.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
En er is weer een plaat waar die stront vervelende Dave Raven in zit. Wat moet die gozer nou constant in die platen van Zatox doen? Weet hij iets van Zatox wat de rest van de wereld niet mag weten?
Hardtraxxer
289 posts member since 2012
last seen May 2020
waarom hebben ze zatox gekozen voor het anthem? geen slecht nummer maar ik kan me betere producers bedenken voor een Anthem
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 11 days ago
Had een stuk erger verwacht van een Zatox plaat. Dat gezegd hebbende vind ik het allemaal niet bijzonder klinken en ga ik hem waarschijnlijk weinig opzetten.
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
Rumpfy wrote:waarom hebben ze zatox gekozen voor het anthem? geen slecht nummer maar ik kan me betere producers bedenken voor een Anthem
Het aantal anthems stijgt per jaar. Artiesten maken zelden twee anthems in een jaar. Veel artiesten waren blijkbaar al gebruikt EN ik kan me bij ieder anthem wel een betere artiest voorstellen, maar dat is (ook van jou) een persoonlijke gedachte.
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 18 days ago
Haha lol,

Iedereen vind de plaat reuze meevallen voor zatox zijn doen

Iedereen vind de plaats tegenvallen voor Qontinent's anthem

Zegt toch wat over Zatox zijn niveau xd
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
nee he, en dat flesje :lol:
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 8 days ago
iMark wrote:En er is weer een plaat waar die stront vervelende Dave Raven in zit. Wat moet die gozer nou constant in die platen van Zatox doen? Weet hij iets van Zatox wat de rest van de wereld niet mag weten?
iets met kont..

on: meh vrij saai :yawn:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Esteban Méndez Mata Now everybody is complaining because of a raw anthem, well sometimes we want our music i little bit hard, there's no room for hating in this life we love so fit in or fuck off, that applies to every style no matter if is raw or euphoric. Hardstyle is hardstyle baby, but times are changing, so stop hating.
Vind ik leuk · Beantwoorden · 6 · 26 juni om 23:28
Yeah men, rock on

Twee delen kickscreech. Overgebruikte kutkick en nu ook al een vocalist die in z'n DAW zit gebrand. Kan niet wachten op XQ!!!
N
Hardtraxx Newbie
38 posts member since 2015
last seen Sep 2016
Prima plaat ;) :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
Qre8ive wrote:
iMark wrote:En er is weer een plaat waar die stront vervelende Dave Raven in zit. Wat moet die gozer nou constant in die platen van Zatox doen? Weet hij iets van Zatox wat de rest van de wereld niet mag weten?
Die stem is helemaal niet Dave Revan :lol: is Max P :)
max p kan er af en toe ook wat van :sick:
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 7 hours ago
View on YouTube

Klinkt niet heel verkeerd
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Boven mijn verwachtingen van Zatox, onder mijn verwachtingen van The Qontinent.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
opzich vind ik nog niet eens een hele slechte track en ook als anthem kan het ook nog wel.
alleen moeten die max p vocals eruit :sick: er het zou fijn zijn als die kick niet zo hoog ging
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 7 days ago
Moet zeggen nu ik het totaalplaatje hoor, best lekker.
Hardtraxx Crew
30630 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Melodie doet me een beetje denken aan z'n Creation EP / Vintage EP tijd. Jammer dat de rest niks aan is.
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 7 days ago
wootum wrote:Creation EP / Vintage EP tijd. :love:
Hardtraxx Addict
1360 posts member since 2014
last seen Aug 2022
TiMOTHYb wrote: Twee delen kickscreech. Overgebruikte kutkick en nu ook al een vocalist die in z'n DAW zit gebrand. Kan niet wachten op XQ!!!
Nu lijkt het alsof je daar al zeker van bent! Ook nog wel wat andere kandidaten voor het XQlusivje denk ik.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
jeffrey2107 wrote:opzich vind ik nog niet eens een hele slechte track en ook als anthem kan het ook nog wel.
alleen moeten die max p vocals eruit :sick: er het zou fijn zijn als die kick niet zo hoog ging
S
In tegestelling tot de meeste hier vind ik dit juist een van zijn mindere platen van de laatste tijd. Doet me echt niks en die melo lijkt voor mijn gevoel niet eens helemaal af te zijn ofzo.... nou ja geen idee wat is is maar mij pakt het niet.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
kevin-field wrote:
TiMOTHYb wrote: Twee delen kickscreech. Overgebruikte kutkick en nu ook al een vocalist die in z'n DAW zit gebrand. Kan niet wachten op XQ!!!
Nu lijkt het alsof je daar al zeker van bent! Ook nog wel wat andere kandidaten voor het XQlusivje denk ik.
Wie dan?
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 9 days ago
Ja, hij kan het nog!
Echt stukken beter dan alles wat hij de laatste 2 jaar heeft uitgebracht.

De eerste mid vind ik lekker, tweede gedeelte doet me met die screeches iets minder.
Vocals zijn opzichte ook prima, gelukkig niet die schreeuwlelijk van een Dave Revan.
De climax doet me echt weer denken aan de Zatox van een jaar of 5/6 geleden, dat mag hij vaker doen!