Ja is ook zo, maar slaat toch eigenlijk nergens op. Geniet er altijd van om te zien dat mensen fucking hard gaan, en dit heb ik helaas nog nergens gezien. Loudness kwam er in de buurt met een paar mensen die hard gingen: Janus, Pete, Hoeksemad & Tel. En over het algemeen ging het publiek daar ook wel lekker los 
Related topics
- View the latest post: Zatox - Shock The Future (ITAL055)
- View the latest post: Zatox & Audiofreq - Future Bass (DWX968)
- View the latest post: Zatox vs. Skrillex - Reptile From The Future (Devastator Mash-Up)
- View the latest post: Zatox - The Future
- View the latest post: Zatox - This Is Zatox Xmas Tracks
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
Moderators
deze klinkt wel lekker moet ik zeggen maar ff wachten op beter kwaliteit 
Als je er zelf maar een feest van maaktDaveytl wrote: Waarom staat iedereen stil????!??!??!?![]()
Heel vet nummer!
Deze was inderdaad wel tof! Heb de mid-intro goed gehoord en aan het eind van de climax naar de WC gegaan. Ramt live leuk door!
volgens Stanley Zatox - The Future
-
A
volgens Zatox's top 10 ook
dus myth confirmed
dus myth confirmed
Oh, ik vermaak me altijd wel heel goed op feestjes hoor, maar is toch leuker als iedereen los gaat IMOKhadber wrote:Als je er zelf maar een feest van maaktDaveytl wrote: Waarom staat iedereen stil????!??!??!?![]()
Heel vet nummer!.
Deze was inderdaad wel tof! Heb de mid-intro goed gehoord en aan het eind van de climax naar de WC gegaan. Ramt live leuk door!
-
PHardtraxxer
- 65 posts member since 2009
- last seen Jul 2012
Zal ik het dan maar eens uitleggenDaveytl wrote: Waarom staat iedereen stil????!??!??!?![]()
Heel vet nummer!
Denk niet dat het aan de pillen lag, ik zou het in ieder geval vrij bijzonder vinden.PhresiF wrote:Zal ik het dan maar eens uitleggenDaveytl wrote: Waarom staat iedereen stil????!??!??!?![]()
Heel vet nummer!Het is tegen het einde van de avond, iedereen heeft minstens 2 pillen op en is heerlijk aan het genieten van de muziek
View on YouTube
Hier een preview in goede kwaliteit van The Future
Hier een preview in goede kwaliteit van The Future
The Future-climax en outro van Oldskool... zowat precies hetzelfde.
Deze man heeft een jaar vakantie nodig, echt waar
Deze man heeft een jaar vakantie nodig, echt waar