Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 18:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Blazed schreef:
ComingHard!RealHard! schreef:
Wat zegt ie nu eigenlijk de hele tijd?

ik hoor wel To be in your dream.
voor de rest kan ik er niks uit halen.

But don't you stop for a minute
Stop thinking for your own
Cause the thing in control
Is the media zone
You being played, motherfucker
Like a marionette
You be embarrassed by the system
And the news they spread
[2x]

But don't you stop for a minute
Stop making some choices
Cause you're being controlled
By their evil voices
You being played, motherfucker
Living in a lie
You're nothing but a machine
Till the day you die

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgensmij is het Start making some choices.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 19:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Volgensmij is het Start making some choices.

Ja nu je het zegt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 00:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
WHY don't you stop for a minute
Start thinking for your own
Cause the thing in control
Is the media zone
You'RE being played, motherfucker
Like a marionette
You'll be embarrassed by the system
And the news they spread
[2x]

WHY don't you stop for a minute
Start making some choices
Cause you're being controlled
By their evil voices
You'RE being played, motherfucker( Jij worden bespeeld moederneuker)??
Living in a lie
You're nothing but a machine
Till the day you die


Zo moet ie kloppen! FF in correct engels
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 00:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heerlijk :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 14:14 
 
Hardtraxxer

Mijn 2 favorieten maken eindelijk samen een plaat, en WAT voor één!! Ben blij dat ik erbij mocht zijn op Qlimax toen ie vr eerste keer ooit gespeeld werd :D GENIAAL :yay: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 17:10 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JefQ schreef:
Citaat:
WHY don't you stop for a minute
Start thinking for your own
Cause the thing in control
Is the media zone
You'RE being played, motherfucker
Like a marionette
You'll be embarrassed by the system
And the news they spread
[2x]

WHY don't you stop for a minute
Start making some choices
Cause you're being controlled
By their evil voices
You'RE being played, motherfucker( Jij worden bespeeld moederneuker)??
Living in a lie
You're nothing but a machine
Till the day you die


Zo moet ie kloppen! FF in correct engels


Zo staat ie indd op lolo, maar ik hoor der iets anders in.. volgensmij klopt het niet zo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 20:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is het niet imprisoned by the system and the news they spread? Doet er niet toe, aardige plaat, vind datde tweede climax wat energy mist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 21:51 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Opzich lekkere kicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 17:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wanneer komt deze :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 18:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Trainfreak schreef:
Opzich lekkere kicks

standaard 13 in een dozijn (za)tok's ghehe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 18:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mannonymous schreef:
Trainfreak schreef:
Opzich lekkere kicks

standaard 13 in een dozijn (za)tok's ghehe :P

Gewoon goed dus :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op dit moment een van mijn favoriete tracks, weer geniaal werk, vooral die sounds van Ran-D vervelen niet! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mannonymous schreef:
Trainfreak schreef:
Opzich lekkere kicks

standaard 13 in een dozijn (za)tok's ghehe :P

Vind dit net geen standaard zatox kicks, maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 21:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Mannonymous schreef:
Trainfreak schreef:
Opzich lekkere kicks

standaard 13 in een dozijn (za)tok's ghehe :P

Vind dit net geen standaard zatox kicks, maar goed.

Zit geen verschil in deze kicks en die van bijvoorbeeld Poltergeist
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 22:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mannonymous schreef:
Zit geen verschil in deze kicks en die van bijvoorbeeld Poltergeist

Hij begint nu echt zijn stijl uit te melken :'). Vind dat als je de tracks individueel beoordeelt ze allemaal bommetjes zijn, maar ik vind dat je verder moet kijken als een track opzich. Hij maakt nu wat de massa leuk vond, en als ze 'Zatox-hype' over is dan zal hij niet veel achterban meer overhouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wvd schreef:
Mannonymous schreef:
Zit geen verschil in deze kicks en die van bijvoorbeeld Poltergeist

Hij begint nu echt zijn stijl uit te melken :'). Vind dat als je de tracks individueel beoordeelt ze allemaal bommetjes zijn, maar ik vind dat je verder moet kijken als een track opzich. Hij maakt nu wat de massa leuk vond, en als ze 'Zatox-hype' over is dan zal hij niet veel achterban meer overhouden.

Pfff, waarom zou je bij zo'n track als deze alleen maar op de kick beoordelen, dat gebash op zijn kicks zie ik nu echt bij elke track hierzo. Net alsof de kicks als enige een track maken, en neem Chris One, die heeft nu een geniale kick ontdekt, denk je dat die daar snel afscheid van neemt? Als hij het komende jaar alles maakt met die kick gaat er niemand klagen hoor, dat mag dan wel, we zullen dat wel zien. Wordt hier een beetje moe van, net als of Zatox de enige is die aan zijn kick vast houd. En gelijk heeft ie, als hij maar zorgt dat het niet te overheersend wordt, en dat de kick de track maakt. Wat ik al wel heb bij sommige nummers, maar over het algemeen maak ik me nog geen zorgen.

Neem deze track, de sound is gewoon geniaal, en imo origineel. Maar ik moet toegeven: ik hoor vooral Ran-D terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 15:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Krijg maar geen genoeg van dit nummer, die vocals :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 15:54 
 
Hardtraxx Veteran

Mannonymous schreef:
Trainfreak schreef:
Opzich lekkere kicks

standaard 13 in een dozijn (za)tok's ghehe :P

hahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 15:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vanavond helemaal gek als ik deze hoor, wat een nummer blijft het toch en die vocals zo heerlijk om mee te zingen! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 17:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
wvd schreef:
Mannonymous schreef:
Zit geen verschil in deze kicks en die van bijvoorbeeld Poltergeist

Hij begint nu echt zijn stijl uit te melken :'). Vind dat als je de tracks individueel beoordeelt ze allemaal bommetjes zijn, maar ik vind dat je verder moet kijken als een track opzich. Hij maakt nu wat de massa leuk vond, en als ze 'Zatox-hype' over is dan zal hij niet veel achterban meer overhouden.

Pfff, waarom zou je bij zo'n track als deze alleen maar op de kick beoordelen, dat gebash op zijn kicks zie ik nu echt bij elke track hierzo. Net alsof de kicks als enige een track maken, en neem Chris One, die heeft nu een geniale kick ontdekt, denk je dat die daar snel afscheid van neemt? Als hij het komende jaar alles maakt met die kick gaat er niemand klagen hoor, dat mag dan wel, we zullen dat wel zien. Wordt hier een beetje moe van, net als of Zatox de enige is die aan zijn kick vast houd. En gelijk heeft ie, als hij maar zorgt dat het niet te overheersend wordt, en dat de kick de track maakt. Wat ik al wel heb bij sommige nummers, maar over het algemeen maak ik me nog geen zorgen.

Neem deze track, de sound is gewoon geniaal, en imo origineel. Maar ik moet toegeven: ik hoor vooral Ran-D terug.

Dat is dus echt gelul.
Zatox was precies een jaar geleden dé grote held hier op het forum (inclusief mijn held) toen Creation EP werd aangekondigd. En iedereen zat naar al die nummers uit te kijken, omdat ze stuk voor stuk een geweldige sound hadden binnen de mainstream... en ik krijg nog steeds kippenvel van Andromeda. Maar als hij ervoor kiest om die sound tot op het bot uit te melken kan je terechte kritiek verwachten, Brennan Heart is ook niet voor niets zo impopulair hier omdat die precies hetzelfde doet. Teveel van hetzelfde binnen je eigen stijl... Maar goed, daarmee word je populair bij de massa helaas.

Daar komt bij dat Zatox zijn kick erg op de voorgrond drukt. Bij andere producers hoor ik meer 1 geheel ipv de kick als meest opvallende onderdeel. Die dong van hem is heel dominant en als dat constant hetzelfde is ga ik me daaraan storen ja. Een set van hem is na een kwartier gewoon niet meer leuk met stééds dezelfde kick in een uur.

En als Chris One zijn sound uit gaat melken dan staat m precies hetzelfde vonnis op Hardtraxx te wachten. Mensen denken altijd dat hier leden zitten die met een hype meelullen, maar overall hebben de mensen die hier regelmatig posten gewoon een eigen mening. Alleen als de meningen van mensen vaak hetzelfde zijn is het gelijk weer een "hype" en lult iedereen elkaar na... wat een onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie niet helemaal in waarom je dat van mij onzin vind, omdat ik het namelijk met veel punten eens ben met jou. Het enige wat verschilt met mijn en jouw mening is dat ik vind dat bij lang niet alle tracks van hem de kick overheerst en irriterend is. Maar dat is een kwestie van smaak, ik stoor me er niet aan. En het grootste punt bij mij is gewoon: Waarom zou je bij zo'n track als deze de hele track afkeuren op kicks, de sounds eromheen maken deze track. En natuurlijk de drive. Dat vind ik een beetje jammer, Zatox kan nu ook vrij weinig meer goed doen terwijl hij het gewoon relatief gezien fantastisch doet in 2010/2011. Niet iedereen vind dat, maar een grote groep mensen wel, en daar gaat het toch om? Ik ga namelijk niet beoordelen op de mening van individuen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 18:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zoals ik al zei: de kick staat teveel op de voorgrond waardoor ik me mateloos irriteer aan dat overheersende aspect wat in elke track van hem weer terug komt. En de sounds eromheen zijn nu een jaar en 20 producties later ook niet bepaald origineel meer.

Daarom vind ik zijn nieuwste tracks (The Future en To The Top) een stuk beter: de kick is meer in het geheel verwerkt (tenminste als ik die YT samples hoor) en het is ook niet de standaard Zatox-sound zoals in Can't Hold Us Back en Irreplaceable.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Ik hoor hier trouwens helemaal geen standaard Zatox kicks in.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks