Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
WZY wrote:
Maximum wrote:
killerf1st wrote:vind het toch meer op een bass modulaters track lijken en de zatox kicks zijn toch iets anders , hij had toch zelf een tijdje geleden gezegd een nieuwe kick te hebben gemaakt ? t laatste wat ik op zijn face book lees is dat hij Digital Punk & Marlon S - Bringing the Funk (Zatox Rmx) heeft gemaakt en nu nog bezig is met een andere maar goed we zullen zien.
Hij is met Davide Sonar en Ran-d (voor een B-side van Indoctrination volgensmij) in de studio geweest en dit nummer heeft een dikke melo, dus als het een collab met Zatox is dan denk ik dat die samen met Davide Sonar is. Klinkt zoiezo niet als Bassmodulators vind ik. En ik vind die pitch-kick precies hetzelfde als die van Zatox en de rest zal dan wel ze nieuwe kick zijn! :thumbup:
Indoctrination komt op A2 records album, dus ook op een sampler.
Klop, heb je indd gelijk in, misschien dat die andere collab dan op ITAL komt. (Als dat al klopt, maar ik heb dat op Twitter gelezen) :thumbup:
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Roells wrote:Klopt Bass Modulators heeft de eigenaar van dat youtube kanaal een PM gestuurd.
Vind ik erg verassend van hun, klinkt echt lekker.
Maar deze sound kon net zo goed the Prophet zelf zijn, vind dat ze allemaal zelfde sound hebben voortaan
bij Scantraxx.
Wie hebben allemaal dezelfde sound dan? Want dan wil ik ze allemaal wel eens horen.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Intro is wel vet, maar de melodie :/ bwah, springt alle kanten op behalve de goeie. Bass Mods kunnen veel beter.
L
Hardtraxxer
365 posts member since 2009
last seen Apr 2017
View on YouTube
M
Heerlijke plaat als je het mij vraagt ;)
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Idd, hele vette synth ook in de climax. Veel beter dan hun vorige release op Scantraxx dit
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Deze iwl ik vanavond wel horen hoor. niet tijdens randy overigens, alpha zusjes moge um wel draaie.
Last edited by Soulless on 23 Apr 2011 19:20, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Lekker nummer hoor! Climax is een beetje wennen, maar wel erg vet idee.
Hardtraxxer
199 posts member since 2009
last seen Jan 2014
Niet best, op dit nummer kan ik me echt niet stilhouden, wat een energie in die climax! Heerlijk om je mee te laten gaan op de verschillende toonhoogtes in de melo.