Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WZY schreef:
Maximum schreef:
killerf1st schreef:
vind het toch meer op een bass modulaters track lijken en de zatox kicks zijn toch iets anders , hij had toch zelf een tijdje geleden gezegd een nieuwe kick te hebben gemaakt ? t laatste wat ik op zijn face book lees is dat hij Digital Punk & Marlon S - Bringing the Funk (Zatox Rmx) heeft gemaakt en nu nog bezig is met een andere maar goed we zullen zien.

Hij is met Davide Sonar en Ran-d (voor een B-side van Indoctrination volgensmij) in de studio geweest en dit nummer heeft een dikke melo, dus als het een collab met Zatox is dan denk ik dat die samen met Davide Sonar is. Klinkt zoiezo niet als Bassmodulators vind ik. En ik vind die pitch-kick precies hetzelfde als die van Zatox en de rest zal dan wel ze nieuwe kick zijn! :thumbup:

Indoctrination komt op A2 records album, dus ook op een sampler.

Klop, heb je indd gelijk in, misschien dat die andere collab dan op ITAL komt. (Als dat al klopt, maar ik heb dat op Twitter gelezen) :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 18:36 
 
Hardtraxx Addict

Roells schreef:
Klopt Bass Modulators heeft de eigenaar van dat youtube kanaal een PM gestuurd.
Vind ik erg verassend van hun, klinkt echt lekker.
Maar deze sound kon net zo goed the Prophet zelf zijn, vind dat ze allemaal zelfde sound hebben voortaan
bij Scantraxx.


Wie hebben allemaal dezelfde sound dan? Want dan wil ik ze allemaal wel eens horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 12:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Intro is wel vet, maar de melodie :/ bwah, springt alle kanten op behalve de goeie. Bass Mods kunnen veel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 17:35 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 18:00 
 

Heerlijke plaat als je het mij vraagt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd, hele vette synth ook in de climax. Veel beter dan hun vorige release op Scantraxx dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze iwl ik vanavond wel horen hoor. niet tijdens randy overigens, alpha zusjes moge um wel draaie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker nummer hoor! Climax is een beetje wennen, maar wel erg vet idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 09:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet best, op dit nummer kan ik me echt niet stilhouden, wat een energie in die climax! Heerlijk om je mee te laten gaan op de verschillende toonhoogtes in de melo.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks