Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 13:09 
 
Hardtraxxer

hardstyle-releases/zatox-villain-action-t33170.html#p1136544
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 13:13 
 
Hardtraxxer

Die melody!!!!! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 13:19 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt wel vet, maar die kick past er gewoon niet bij en al helemaal niet in het laag..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 14:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt Lekker zeg! melody is heerlijk :)
alleen die kicks inderdaad wat hierboven is gezegd!
past er niet bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 13:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik blijf erbij dat ik Villain niet echt geweldig om vocals te verzorgen in tracks. Ook de track zelf vind ik niet echt geweldig
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kick is zo krachtig gek, brute kracht! En lekker gesmeten met die synth. Ja ik vind dit wel fijntjes! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 23:21 
 

Zonder die pitch vind ik de kick wel vet, alleen klinkt het nu zo wangwangwang :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 23:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kicks vind ik nog niet zo erg, behalve dat lage stuk :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 00:20 
 
Hardtraxx Veteran

Zatox ‏@DJZatox
Citaat:
Zatox vs Villain - Action ... Done!! Tomorrow will be the time of " Brutal "

Trackname :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 00:26 
 

Pakt me nog niet echt dit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 14:16 
 
Hardtraxx Elite

Heerlijke plaat dit! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 15:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die kicks, jezus wat lelijk, met name als ze omlaag pitchen.... De tering zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 15:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoe goed ik Zatox eerst vond, zo abominabel zwak vind ik hem nu. Die kicks kom op. Zou zo een kick kunnen zijn van iemand die een week met Fruity Loops bezig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 15:53 
 
Hardtraxxer

Melodie klinkt lekker, keer wat nieuws van zatox
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 16:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dudejay schreef:
Melodie klinkt lekker, keer wat nieuws van zatox

wtf is hier nieuw aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 17:34 
 
Hardtraxx Addict

Melodie doet me denken aan een Waverider track, verder niet zo'n heel slecht plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 17:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kicks pitchen alle kanten op -> niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 18:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Hoe goed ik Zatox eerst vond, zo abominabel zwak vind ik hem nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 14:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Eerst waren zijn melodieën tenminste nog wel sterk maar dit slaat echt nergens meer op xd

Te bedenken dat deze man ooit hele kunstwerken in elkaar heeft gezet zoals I Am Techno :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie vind ik niet zo slecht, alleen als die er in komt in de build-up is het 1op1 Feel The Rhythm (Alpha² Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 15:54 
 
Hardtraxxer



Melodie is nog wel vet, de intro / outro kan me niet bekoren. Vocals ook wel okay
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 16:14 
 
Hardtraxx Veteran

hardstyle-releases/zatox-villain-action-t33170.html#p1136544
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks