Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 09:39 
 
Hardtraxx Newbie

Artiest: Zatox

Track(s): D.E.C.I.B.E.L. (Decibel Anthem 2012)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 09:47 
 
Hardtraxx Veteran

Hmm. Had er bijzonder weinig vertrouwen in en dacht dat het weer een 13562 in een dozijn plaat ging worden. Melodie is wel vet eigenlijk. Kicks ben ik meer dan zat en de vocals slaan weer nergens op, maar over het algemeen klinkt het wel veelbelovend. Benieuwd naar de HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 09:47 
 
Hardtraxxer

als ik het zo snel hoor op lage kwaliteit klinkt het meer als een standaard zatox track ipv. een anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 09:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind um wel chill.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 10:02 
 
Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Hmm. Had er bijzonder weinig vertrouwen in en dacht dat het weer een 13562 in een dozijn plaat ging worden. Melodie is wel vet eigenlijk. Kicks ben ik meer dan zat en de vocals slaan weer nergens op, maar over het algemeen klinkt het wel veelbelovend. Benieuwd naar de HQ.

dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 10:03 
 
Hardtraxx Veteran

Vind deze zelf stukken beter dan de DQ1 anthem van dit jaar .. Hier zit tenminste wat drive in.
De kicks in de DQ anthem zijn dan wel weer beter als deze :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 10:24 
 
Hardtraxxer

Ik wacht op HQ, interesse is er zeker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt weer behoorlijk standaard, niet echt een pakkende melodie. Weer zo'n plaatje dat 'moet', zonder inspiratie. Maar wacht nog even op hogere Q voordat 'k er echt over oordeel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 11:27 
 
Hardtraxx Veteran

Vond deze plaat op Defqon lekkerder klinken dan het Defqon anthem zelf :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 12:18 
 
Hardtraxx Veteran

vocals:") nee defqon.1 anthem is stukken beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 12:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

gelukkig geen housebreak :P

vind dit niet echt een hele interessante plaat, en wat al gezegd is, niet echt een anthemfeeling
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 12:44 
 
Hardtraxxer

Klinkt wel lekker heur...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oei, als je dit gaat vergelijken met voorgaande decibel anthems <2007 :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 14:43 
 
Hardtraxx Veteran

Wildstylerz schreef:
vocals:") nee defqon.1 anthem is stukken beter


Is meer een kwestie van smaak denk. Vond het Defqon anthem van dit jaar gewoon ruk. Eigenlijk vind ik dat ieder jaar, maar een half jaar later begin ik het dan toch vrij goede plaatjes te vinden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 14:43 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt als een standaard Zatox plaat. Niet echt een speciale track als ik het zo kan horen, maar dat kan ook aan de kwaliteit liggen.
Even wachten dus op een HQ plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 14:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Klinkt als een extreem saaie plaat :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 14:49 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Hmm. Had er bijzonder weinig vertrouwen in en dacht dat het weer een 13562 in een dozijn plaat ging worden

Precies wat het is geworden, wat ik uit deze sample kan opmaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 14:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Live gehoord bij defqon en ik vind hem top! Was echt een gaaf nummer. Maar inderdaad niet helemaal een anthem sfeertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 15:02 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
chicken schreef:
Hmm. Had er bijzonder weinig vertrouwen in en dacht dat het weer een 13562 in een dozijn plaat ging worden

Precies wat het is geworden, wat ik uit deze sample kan opmaken.

Vroeg me al af wanneer deze reactie zou komen, want ik had het inderdaad verkeerd geformuleerd. Vind ook niet dat het allemaal erg speciaal en vernieuwend is, maar het klinkt in ieder geval op eerste gehoor anders en beter dan de vorige 30 platen die de beste man heeft uitgepoept (naar mijn mening dan natuurlijk).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een gru-we-lij-ke meuk. Heb me kapot gelachen om hoe slecht deze plaat is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 15:32 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Lyst schreef:
chicken schreef:
Hmm. Had er bijzonder weinig vertrouwen in en dacht dat het weer een 13562 in een dozijn plaat ging worden

Precies wat het is geworden, wat ik uit deze sample kan opmaken.

Vroeg me al af wanneer deze reactie zou komen, want ik had het inderdaad verkeerd geformuleerd. Vind ook niet dat het allemaal erg speciaal en vernieuwend is, maar het klinkt in ieder geval op eerste gehoor anders en beter dan de vorige 30 platen die de beste man heeft uitgepoept (naar mijn mening dan natuurlijk).

Als je het vergelijkt met zijn eigen platen lijkt het me inderdaad anders, als je het vergelijkt met de rest van de mainstream is dit natuurlijk weer meer van hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 15:43 
 

Had pas vrij laat door dat het om de anthem van decibel ging, had niet verwacht dat Ran-D hem zou draaien. Hij klonk naar wat ik me kan herinneren zeker niet verkeerd, al moet ik nog even HQ afwachten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 15:56 
 
Hardtraxxer

langere "preview"
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 16:09 
 
Hardtraxxer

Vond het echt een heerlijke plaat. Ook een stuk beter dan het Defqon anthem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 16:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit klinkt natuurlijk al veel beter dan 't anthem van vorig jaar en ook als z'n laatste producties.( My Life & Fuck You Up)

Maar toch wel een weer een standaard Zatox-plaat op 't eerste gehoor. Benieuwd naar hq.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks