Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 00:38 
 
Hardtraxx Elite

Had niet gehoeven ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 17:25 
 

Op zich een aardige track - maar die tweede climax is wel echt irritant dat ie omhoog gaat. Onnodig. Sowieso is t een beetje onnodig, origineel is al zo vet!

Wel echt baas hoe de midintro erin klapt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 21:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker nummertje, al is het origineel in mijn ogen toch een stuk beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere plaat :) Gunt je geen moment rust
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 17:43 
 
Hardtraxxer

Klinkt zo niet heel bijzonder, maar gaat live echt heel lekker :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm apart, na een halfjaar nog steeds niet uit.
Ze zouden toch een officiƫle release krijgen??
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 22:28 
 
Hardtraxxer

Fusionmania schreef:
Hmm apart, na een halfjaar nog steeds niet uit.
Ze zouden toch een officiƫle release krijgen??


ik wacht er ook nog steeds op idd...
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks