Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 10:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Zatox & Brennan Heart

Track(s): Back In The Days

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 12:41 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Back in the days we at least didn't have gay cheesy vocals. :sick:
Sounds in de midintro zijn op zich wel aardig, maar door de kicks klinkt het veel te leeg. Ben sowieso bang dat de kicks niet geweldig zullen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 12:41 
 
Hardtraxx Veteran

TNT nummer zoveel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 13:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nehhh kvind dit maar niks man, teveel uitgemelkt :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die vocals hahahah :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 14:34 
 
Hardtraxx Veteran

Denk dat deze plaat na Intensity is gemaakt.. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 12:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog een kleine opname van mijn kant

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 17:05 
 
Hardtraxx Veteran




:sick: :sick: :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 17:29 
 
Hardtraxx Veteran

Meuk, wat trouwens uit iedere italiaanse studio komt tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 17:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
TNT nummer zoveel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 17:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een lelijke kick :sick:
De rest van het nummer is ook behoorlijk saai :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 17:45 
 
Hardtraxx Elite

Heerlijk nummer, live is ie helemaal lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 18:05 
 
Hardtraxxer

Precies dit stijltje :sick: :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 18:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Moet dat schreeuwende mensen geluid deel van de melodie/eventuele screeches uitmaken?

Kan hier weinig uithalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fight the Resistance was een leuke plaat, dit is dan weer meuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 19:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Heerlijk nummer, live is ie helemaal lekker!

Inderdaad, op Intents gehoord en toen ging het aardig los. Lekker nummer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een bagger kick. Véél te hol. Als die beter waren en de vocals waren weg/anders/minder aanwezig, dan had het nog wel wat kunnen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 23:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook helemaal niks nieuws in die 2e anticlimax.
10+ voor saaiheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Moet dat schreeuwende mensen geluid deel van de melodie/eventuele screeches uitmaken?

Is gewoon dat mensen deze niet gaan rippen en zelf gaan draaien. Zit wel in elke preview zo iets dergelijks.

OT: Erg saai nummer en lelijke kicks. Nee niets voor mij dit. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 00:06 
 

Meh is wel leukjes.

Maar doe dan iets leuks met zo'n tracktitel, en niet zo'n simpele plaat, en niet van die kutvocals.

Gekke mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 00:40 
 
Hardtraxx Veteran

Wel een leuk nummertje om ergens in een openingssetje (of misschien iets later) te gebruiken, maar past totaal niet in een set van BH of Zatox zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 00:43 
 
Hardtraxx Addict

Een beetje een misleidende titel. Track zelf vind ik ook niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 12:09 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Back in the days we at least didn't have gay cheesy vocals. :sick:
Sounds in de midintro zijn op zich wel aardig, maar door de kicks klinkt het veel te leeg. Ben sowieso bang dat de kicks niet geweldig zullen zijn.


Haha dit dus! Al denk ik dat de kick op een feest nog wel lekker kan zijn!
maar kom op! met een titel als Back In The Days :oh: hoor je gewoon een snoeiharde Reverse bass erin te trappen :evil:

Dus door de misleidende titel (en ook door de track of course)... Nope
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2014 14:53 
 
Hardtraxxer

CiRiXxX schreef:
met een titel als Back In The Days :oh: hoor je gewoon een snoeiharde Reverse bass erin te trappen :evil:


We hopen maar op een goede remix hiervan dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2014 17:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wil hem wel eens live horen , kick kan mss nog wel mooi zijn :)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks