Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 16:34 
 
Hardtraxxer

Artiest: Zatox & Audiofreq

Track(s): Killing MF

Bron: https://instagram.com/p/39PGpQmLNG/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 16:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Bron dat dit met Zatox is en de track Killing MF heet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 09:23 
 
Hardtraxxer

hemzelf :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 10:28 
 
Hardtraxx Addict

Lijkt me verkeerde plek aangezien dit meer hardcore is
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 11:23 
 
Hardtraxxer

enkel de laatste climax is 200bpm, valt dus gewoon onder hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 10:24 
 
Hardtraxx Addict

MrK schreef:
enkel de laatste climax is 200bpm, valt dus gewoon onder hardstyle.

Oke, baseerde dit ook puur op het stukje uit het filmpje, de rest van de track nog nergens voorbij horen komen namelijk. OF heb jij de volledige track al eens gehoord dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Audiofreq wat doe je >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 15:31 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Audiofreq wat doe je >.<

Ach Audiofreq kan ik het nog wel vergeven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 20:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

CiRiXxX schreef:
Ach Audiofreq kan ik het nog wel vergeven :P

En van Zatox zijn we niet meer gewend
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 16:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker


@38.26

Jammer van dat versnelde gedeelte, want de rest is best wel vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Normaal ben ik er ook geen fan van, maar ik vind het hier wel veel drive meegeven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 22:32 
 
Hardtraxxer

Vind deze heerlijk hoor, (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 00:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 15:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gisteren gehoord op Daylight, vond het live toch wel een dikke plaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Audiofreq wat doe je >.<


Nu moet ik wel even denken aan dat Soundcloud stukje van hem met al die screechtracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 13:41 
 
Hardtraxxer

CiRiXxX schreef:
MrK schreef:
enkel de laatste climax is 200bpm, valt dus gewoon onder hardstyle.

Oke, baseerde dit ook puur op het stukje uit het filmpje, de rest van de track nog nergens voorbij horen komen namelijk. OF heb jij de volledige track al eens gehoord dan?

Ik had de gehele track al eens gehoord :)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks