Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 15:44 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Zatox & Activator

Track(s): Make Some Noise

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 15:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vik schreef:
3:09 :lol: :surrender:

Haha wtf xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 15:51 
 
Hardtraxx Elite

3:09 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 16:24 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind echt dat Zatox zover achteruit is gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
3:09 :lol: :surrender:

Haha fucking random ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 01:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat voor gevoel zou het stukje bij 3:09 moeten geven? dit is echt belachelijk random als je het mij vraagt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 10:43 
 
Hardtraxx Addict

Scarzor schreef:
wat voor gevoel zou het stukje bij 3:09 moeten geven? dit is echt belachelijk random als je het mij vraagt...


En het klinkt voor geen meter..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 13:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Calmdowner schreef:
Scarzor schreef:
wat voor gevoel zou het stukje bij 3:09 moeten geven? dit is echt belachelijk random als je het mij vraagt...


En het klinkt voor geen meter..


Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even offtopic :$ , Waarom is jou username Nike en heb jij een afbeelding van een Adidas logo? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
3:09 :lol: :surrender:


haha ook echt zo'n piekje in de waveform :lol:

Rest van de track is trouwens ook geen reet aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 14:59 
 
Hardtraxx Addict

In het begin van het nummer vond ik het nog oke klinken. Maar daarna niet, en die kick op 3:09 is gewoon een troll. Gewoon het feit dat het er zo random in een keer door heen komt zonder iets toe te voegen. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 22:00 
 
Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
Even offtopic :$ , Waarom is jou username Nike en heb jij een afbeelding van een Adidas logo? :huh:


omgekeerde psychologie natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 14:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Even offtopic :$ , Waarom is jou username Nike en heb jij een afbeelding van een Adidas logo? :huh:

mindfuck
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 11:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Even offtopic :$ , Waarom is jou username Nike en heb jij een afbeelding van een Adidas logo? :huh:


Omdat het kan

Ontopic: de rest van de track vind ik niet eens zo slecht maar 3:09 verpest het wel flink zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke, cool. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 17:36 
 
Hardtraxx Newbie

jezus fuck 3:09 kicks die door het dak schieten WTF!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 17:46 
 
Hardtraxx Veteran

Jij leest ook alleen maar de OP blijkbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 18:32 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 18:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:lol: dat op 3:09 in de OP hahahahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie is best wel lekker, blij dat ie nog ff langskomt aan t eind :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 10:24 
 

ziek op een goede manier erg lekker :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 13:41 
 

Pipa schreef:
Ik vind echt dat Zatox zover achteruit is gegaan.

ohh vind dat ie het de laatste tijd juist weer beter doet
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 14:57 
 

Nike schreef:
Parvuz schreef:
Even offtopic :$ , Waarom is jou username Nike en heb jij een afbeelding van een Adidas logo? :huh:


Omdat het kan

Ontopic: de rest van de track vind ik niet eens zo slecht maar 3:09 verpest het wel flink zeg


een Identiteitscrisis mss, of menner kan gewoon niet kiezen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 15:05 
 

Vik schreef:

Betere kwaliteit rond de 23 minuten. Dit keer zonder de pitchkicks :P


lekkere mix (L)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks