Hardtraxxer
701 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Leuke track om het outro uit te knippen en de rest te verwijderen van mn computer
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ik denk dat dit wel een plaatje is wat je moet ervaren op een feest. Dat heb ik met Worship in ieder geval ook.
Hardtraxx Addict
1373 posts member since 2010
last seen Apr 2018
Khadber wrote:Ik denk dat dit wel een plaatje is wat je moet ervaren op een feest. Dat heb ik met Worship in ieder geval ook.
Klopt, heb deze zaterdag meegekregen en hij ging er echt goed op! :)
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
View on YouTube

16:15
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
JAAAAAA!! Zany :worship:! Na Thrillogy live-ervaring thuis ook een genot voor de oren. Heerlijk!
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Melodie is bijna een letterlijk kopie van een andere melodie (kan d'r ff niet op komen welke plaat).
Maar dit is wel een heerlijk nummer!
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Dakpan wrote:Doe mij Worship maar, die lead klinkt me iets teveel als een iemand die de terrasjes afgaat met een accordeon. Acid outro is wel vet.
Niet zo zeiken. Supervet nummer. :worship: Klinkt in HQ echt alsof er heel veel tijd in gestoken is.
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Dakpan wrote:
Dakpan wrote:Doe mij Worship maar, die lead klinkt me iets teveel als een iemand die de terrasjes afgaat met een accordeon. Acid outro is wel vet.
Niet zo zeiken. Supervet nummer. :worship: Klinkt in HQ echt alsof er heel veel tijd in gestoken is.
Zozo, Aleks is zeker van zijn zaak :worship:
Hardtraxxer
556 posts member since 2009
last seen Dec 2023
Dit vind ik écht een waanzinnig lekker nummer! :love: :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Wat een heerlijke energie hierin :thumbsup:
Weet nog dat ik op Thrillogy met een uberwijde glimlach stond bij deze track, egt geweldig :D
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
2e climax valt er zo lekker in, en die sounds er door heen dwalend. Heel vet! Verder doet hij me niet gek veel, misschien komt het nog. :)
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Heerlijk trackje hoor!
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Zany godverdomme toch :$
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 10 days ago
Voor nu klinkt het wel als een prima track, maar kan me nog niet echt boeien..
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Outroooooooooooo!
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Wat een heerlijk plaatje! Echt top :D Vette acid sounds en de sounds in de climax zijn ook lekker innovatief ^^
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Vin de track wel wat hebben, maar wil niet zeuren ofzo, maar waar blijven de reacties over de pitchkicks hardtraxx :P
A
Hardtraxxer
466 posts member since 2011
last seen Dec 2022
Skedoedelefloeps wrote:Vin de track wel wat hebben, maar wil niet zeuren ofzo, maar waar blijven de reacties over de pitchkicks hardtraxx :P
Niet echt storend toch? ^^
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Lekker energiek plaatje imo:)
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Skedoedelefloeps wrote:Vin de track wel wat hebben, maar wil niet zeuren ofzo, maar waar blijven de reacties over de pitchkicks hardtraxx :P
Hardtraxx zeurt alleen als de pitchkicks te hoog zijn. Maar vooruit:
Lyst wrote:Blije variant van Worship met pitchkicks :thumbdown:
(bij mij ligt de grens van te hoog een stuk lager) :P
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Vind er nog niets aan, had liever wat zwaardere kicks gehad. Misschien dat mn oordeel na Loudness wel veranderd.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 25 days ago
Die outro is bijna precies hetzelfde als Acid Nightmare Remix of ben ik nou gek.

Vind hem wel gaan, maar net als bij Worship heb ik het gevoel dat er iets mist. Kan het niet goed uitleggen :P
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Vind 'm niks aan helaas, veel te slapjes. Had ook liever wat hardere kicks gehoord.. Outro is wel leuk, lijkt inderdaad beetje op Acid Nightmare remix.
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Pommer wrote:Die outro is bijna precies hetzelfde als Acid Nightmare Remix of ben ik nou gek.
Nee je bent niet gek. Hoorde hem vanmiddag op mn mp3 en dacht toch echt even dat ik dat al eerder had gehoord..

Wel lekker hoor, wat blijft Raoul toch een held ^^
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Pommer wrote:Die outro is bijna precies hetzelfde als Acid Nightmare Remix of ben ik nou gek.
Is alleen maar een groot pluspunt toch? Outro heeft heerlijke sounds die ik wel vaker zou willen horen.
Experimentele track, k heb niet het gevoel dat het kermismuziek is :P Valt goed bij mij in de smaak.