de vocals zijn wel gruwelijk
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
XHardtraxxer
- 217 posts member since 2010
- last seen Dec 2016
hmm vind em zo in hq ietsje tegenvallen eigenlijk 
Heerlijk meeschreeuw nummer dit! Ge-fucking-weldig 
-
MHardtraxxer
- 181 posts member since 2010
- last seen 28 days ago
Heb je hem op HardBass gehoord?? Dan praat je wel anders mag ik hopen..Goeie genade!!Pommer wrote:hmm vind em zo in hq ietsje tegenvallen eigenlijk
Jah dat heb ikMinispark wrote:Heb je hem op HardBass gehoord?? Dan praat je wel anders mag ik hopen..Goeie genade!!Pommer wrote:hmm vind em zo in hq ietsje tegenvallen eigenlijk
de vocals zijn wel gruwelijk![]()
En ik vond em toen idd gruwelijk vet, maar hier valt de climax me een beetje tegen, maar ik zeg niet dat ik em slecht vind, in tegendeel, vind em nog steeds erg vet, maar minder dan dat ik op et eerste oog dacht
de vocals + (mid)intro vind ik wel echt gruwelijk
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Dit is een heerlijk plaatje voor op een feestje, die vocals meekweiken, en dan een goede kick. Lekker hoor 
Met andere kicks was deze veel beter geweest, vind vooral die kicks in de intro een beetje slap.
Deze is van de Hardbass CD, op Hardbass zelf draaiden ze een andere versie met een mid-intro en melodie erbij, die is zo faking gruwelijkPommer wrote:hmm vind em zo in hq ietsje tegenvallen eigenlijk
Oh misschien dat ik em daarom vetter vond, was me nog niet echt opgevallenmalle wrote:Deze is van de Hardbass CD, op Hardbass zelf draaiden ze een andere versie met een mid-intro en melodie erbij, die is zo faking gruwelijkPommer wrote:hmm vind em zo in hq ietsje tegenvallen eigenlijk
-
M
Deze track is echt epic. Was gruwelijk op Hardbass 
-
IHardtraxxer
- 70 posts member since 2010
- last seen Feb 2014
Gaat denk ik,een van de platen van het jaar worden. die stem van Nikkita klinkt als een boosaardige heks met een klote bui. Kortom a hell of a evil, 
Wat mij betreft track van het jaar, echt een uber lekker nummer
Maar Heretic mag der ook wezen hoor
Maar Heretic mag der ook wezen hoor
Heerlijk maar een andere kick was ook lekker geweest en de show van hardbass blijft me maar verbazen 
IM THE SHADOW REAPER COMING AFTER YOU 
Gast...Sandr91 wrote:Wat mij betreft track van het jaar
Volgens mij werd afgelopen weekend op twisted een hele andere versie dan de hardbass cd versie gedraaid.
Hij was 10x dikker en 10x harder.
ik weet welke je bedoeld!styl0w wrote:Volgens mij werd afgelopen weekend op twisted een hele andere versie dan de hardbass cd versie gedraaid.
Hij was aantal weken geleden op Illegal Volumez, waar hij o.a son of torture toen voor het eerst draaide.
Ook toen hoorde ik een heel andere versie dan diezelfde van nu, wist dat niet zeker meer
Iig zelfde melodielijn en de randy+nikkita vocals
Klopt, alleen is dat stuk na de climax echt veel vetter dan de versie die op de CD staat. Hoop daar nog wat meer van te horen. Dat stond me wel aan.iSenSe` wrote:ik weet welke je bedoeld!styl0w wrote:Volgens mij werd afgelopen weekend op twisted een hele andere versie dan de hardbass cd versie gedraaid.
Hij was aantal weken geleden op Illegal Volumez, waar hij o.a son of torture toen voor het eerst draaide.
Ook toen hoorde ik een heel andere versie dan diezelfde van nu, wist dat niet zeker meer![]()
Edit
Even op twitter gevraagd, wie weet krijgen we een antwoord!
@djrandofficial last weekend (twisted) you played a different version of 'Son of Torture' then on the HB Album. What about that? Loved it..
Jah op hardbass werd ook een andere gedraaid dan die op de cd staat, die was een stuk dikker iddiSenSe` wrote:ik weet welke je bedoeld!styl0w wrote:Volgens mij werd afgelopen weekend op twisted een hele andere versie dan de hardbass cd versie gedraaid.
Ook toen hoorde ik een heel andere versie dan diezelfde van nu, wist dat niet zeker meer![]()