Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2020 14:37 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Zany & DV8 ft. Wilbert Pigmans

Track(s): Raven Is Leven

Sample/video:



Bron: ^

:bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2020 14:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zelfs voor een grap is dit echt ontzettend slecht zeg.. Wtf :huh: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2020 15:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind dit echt pure cringe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2020 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik kan beter leven met de veronderstelling "ik zal het wel niet begrijpen" holy moly..........
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2020 15:45 
 
Hardtraxxer

Ja leuk voor Sensation Waailand of de Zwarte Cross
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2020 19:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pounding Senses schreef:
Ik vind dit echt pure cringe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2020 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelofelijk hoe die Zany vanaf de top hier terecht is gekomen.

Zou hij na een dagje studio nou oprecht denken 'dit is vet en hier wil ik mijn naam achter hebben staan'?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2020 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Ongelofelijk hoe die Zany vanaf de top hier terecht is gekomen.

Zou hij na een dagje studio nou oprecht denken 'dit is vet en hier wil ik mijn naam achter hebben staan'?

Te bedenken dat platen als Volt, science & religion, the new god en vele meer van hem afkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2020 16:48 
 
Hardtraxxer

Ja ik wil ook naar Defqon 1
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2020 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
ULTIMO schreef:
Ongelofelijk hoe die Zany vanaf de top hier terecht is gekomen.

Zou hij na een dagje studio nou oprecht denken 'dit is vet en hier wil ik mijn naam achter hebben staan'?

Te bedenken dat platen als Volt, science & religion, the new god en vele meer van hem afkomen.

Inderdaad, tranen schieten in m'n ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2020 12:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik snap best dat een geintje, bootleg of gimmick grappig is (soms ook niet). Als je dit maakt voor carnaval of XQ Holland snap ik het ook nog, maar ik heb het idee dat ook mede door zijn podcasts Zany een beetje de Foolish kant op aan het gaan is. Ik zie alleen maar schijtlollige liedjes van zijn kant, gekkigheid en clowneske taferelen.
Dit is toch ook te vreselijk voor woorden, waar anderen soms nog steeds 'strijden' om hardstyle wereldwijd te doen accepteren, moet je vooral met dit aan komen. (Da Tweekaz hebben daar ook soms een handje van met hun Zappkids hardstyle)
En ja, hardstyle is feestmuziek, maar dat kan ook op Symphonic Feedback, Pure en Frequency, heer Zany.

Het zinkende schip dat Fusion heet staat misschien wel symbool voor kapitein Zany's huidige carriere.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2020 12:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tja, kwaliteit scoort blijkbaar niet meer. Zie zijn album
DNA, wat eigenlijk helemaal niks deed. Maar bagger daarentegen scoort als een malle. Als je ziet hoeveel stront er uitkomt én scoort. Er moet toch geld verdiend worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2020 13:00 
 
Hardtraxx Veteran

kbm_ schreef:
Tja, kwaliteit scoort blijkbaar niet meer. Zie zijn album
DNA, wat eigenlijk helemaal niks deed. Maar bagger daarentegen scoort als een malle. Als je ziet hoeveel stront er uitkomt én scoort. Er moet toch geld verdiend worden..


Dit weten we toch allemaal al wel. Zie de top 40.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2020 13:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kbm_ schreef:
Tja, kwaliteit scoort blijkbaar niet meer. Zie zijn album
DNA, wat eigenlijk helemaal niks deed. Maar bagger daarentegen scoort als een malle. Als je ziet hoeveel stront er uitkomt én scoort. Er moet toch geld verdiend worden..

True, maar het is toch algemeen bekend dat je in de hardstyle niet rijk wordt van je tracks, maar de boekingen.
Als dit op dit moment Zany represent zou ik hem niet boeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2020 15:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Ik snap best dat een geintje, bootleg of gimmick grappig is (soms ook niet). Als je dit maakt voor carnaval of XQ Holland snap ik het ook nog, maar ik heb het idee dat ook mede door zijn podcasts Zany een beetje de Foolish kant op aan het gaan is. Ik zie alleen maar schijtlollige liedjes van zijn kant, gekkigheid en clowneske taferelen.


Ik snap dat het voor de wat meer dedicated hardstyle liefhebber wat buiten de boot valt, maar dit soort muziek werkt gewoon echt als een trein op de dansvloer en vaak ook als de gekte op streaming platforms. Dit valt vooral op als je de streams in verhouding zet met engelstalige hardstyle tracks welke een veel groter potentieel bereik hebben. Het is een onprettige waarheid, maar dit soort muziek is nu in Nederland relatief gezien veel populairder dan de traditionele hardstyle.

Citaat:
Dit is toch ook te vreselijk voor woorden, waar anderen soms nog steeds 'strijden' om hardstyle wereldwijd te doen accepteren, moet je vooral met dit aan komen. (Da Tweekaz hebben daar ook soms een handje van met hun Zappkids hardstyle)


Ik vind dit een super onzinnige uitspraak. Alsof de 'pure' hardstyle het te verkondigen heilige evangelie is? En dat de mensen die fan zijn van deze 'traditionele' hardstyle daar het woord over moeten hebben?

Het is niet of dit of dat, het kan gewoon langs elkaar bestaan ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2020 15:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Revolting Against schreef:

Ik vind dit een super onzinnige uitspraak. Alsof de 'pure' hardstyle het te verkondigen heilige evangelie is? En dat de mensen die fan zijn van deze 'traditionele' hardstyle daar het woord over moeten hebben?

Het is niet of dit of dat, het kan gewoon langs elkaar bestaan ;).

Jij mag het een onzinnige opmerking vinden hoor, maar ik vind het gewoon jammer. We weten allemaal dat Zany het kan, die heeft zijn sporen wel verdiend. Maar iedere keer als ik nu de naam Zany voorbij zie komen is het voor mij een reden om te skippen. Meer zo van, ok Zany nu weer even normaal doen en gewoon serieuze nummers maken.

Maar goed ik heb ook een intense hekel aan carnaval en trek ook heel slecht die bootlegs van Nederlandse nummers.

En het is maandag...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2020 16:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Jij mag het een onzinnige opmerking vinden hoor, maar ik vind het gewoon jammer. We weten allemaal dat Zany het kan, die heeft zijn sporen wel verdiend. Maar iedere keer als ik nu de naam Zany voorbij zie komen is het voor mij een reden om te skippen.


Ik begrijp je telleurstelling, maar Zany heeft meerdere malen aangegeven niet mee te kunnen in de huidige hardstyle mindset en ziet dit meer als uitlaat klep om nog een beetje lol te kunnen trappen. Je moet niet te veel blijven hangen.

Revolting Against schreef:
Meer zo van, ok Zany nu weer even normaal doen en gewoon serieuze nummers maken.


Die Zany is er niet meer ;). Hij had eigenlijk ook onder een andere naam verder moeten gaanm om dit soort cognitieve dissantie te voorkomen

Citaat:
Maar goed ik heb ook een intense hekel aan carnaval en trek ook heel slecht die bootlegs van Nederlandse nummers.

En het is maandag...


Haha houdt je hart dan maar vast, ik ga ook een beetje van dit soort muziek releasen op dit label en ga het nieuwe tracks topic hier er lekker mee onder spammen :cool:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2020 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij in een interview van VWAB had hij duidelijk gemaakt dat de vroegere hardstyle nog steeds het vetste en hardste is. Blijft een speciaal plekje hebben bij hem en de tegenwoordige uhum moderne hardstyle hem steeds minder begon te doen.

Hij was altijd dol op carnaval en dit soort tracks hebben sinds 2018 echt mijlpalen gehaald als het gaat om feest / fout muziek. Zie snollebolleke, outsiders etc. Daar haalt hij zijn plezier en energie vandaan en die scène doet het heel goed.

Wat hierboven ook al genoemd word, dat album in een classic jasje was vet. Maar is nu al helemaal verwaterd. Zeker jammer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2020 17:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Revolting Against schreef:
Jij mag het een onzinnige opmerking vinden hoor, maar ik vind het gewoon jammer. We weten allemaal dat Zany het kan, die heeft zijn sporen wel verdiend. Maar iedere keer als ik nu de naam Zany voorbij zie komen is het voor mij een reden om te skippen.


Ik begrijp je telleurstelling, maar Zany heeft meerdere malen aangegeven niet mee te kunnen in de huidige hardstyle mindset en ziet dit meer als uitlaat klep om nog een beetje lol te kunnen trappen. Je moet niet te veel blijven hangen.

Die Zany is er niet meer ;). Hij had eigenlijk ook onder een andere naam verder moeten gaanm om dit soort cognitieve dissantie te voorkomen

Ah kijk, als ik dat nou had geweten! Joh hij moet doen waar die zich goed bij voelt toch. Ik vind Snollebollekes ook van het niveau Josti band, maar hij vult er wel het Gelredome mee. Ieder zn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2020 21:46 
 
Hardtraxxer

Gelukkig waren we erbij op X-Qlusive Zany
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2020 22:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tim889 schreef:
Gelukkig waren we erbij op X-Qlusive Zany


Wat een feest was dat!!! Sowieso heel die golden era tijd was top. Ik had na de piek in de hardcore scene nooit verwacht nog eens zo een tijd mee te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2020 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Ongelofelijk hoe die Zany vanaf de top hier terecht is gekomen.

Zou hij na een dagje studio nou oprecht denken 'dit is vet en hier wil ik mijn naam achter hebben staan'?

Toevallig door die Crypsis plaat bij The Sitdown uitgekomen en Zany is daar ook eens geweest en praat daar over onder andere waarom hij dit soort muziek maakt:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks