Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 22:34 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk sfeertje, maar wat een schijtkicks. Normale Zany of B-front kick had veeel beter geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 22:54 

Hardtraxx Addict

Nou wat drive betreft slaat deze track behoorlijk de plank mis. Weinigzeggende track, en hopelijk wordt hij niet na elke set gedraaid op Dream Village. Hele saaie break ook overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 23:37 

Hardtraxx Veteran

Intro bevat voor mij weinig drive, die kicks zijn idd zoals hier al is gezegd drama. Break vind ik nogal aan de saaie kant, de climax is dan wel weer leuk (vooral de 2e) Al met al een matige plaat, ik had hier echt zoveel meer van verwacht :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 23:52 

Ben het wel eens met de meeste hier, vind de 2e climax dan wel weer aardig maar dat is dan ook het enige...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 08:25 

Hardtraxx Veteran

Ontzettend lelijke bromkicks, vette melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 08:34 

Hardtraxx Veteran

ja dit is hoe een Anthem moet zijn :worship: Sterke melodie. lekker kicks, genoeg drive break kippenvel. ja geslaagd plaatje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 09:48 

Hardtraxx Veteran

Forbidden Phobia schreef:
ja dit is hoe een Anthem moet zijn :worship: Sterke melodie. lekker kicks, genoeg drive break kippenvel. ja geslaagd plaatje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 10:03 

Hardtraxx Addict

die kicks klinken echt nergens naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 13:35 

Hardtraxx Veteran

Erg vette intro met dikke sounds. Climax melodie is simpel, maar effectief en niet eentonig, en er zit geen lange opbouw tot de climax begint, mooi.
Alleen dat geluid bij 2:22 doet pijn aan m'n oren. :(

Kicks lijken wel wat weinig bass te bevatten, maar dat was bij Alphaverb - E ook en die knalt live ook harder dan je zou verwachten, dus ik denk dat dat met deze track ook wel goed zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 15:55 

Hardtraxx Veteran

Jack Of Sound had dit vetter aangepakt. Hoor in deze plaat ook iets meer Zany dan B-Front invloeden. Beetje magertjes voor een anthem. Maar aangezien er voor elk feestje tegenwoordig een anthem gemaakt wordt is dat niet zo gek dat een anthem niet meer het speciale heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 21:30 

Hardtraxx Elite

Ik vind de kicks prima hoor. Jullie zijn al die halve hardcore kicks van theracords gewend. dat vind ik dan weer niks.
melodie is ook heerlijk en lekkere drive in de climax
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 23:54 

Hardtraxx Veteran

RobertV schreef:
Ik vind de kicks prima hoor. Jullie zijn al die halve hardcore kicks van theracords gewend. dat vind ik dan weer niks.
melodie is ook heerlijk en lekkere drive in de climax

Nee. Gewoon nee. Buiten het feit dat ik HCer zelf ben, zijn deze kicks gewoon vele malen minder dan de 'normale' B-Front en Zany kicks. En dan heb ik het voornamelijk over die in de climax. Mid-intro heb ik nog iets van mwah, maar in de climax is gewoon lachwekkend, vooral het stuk waar de pitch wat hoger ligt, maar ook de rest is meer gebrom dan iets anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 23:58 

Kraak... Piep...

2e Climax :loving:
Sidechain is altijd heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 00:09 

Hardtraxx Addict

Laatste waar ik aan durfde te twijfelen blijkt toch de track te kort te doen. Sidechain is overigens heerlijk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 01:43 

Hardtraxxer

Stefann4 schreef:
Die kicks klinken echt nergens naar.
Bovendien geeft deze track me helemaal geen festivalgevoel.
Ik sla deze over :(

ook niet anthem-waardig :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 02:51 

Mastering van Fusion de laatste tijd klinkt voor mij ook niet al te best meer... Steeds als de kick erin komt valt het nummer uiteen, meeste geluiden worden de achtergrond op gedrukt. Zelfde hoor ik bij W.A.R. van B-Front & Re-Volt.. Kan aan mij liggen maar is er nog iemand die dat merkt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 14:43 

Hardtraxx Addict

Live gaat hij best lekker hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 14:46 

Hardtraxx Veteran

Gisteren live gehooord, dreunde aardig door. Vind de melodie alleen wel een beetje raar, niet echt pakkend die twee toontjes de hele tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 23:03 

Hardtraxx Elite

Ik vind het een heerlijke track!
Stoor me helemaal niet aan de kicks.
Wat een drive in dit nummer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 00:36 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Gisteren live gehooord, dreunde aardig door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 17:00 

Hardtraxx Elite

lekker sfeertje en leuke melodie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 17:43 

Hardtraxx Veteran

Wat een juweeltje vind ik dit. Drive, sounddesign, ja zelfs de kicks, ik vind het kloppen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 18:14 

Hardtraxx Elite

Had na die trailer wel een dikker anthem verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 10:18 

Ik kan er niets aan doen - hier kan ik echt helemaal niks mee. Vind de melodie niet pakkend en de sounds zijn ook niet echt mijn ding. Jammer, was wel benieuwd naar een dikke collab van deze heren. Ze kunnen beiden goed genoeg produceren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 12:07 

Hardtraxx Veteran

Vind dit maar met de hakken over de sloot.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks