Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 9 days ago
Heerlijk sfeertje, maar wat een schijtkicks. Normale Zany of B-front kick had veeel beter geweest.
Hardtraxx Addict
1606 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Nou wat drive betreft slaat deze track behoorlijk de plank mis. Weinigzeggende track, en hopelijk wordt hij niet na elke set gedraaid op Dream Village. Hele saaie break ook overigens.
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Intro bevat voor mij weinig drive, die kicks zijn idd zoals hier al is gezegd drama. Break vind ik nogal aan de saaie kant, de climax is dan wel weer leuk (vooral de 2e) Al met al een matige plaat, ik had hier echt zoveel meer van verwacht :(
B
Ben het wel eens met de meeste hier, vind de 2e climax dan wel weer aardig maar dat is dan ook het enige...
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Ontzettend lelijke bromkicks, vette melodie.
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
ja dit is hoe een Anthem moet zijn :worship: Sterke melodie. lekker kicks, genoeg drive break kippenvel. ja geslaagd plaatje :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Forbidden Phobia wrote:ja dit is hoe een Anthem moet zijn :worship: Sterke melodie. lekker kicks, genoeg drive break kippenvel. ja geslaagd plaatje :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
die kicks klinken echt nergens naar.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 10 hours ago
Erg vette intro met dikke sounds. Climax melodie is simpel, maar effectief en niet eentonig, en er zit geen lange opbouw tot de climax begint, mooi.
Alleen dat geluid bij 2:22 doet pijn aan m'n oren. :(

Kicks lijken wel wat weinig bass te bevatten, maar dat was bij Alphaverb - E ook en die knalt live ook harder dan je zou verwachten, dus ik denk dat dat met deze track ook wel goed zit.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Jack Of Sound had dit vetter aangepakt. Hoor in deze plaat ook iets meer Zany dan B-Front invloeden. Beetje magertjes voor een anthem. Maar aangezien er voor elk feestje tegenwoordig een anthem gemaakt wordt is dat niet zo gek dat een anthem niet meer het speciale heeft.
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
Ik vind de kicks prima hoor. Jullie zijn al die halve hardcore kicks van theracords gewend. dat vind ik dan weer niks.
melodie is ook heerlijk en lekkere drive in de climax
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 11 days ago
RobertV wrote:Ik vind de kicks prima hoor. Jullie zijn al die halve hardcore kicks van theracords gewend. dat vind ik dan weer niks.
melodie is ook heerlijk en lekkere drive in de climax
Nee. Gewoon nee. Buiten het feit dat ik HCer zelf ben, zijn deze kicks gewoon vele malen minder dan de 'normale' B-Front en Zany kicks. En dan heb ik het voornamelijk over die in de climax. Mid-intro heb ik nog iets van mwah, maar in de climax is gewoon lachwekkend, vooral het stuk waar de pitch wat hoger ligt, maar ook de rest is meer gebrom dan iets anders.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
2e Climax :loving:
Sidechain is altijd heerlijk.
P
Hardtraxx Addict
1034 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Laatste waar ik aan durfde te twijfelen blijkt toch de track te kort te doen. Sidechain is overigens heerlijk :worship:
Hardtraxxer
162 posts member since 2012
last seen Aug 2018
Stefann4 wrote:Die kicks klinken echt nergens naar.
Bovendien geeft deze track me helemaal geen festivalgevoel.
Ik sla deze over :(
ook niet anthem-waardig :sick:
A
Mastering van Fusion de laatste tijd klinkt voor mij ook niet al te best meer... Steeds als de kick erin komt valt het nummer uiteen, meeste geluiden worden de achtergrond op gedrukt. Zelfde hoor ik bij W.A.R. van B-Front & Re-Volt.. Kan aan mij liggen maar is er nog iemand die dat merkt?
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Live gaat hij best lekker hoor!
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Gisteren live gehooord, dreunde aardig door. Vind de melodie alleen wel een beetje raar, niet echt pakkend die twee toontjes de hele tijd.
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Ik vind het een heerlijke track!
Stoor me helemaal niet aan de kicks.
Wat een drive in dit nummer :worship:
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 9 days ago
Khadber wrote:Gisteren live gehooord, dreunde aardig door.
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
lekker sfeertje en leuke melodie :D
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 12 days ago
Wat een juweeltje vind ik dit. Drive, sounddesign, ja zelfs de kicks, ik vind het kloppen :).
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Had na die trailer wel een dikker anthem verwacht
N
Ik kan er niets aan doen - hier kan ik echt helemaal niks mee. Vind de melodie niet pakkend en de sounds zijn ook niet echt mijn ding. Jammer, was wel benieuwd naar een dikke collab van deze heren. Ze kunnen beiden goed genoeg produceren!
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 52 minutes ago
Vind dit maar met de hakken over de sloot.