Ze dachten vast, nadat we Pep'n Up hebben verneukt doen we maar hetzelfde bij I'm Techno.. Wat een verkrachting van het origineel dit.
Related topics
- View the latest post: Frequencerz - Earthquake (Frequencerz Edit) (ROUGH111)
- View the latest post: Techno Topic
- View the latest post: Broken Balance - Techno Industrial
- View the latest post: Dj Thera @ Techno Parade, Paris, 24 September 2016 - LIVE VIDEO SET
- View the latest post: 24/09/16 - DREAM NATION - After Techno Parade – Paris - France
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
Die Pep n Up-remix was nog wel dope, maar dit vind ik niks. Origineel of Zatox-remix, danke, bitte!
Edwinn wrote:Ze dachten vast, nadat we Pep'n Up hebben verneukt doen we maar hetzelfde bij I'm Techno.. Wat een verkrachting van het origineel dit.
Vind het origineel (en de Zatox Remix) vele malen beter, maar ik moet zeggen dat ik het als edit wel vrij goed vind. Ze hebben het netjes in een nieuw jasje gestopt, maar de melodie is nog erg goed herkenbaar.
Maar goed, eigenlijk is dit niet echt mijn ding. Ik hou niet van dit soort kicks.
Maar goed, eigenlijk is dit niet echt mijn ding. Ik hou niet van dit soort kicks.
-
GHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Het is een bootleg haha, ze mogen er dus niks mee doen, behalve vrij uitgeven
Dat is misschien maar beter ook.
Het is een bootleg haha, ze mogen er dus niks mee doen, behalve vrij uitgeven
Dat is misschien maar beter ook.
Als Zatox hem niet met z'n "nu-style" kicks verkracht dan doet iemand anders het wel, beetje jammer.
Sowieso overbodig om hier een remix van te maken toch. Het origineel + zatox remix zijn heldig.
Sowieso overbodig om hier een remix van te maken toch. Het origineel + zatox remix zijn heldig.
Time & Space bootleg vond ik nog wel dik! Deze valt dan weer een beetje tegen
-
MHardtraxxer
- 263 posts member since 2010
- last seen Mar 2014
Leuk als free release. Verder in elk opzicht de (veel) mindere versie van het origineel!
klonk lekker op festivaart kan ik zeggen!
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Deze track is inderdaad saai voor op de computer, maar live SUPER