Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 21:57 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Yhimself

Track(s): Out Of Time

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 19:43 
 
Hardtraxxer

Lekker plaatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 19:48 
 
Hardtraxx Addict

lekkere stevig track dit. kunnen sommige een voorbeeld aan nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 19:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klinkt wel lekker :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 19:51 
 
Hardtraxx Veteran

Altijd geinig om te zien, wordt er weer een of andere kuttrack geplaatst van een beginnende producer. Komen er direct newbies overheen fappen. Bah :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 20:04 
 
Hardtraxx Addict

Jurheinen schreef:
Altijd geinig om te zien, wordt er weer een of andere kuttrack geplaatst van een beginnende producer. Komen er direct newbies overheen fappen. Bah :sick:


Ik mag hopen dat je dit sarcastisch bedoeld! Anders effe dit kanaal checken. ;)

Vind het wel een lekker plaatje. Heerlijk donker soundje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 20:04 
 
Hardtraxx Addict

Jurheinen schreef:
Altijd geinig om te zien, wordt er weer een of andere kuttrack geplaatst van een beginnende producer. Komen er direct newbies overheen fappen. Bah :sick:


Ik mag hopen dat je dit sarcastisch bedoeld! Anders effe dit kanaal checken. ;)

Vind het wel een lekker plaatje. Heerlijk donker soundje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 20:18 
 
Hardtraxx Veteran

Basss27 schreef:
Jurheinen schreef:
Altijd geinig om te zien, wordt er weer een of andere kuttrack geplaatst van een beginnende producer. Komen er direct newbies overheen fappen. Bah :sick:


Ik mag hopen dat je dit sarcastisch bedoeld! Anders effe dit kanaal checken. ;)

Vind het wel een lekker plaatje. Heerlijk donker soundje!


Nee ik was niet sarcastisch. En ook na dat kanaal bekeken te hebben blijf ik bij mijn standpunt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 20:22 
 
Hardtraxx Elite

Yhimself draait al een tijdje mee en maakt altijd goede tutorials op youtube dus is geen beginnend producer
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 20:23 
 
Hardtraxx Veteran

De in-en midintro zijn nog wel te doen hoor Jur. Die break is dan ook verrassend na zoiets. Dan doel ik op het omgooien van gevoel. Vrolijker zeg maar. Die anticlimax vind ik ook nog wel te pruimen, maar dan die climax? De kicks springen omhoog en daar geef ik jouw wel gelijk in.
50/50. Die break zorg voor wat minpuntjes dus dat zegt wel genoegd over de eindscore :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 20:48 
 
Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
De in-en midintro zijn nog wel te doen hoor Jur. Die break is dan ook verrassend na zoiets. Dan doel ik op het omgooien van gevoel. Vrolijker zeg maar. Die anticlimax vind ik ook nog wel te pruimen, maar dan die climax? De kicks springen omhoog en daar geef ik jouw wel gelijk in.
50/50. Die break zorg voor wat minpuntjes dus dat zegt wel genoegd over de eindscore :D

deze jwt
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

goede kicks, melodie en screeches vind ik helaas minder
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Yhimself draait al een tijdje mee en maakt altijd goede tutorials op youtube dus is geen beginnend producer

En toch klinkt dit als iets van een beginnend producer :P Of nouja... Niet als iemand die er al erg lang mee bezig is. Naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 22:47 
 
Hardtraxxer

Klinkt echt wel lekker hoor, moet nog beetje gemasterd worden maar opzich niets mis mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 17:10 
 
Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
Basss27 schreef:
Jurheinen schreef:
Altijd geinig om te zien, wordt er weer een of andere kuttrack geplaatst van een beginnende producer. Komen er direct newbies overheen fappen. Bah :sick:


Ik mag hopen dat je dit sarcastisch bedoeld! Anders effe dit kanaal checken. ;)

Vind het wel een lekker plaatje. Heerlijk donker soundje!


Nee ik was niet sarcastisch. En ook na dat kanaal bekeken te hebben blijf ik bij mijn standpunt.


Dus omdat iemand niet vaak op dit forum zit diegene zijn mening niet mag geven, gelukkig BEN jij de man hierzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 17:21 
 
Hardtraxx Veteran

Casparaa schreef:
Dus omdat iemand niet vaak op dit forum zit diegene zijn mening niet mag geven, gelukkig BEN jij de man hierzo


Waar zie je mij dat zeggen dan? Volgens mij heb ik niet gezegd dat mensen geen mening mogen geven >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft meneer Yhimself al releases op zijn naam staan dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Altijd geinig om te zien, wordt er weer een of andere kuttrack geplaatst van een beginnende producer. Komen er direct newbies overheen fappen. Bah :sick:

Dit vind ik echt onzin. Deze plaat zit echt wel redelijk goed in elkaar. De eerste 4.5 minuut zijn echt lekker. Als hij het bij de anti-climax gehouden had, was het zelfs een erg lekkere plaat. Helaas is de 2e climax wel weer erg matig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SMH schreef:
Henk-Jan schreef:
Heeft meneer Yhimself al releases op zijn naam staan dan?

Hij is samen met nog iemand (Daddy Noisemaker ofzo) Omegatypez... dus ja :P


Volgens mij niet hoor. Volgens Discogs is Omegatypez Fabian Schmidt en Johannes Zech. Yhimself heet Lars Ystrøm. Speurwerk :cool:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks