Artiest: Yellow Claw & Tiësto feat. Kyler England
Track(s): Lifetime (Coone Bootleg)
Sample/video:
View on YouTube
Track(s): Lifetime (Coone Bootleg)
Sample/video:
View on YouTube
Afreizen naar het Himalaya gebergte.Bowlingbal wrote:Gave bootleg![]()
Hoe krijg je dat trouwens voor elkaar om een youtube/facebook video te delen?
Ik snap oprecht je vraag niet. Bedoel je een video uploaden vanaf je telefoon, of delen op Hardtraxx?Bowlingbal wrote:Gave bootleg![]()
Hoe krijg je dat trouwens voor elkaar om een youtube/facebook video te delen?
Youtube url kopieren, vervolgens plakken in een reactie en dat tussen haakjes zetten. Die haakjes krijg je als je op het knopje youtube klikt:Bowlingbal wrote:delen op hardtraxx..

Ik dacht even dat Teup's befaamde paint ding tevoorschijn kwamPaultheone wrote:Youtube url kopieren, vervolgens plakken in een reactie en dat tussen haakjes zetten. Die haakjes krijg je als je op het knopje youtube klikt:Bowlingbal wrote:delen op hardtraxx..
plaatje
Sorry voor de teleurstellingpatrickjeb wrote:Ik dacht even dat Teup's befaamde paint ding tevoorschijn kwamPaultheone wrote:Youtube url kopieren, vervolgens plakken in een reactie en dat tussen haakjes zetten. Die haakjes krijg je als je op het knopje youtube klikt:Bowlingbal wrote:delen op hardtraxx..
plaatje
Het was toch echt op de laatste editieulyss wrote:reverze 2015?
Foutje van de uploader, heeft ie ook bij de rest van zn videos. Zal wel denken dat t nog 2015 is.Paultheone wrote:Het was toch echt op de laatste editieulyss wrote:reverze 2015?
Inderdaad, lekkere bootleg zeg!!Mitzinator wrote:Klinkt niet verkeerd, benieuwd naar de HQ.
Helaas nietMitzinator wrote:Hopen dat ie in Global Dedication zit vrijdag
Rick B wrote:Wat is er met deze plaat gebeurt?