kaboem schreef:
Had het op facebook gevraagd.
Hij zei dat het een oud project was die nu pas gereleased wordt.
Gedrag
Citaat:
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.
Waarschuwingen
Citaat:
Iedere gebruiker op Hardtraxx kan maximaal 2 waarschuwingen ontvangen bij overtreding van dit beleid. Je 3e waarschuwing betekent een ban van de gehele website. Je bent dan minimaal 2 weken niet meer welkom op Hardtraxx. De maximale lengte van de ban kan een miljoen jaar zijn.
Als je na een ban weer in overtreding gaat, dan je ditmaal voor onbepaalde tijd gebanned worden met eventuele definitieve verwijdering van je Hardtraxx account.
Citaat:
Oneens met een beslissing?
Ben je het oneens met een beslissing van een beheerder of moderator, dan kan je contact opnemen met
[email protected] . Mocht je doorgaan zagen in een topic over hoe oneens jij of anderen het zijn dan kan je opnieuw een waarschuwing verwachten. Je bent verantwoordelijk voor je eigen acties.
Aangezien jij tegenwoordig weer goed bezig bent met het melden van berichten maar zelf uithaalt naar andere personen kun je je waarschijnlijk wel verwachten aan een leuke verrassing. Je trollgedrag helpt je alvast geen stap vooruit.
Overigens is dit een 13 jarig talentje met volgens mij nog geen releases op zijn naam. Dit kan dus verder besproken worden in het eigen producties topic.