Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 21:12 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: X-System

Track(s): Fantasy

Sample/video:


Weet trouwens niet of deze gast uberhaupt wel bij een label zit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij een label aangesloten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 23:00 
 

Khadber schreef:
Bij een label aangesloten?


Dit is een ander project van een van de leden van atmozfears. Ja dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 01:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan ik me niet voorstellen dat dit 1 van de Atmozfears is :P

Ten eerste zijn de kicks al hondsberoerd. De rest klinkt ook niet best naar mijn mening. Zal dus wel een label hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 03:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Holy shit die uitschietende kick. :cry:
Schrok er gewoon van....

Melodie vind ik daarentegen eigenlijk wel lekker. Jammer, want die twee omhoog geschoten kicks verpesten het een beetje...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 10:09 
 
Artiest

kaboem schreef:
Khadber schreef:
Bij een label aangesloten?


Dit is een ander project van een van de leden van atmozfears. Ja dus.


Hoe kom je daaaaaaaaaaaar nou weer bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahaha kut kaboem :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 10:49 
 

Tvds schreef:
kaboem schreef:
Khadber schreef:
Bij een label aangesloten?


Dit is een ander project van een van de leden van atmozfears. Ja dus.


Hoe kom je daaaaaaaaaaaar nou weer bij

Had het op facebook gevraagd.
Hij zei dat het een oud project was die nu pas gereleased wordt.


Nou nog een fijne dag he.

Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 12:35 
 
Hardtraxx Addict

Hahaha kaboem :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 14:42 
 
Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
Had het op facebook gevraagd.
Hij zei dat het een oud project was die nu pas gereleased wordt.


Gedrag
Citaat:
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.


Waarschuwingen
Citaat:
Iedere gebruiker op Hardtraxx kan maximaal 2 waarschuwingen ontvangen bij overtreding van dit beleid. Je 3e waarschuwing betekent een ban van de gehele website. Je bent dan minimaal 2 weken niet meer welkom op Hardtraxx. De maximale lengte van de ban kan een miljoen jaar zijn.
Als je na een ban weer in overtreding gaat, dan je ditmaal voor onbepaalde tijd gebanned worden met eventuele definitieve verwijdering van je Hardtraxx account.


Citaat:
Oneens met een beslissing?
Ben je het oneens met een beslissing van een beheerder of moderator, dan kan je contact opnemen met [email protected] . Mocht je doorgaan zagen in een topic over hoe oneens jij of anderen het zijn dan kan je opnieuw een waarschuwing verwachten. Je bent verantwoordelijk voor je eigen acties.


Aangezien jij tegenwoordig weer goed bezig bent met het melden van berichten maar zelf uithaalt naar andere personen kun je je waarschijnlijk wel verwachten aan een leuke verrassing. Je trollgedrag helpt je alvast geen stap vooruit.


Overigens is dit een 13 jarig talentje met volgens mij nog geen releases op zijn naam. Dit kan dus verder besproken worden in het eigen producties topic.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks