Last edited by Zaagkick on 05 Feb 2025 13:26, edited 1 time in total.
Related topics
- View the latest post: Adaro vs Wolv | Intents Festival 2026
- View the latest post: WOLV & Level One - Above It All
- View the latest post: Sub Sonik & Wolv - Dark Side Of The Moon (DWX2167)
- View the latest post: Level One, Wolv & Last Word - Claim The Power (SCAN679)
- View the latest post: Jesse Jax & WOLV? - ID
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
Je hebt dezelfde link gepost als die in het Phuture Noize & Aversion - ID topic, deze link is PN & Aversion
Re:
Dank, fixedDelt-A wrote:Je hebt dezelfde link gepost als die in het Phuture Noize & Aversion - ID topic, deze link is PN & Aversion
Thanks!
OT: Ah ja, deze op Frequencerz: The Last Run gehoord volgens mij, vond 'm toen ook al minder door die eerste kicks, had voor mij anders meer in gezeten.
OT: Ah ja, deze op Frequencerz: The Last Run gehoord volgens mij, vond 'm toen ook al minder door die eerste kicks, had voor mij anders meer in gezeten.
Ik vind m vet
Blij dat Pepijn met Wolv weer een beetje die oude Frequencerz sound oppakt (in een nieuw jasje) want dat is ook precies wat ik graag van ze hoorde.
Ja dat heb ik met die andere ID's wel, en hoor het hier ook wel qua melodie.Fantazoo wrote:Ik vind m vetBlij dat Pepijn met Wolv weer een beetje die oude Frequencerz sound oppakt
-
JHardtraxx Addict
- 1219 posts member since 2017
- last seen 10 hours ago
Release is vrijdag en man man man, wat heb ik hier zin in 
View on YouTube
Released
Released
Last edited by Helicaze on 21 Nov 2025 14:24, edited 1 time in total.
Ondanks dat ik het eerste deel heel vet vind, kan ik niet om het feit heen dat dit bijzonder inspiratieloos is
Laatste stuk ook wel echt weer heel erg vet, fijne melodie (al had ik de leads misschien wat voller willen zien) en lekkere drive.
Laatste stuk ook wel echt weer heel erg vet, fijne melodie (al had ik de leads misschien wat voller willen zien) en lekkere drive.