Toen ik de titel zag had ik al 0,0 verwachtingen meer en was ik meer benieuwd naar hoe jullie de plaat verkracht zouden hebben dan of het nog iets leuks is geworden

maaaaaaarr het valt me reuze mee! Vind eigenlijk alles best gaaf gedaan en dan met name de break en opbouw richting de climax, erg positief door verrast. Bij de climax helaas toch afgehaakt met name door de kicks, sorry heren.
Potentie heeft het wel zeker.
Mss een idee of over een flinke tijd als jullie beiden gegroeid zijn als producers nog is een 2.0 versie maken?
