Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2021 19:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Artiest: Wiqtory

Track(s): Valerie

Sample/video:
https://whyp.it/t/wiqtory-valerie-bkg2X/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2021 19:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke plaat zeg! :loving:
Ik voorzie dat Wiqtory nog heel groot gaat worden, wat een talent :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2021 23:52 
 
Hardtraxx Newbie

Fusionmania schreef:
Wat een heerlijke plaat zeg! :loving:
Ik voorzie dat Wiqtory nog heel groot gaat worden, wat een talent :worship:


Kijk je wel eens naar die streams van Xense?, Daar is hij vaak te vinden en dan laat ie wel eens wat horen
Laatste jaar is het snel gegaan bij die man, zit zeker potentie in :thumbsup:

Maar inderdaad, dikke plaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2021 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog nooit van deze naam gehoord, maar even alle 3 die platen uit die Xense stream geluisterd. Ga hem zeker in de gaten houden. Wel duidelijk afgekeken van de sound van Atmozfears, al heeft deze plaat dat nog het minste. Kwaliteit en heerlijke vibe :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2021 17:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beuqenoot schreef:
Fusionmania schreef:
Wat een heerlijke plaat zeg! :loving:
Ik voorzie dat Wiqtory nog heel groot gaat worden, wat een talent :worship:


Kijk je wel eens naar die streams van Xense?


Ja toevallig voor het eerst doordat ik Wiqtory volg op insta en op deze stream stuitte, kende deze naam namelijk ook doordat ie een halfjaar geleden al in een stream van Heady voorbij kwam, dus heb grote verwachtingen van deze Zweedse producer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2021 15:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Nog nooit van deze naam gehoord, maar even alle 3 die platen uit die Xense stream geluisterd. Ga hem zeker in de gaten houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 12:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wiqtory
Citaat:
There comes a time where we feel like we have to sacrifice everything for an opportunity. A leap into the feared unknown. My time is now. I hope to see some of you on the other side.

https://www.instagram.com/p/CYJZj6XqbCq ... =copy_link

Lijkt erop dat de release niet lang meer op zich laten wachten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2022 12:23 
 
Hardtraxx Veteran

Wiqtory..klinkt als een naam uitgesproken door de gebroeders Sound Rush ´´DefQon 1, Wiqotry Forever!´´
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2022 14:50 
 
Hardtraxxer

Content is inmiddels van twitch verwijderd dus er zal wel een release ingepland zijn :thumbsup:
Zie hem wel graag bij I Am Hardstyle of DWX :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2022 16:24 
 
Hardtraxxer

Minispark schreef:
Content is inmiddels van twitch verwijderd dus er zal wel een release ingepland zijn :thumbsup:
Zie hem wel graag bij I Am Hardstyle of DWX :yes:

Ik gok op Art of Creation Eternity, Headhunterz was volgens mij wel fan van hem
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2022 00:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hier nog een preview
https://whyp.it/t/wiqtory-valerie-eZWP8/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2022 00:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sorry hoor maar dit klinkt nog vrij amateuristisch toch? :huh: De lead is nog dun, melodie wel erg simpel en de vocals klinken vrij leeg. ​De kick is het enige wat ik redelijk van niveau vind ik. Ik begrijp de comments hiervoor echt niet, behalve over zijn naam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2022 00:51 
 
Hardtraxx Crew

YWalen schreef:
Sorry hoor maar dit klinkt nog vrij amateuristisch toch? :huh: De lead is nog dun, melodie wel erg simpel en de vocals klinken vrij leeg. ​De kick is het enige wat ik redelijk van niveau vind ik. Ik begrijp de comments hiervoor echt niet, behalve over zijn naam.

Snap de hype ook niet nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2022 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een afschuwelijke jankvocal, verpest voor mij de plaat.

Hoe hoog die kicks ook pitchen, nee vind het echt 3 x niks als ik eerlijk ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2022 21:11 
 
Hardtraxxer

Klapperen schreef:
Minispark schreef:
Content is inmiddels van twitch verwijderd dus er zal wel een release ingepland zijn :thumbsup:
Zie hem wel graag bij I Am Hardstyle of DWX :yes:

Ik gok op Art of Creation Eternity, Headhunterz was volgens mij wel fan van hem


Dat denk ik eerlijk gezegd ook hoor, maar ik hoop het niet voor deze gast. Vind AOC helemaal niet interessant voor nieuwkomers. Klinkt natuurlijk allemaal heel interessant met die grote namen maar als rookie denk ik niet dat dit de goede plek is om jezelf en je carriere een kickstart te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2022 17:16 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Minispark schreef:
Klapperen schreef:
Minispark schreef:
Content is inmiddels van twitch verwijderd dus er zal wel een release ingepland zijn :thumbsup:
Zie hem wel graag bij I Am Hardstyle of DWX :yes:

Ik gok op Art of Creation Eternity, Headhunterz was volgens mij wel fan van hem


Dat denk ik eerlijk gezegd ook hoor, maar ik hoop het niet voor deze gast. Vind AOC helemaal niet interessant voor nieuwkomers. Klinkt natuurlijk allemaal heel interessant met die grote namen maar als rookie denk ik niet dat dit de goede plek is om jezelf en je carriere een kickstart te geven.


De grootste artiesten van de scene die je veel kunnen leren, enorm veel exposure en aan de video's te zien ook nog eens een hecht label. Ik denk niet dat de omstandigheden heel veel beter worden dan dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2022 22:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Minispark schreef:
Dat denk ik eerlijk gezegd ook hoor, maar ik hoop het niet voor deze gast. Vind AOC helemaal niet interessant voor nieuwkomers. Klinkt natuurlijk allemaal heel interessant met die grote namen maar als rookie denk ik niet dat dit de goede plek is om jezelf en je carriere een kickstart te geven.


Nu maak je me wel heel erg nieuwsgierig naar wat jij denk dat een goede plek is voor een rookie
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2022 23:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Elektrify schreef:
Minispark schreef:
Dat denk ik eerlijk gezegd ook hoor, maar ik hoop het niet voor deze gast. Vind AOC helemaal niet interessant voor nieuwkomers. Klinkt natuurlijk allemaal heel interessant met die grote namen maar als rookie denk ik niet dat dit de goede plek is om jezelf en je carriere een kickstart te geven.


Nu maak je me wel heel erg nieuwsgierig naar wat jij denk dat een goede plek is voor een rookie


Vind t ook een bijzondere opmerking. In q top 100 zitten meerdere van de AoC rookies. Een paar van ze hebben gestaan op de weinig feesten die er waren. Lijkt me zeer geschikt als je snel bekender wil worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2022 18:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind dit ook niet zo ongelooflijk bijzonder. Ik denk dat er meer bedoeld wordt dat AoC de laatste tijd weinig vernieuwend is en de grote namen je best een duw kunnen geven, maar alles klinkt hetzelfde. Als deze plaat bij AoC uit gaat komen dan kan je elke naam er onder pleuren. Succes zal deze knaap dan wel krijgen, maar een unieke sound bouw je daar niet echt snel op als je de nieuwe recruits hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2022 23:34 
 
Hardtraxxer

Elektrify schreef:
Minispark schreef:
Dat denk ik eerlijk gezegd ook hoor, maar ik hoop het niet voor deze gast. Vind AOC helemaal niet interessant voor nieuwkomers. Klinkt natuurlijk allemaal heel interessant met die grote namen maar als rookie denk ik niet dat dit de goede plek is om jezelf en je carriere een kickstart te geven.


Nu maak je me wel heel erg nieuwsgierig naar wat jij denk dat een goede plek is voor een rookie


Dirty Workz, I AM HARDSTYLE, Scantraxx imo ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2022 23:42 
 
Hardtraxxer

Dat denk ik eerlijk gezegd ook hoor, maar ik hoop het niet voor deze gast. Vind AOC helemaal niet interessant voor nieuwkomers. Klinkt natuurlijk allemaal heel interessant met die grote namen maar als rookie denk ik niet dat dit de goede plek is om jezelf en je carriere een kickstart te geven.[/quote]

De grootste artiesten van de scene die je veel kunnen leren, enorm veel exposure en aan de video's te zien ook nog eens een hecht label. Ik denk niet dat de omstandigheden heel veel beter worden dan dat.[/quote]

Ik denk ook zeker dat je hier wel veel kan leren, zijn natuurlijk de grote jongens. Alleen als platform is AOC nog lang niet zo ver als een DWX, IAMHardstyle en Scantraxx.. Denk dat je daar veel meer kanten mee op kunt, ook al is het heel verleidelijk als je geroemd wordt door een HHZ, Wildstylez, NC etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2022 15:37 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Minispark schreef:
Ik denk ook zeker dat je hier wel veel kan leren, zijn natuurlijk de grote jongens. Alleen als platform is AOC nog lang niet zo ver als een DWX, IAMHardstyle en Scantraxx.. Denk dat je daar veel meer kanten mee op kunt, ook al is het heel verleidelijk als je geroemd wordt door een HHZ, Wildstylez, NC etc.


Ik denk dat dat best meevalt. Als je de opkomende artiesten van de labels naast elkaar legt, komen de opkomende artiesten van die labels er absoluut niet beter uit. Die labels moeten het ook hebben van de producers die opvallen. De talenten op die labels doen dat in mijn ogen beduidend minder dan de artiesten van AoC Eternity. Het neigt misschien wat naar de stijl van Headhunterz, maar dat is nog altijd beter dan neigen naar elke willekeurige onopvallende Hardstyle track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2022 15:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik denk tbh dat AoC veel beter is.

Mede omdat je bij DWX verdrinkt in een zee van 100+ andere artiesten die op dat label releasen, bij Scantraxx je tussen allemaal sublabels wordt heen en weer geworpen voor je echt een beetje in de spotlight komt en IAmHardstyle is uberhaupt niet echt relevant vergeleken met AoC, die zakken langzaam af en zijn vooral in het buitenland populair.
En bij DWX en Scantraxx wordt zo veel uitgebracht dat jou releases wss een korrel zand in de woestijn zijn.

Door het kleine aantal mensen bij AoC en het kaliber van de namen die er op zitten is dit als talent een zeer goed platform, zo niet een van de beste. Het enige wat een nadeel is, is dat ze de sound van iemand heel erg lijken te sturen, dus je krijgt wellicht wel de spotlight, maar je sound wordt er niet echt unieker op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2022 16:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Het enige wat een nadeel is, is dat ze de sound van iemand heel erg lijken te sturen, dus je krijgt wellicht wel de spotlight, maar je sound wordt er niet echt unieker op.


Ik denk niet dat het label de sound van die artiesten 'stuurt'. Kijk alleen al naar hoeveel producers remakes maken en die sound proberen te kopieren. Die jongens op Eternity zijn simpelweg de artiesten die dat het beste hebben gedaan en er ook kwalitatief het dichtst bij in de buurt komen. Die jongens vallen dus sneller in het frame van AoC. Echter denk ik wel dat ze een andere sound 'signen' als het naar hun standaard is. Een Aftershock is bijvoorbeeld nieuw op het hoofdlabel, maar lijkt qua sound totaal niet op de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2022 14:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Arboza schreef:
Broken Balance schreef:
Het enige wat een nadeel is, is dat ze de sound van iemand heel erg lijken te sturen, dus je krijgt wellicht wel de spotlight, maar je sound wordt er niet echt unieker op.


Ik denk niet dat het label de sound van die artiesten 'stuurt'. Kijk alleen al naar hoeveel producers remakes maken en die sound proberen te kopieren. Die jongens op Eternity zijn simpelweg de artiesten die dat het beste hebben gedaan en er ook kwalitatief het dichtst bij in de buurt komen. Die jongens vallen dus sneller in het frame van AoC. Echter denk ik wel dat ze een andere sound 'signen' als het naar hun standaard is. Een Aftershock is bijvoorbeeld nieuw op het hoofdlabel, maar lijkt qua sound totaal niet op de rest.


Aftershock draait natuurlijk productiewijs al een tijdje mee in de scene, dus die hoeft weinig te leren denk ik. Neem JGSW - Into Pieces, dit lijkt gewoon zo enorm veel op Headhunterz/Wildstylez sound, je gaat mij niet vertellen dat JGSW dit allemaal helemaal zelf heeft gedaan. Er zitten zeker unieke elementen in de track maar als je er Headhunterz voor geplakt had, dan had je niemand horen klagen over een enorm andere stijl die hij ingeslagen zou zijn want het is gewoon hetzelfde stijltje. Ze zullen die nieuwe gasten echt enorm veel kunnen leren met hun ervaring, maar ik vind het altijd interessant als een nieuwkomer een eigen sound kan ontwikkelen. Dat lijkt bij AoC niet de doelstelling te zijn. Het zweverige past wel bij AoC, maar laat een artiest ook zijn eigen sound ontwikkelen, samen met de ervaring/creativiteit die er zit bij dat label kan dat echt pareltjes opleveren. Nu luister ik een track en denk ik: Headhunterz. Is het hem niet, denk ik alleen maar: Dit lijkt wel verdacht veel op Headhunterz.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks