Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Ik zie weer een pagina of 16 aan discussies aankomen! Ik word van deze track in ieder geval niet echt blij. :thumbdown: Wat heeft B2S trouwens met de Q-Dance Stage op Mysteryland te maken?
Hardtraxxer
293 posts member since 2011
last seen Mar 2017
vind het wel leuk gedaan (:
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Maximum wrote:Ik zie weer een pagina of 16 aan discussies aankomen! Ik word van deze track in ieder geval niet echt blij. :thumbdown: Wat heeft B2S trouwens met de Q-Dance Stage op Mysteryland te maken?
Jij volgt het filmpje niet helemaal? B2S volgt HHZ ivm met Thrillogy :thumbup:
Track vind ik niets aan.
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Skedoedelefloeps wrote:
Maximum wrote:Ik zie weer een pagina of 16 aan discussies aankomen! Ik word van deze track in ieder geval niet echt blij. :thumbdown: Wat heeft B2S trouwens met de Q-Dance Stage op Mysteryland te maken?
Jij volgt het filmpje niet helemaal? B2S volgt HHZ ivm met Thrillogy :thumbup:
Track vind ik niets aan.
Haha oke, ja had alleen ff dat nummer geluister indd... had al zo me vermoedens! Thanx! :thumbup: Nummer is indd, simpel en saai zo ver ik het hoor (vind ik). >.<
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ik vind de rap beter dan de hardstyle en geloof mij ik vind de rap echt niet goed xd
Hardtraxxer
849 posts member since 2009
last seen Jan 2016
Lyst wrote:Ik vind de rap beter dan de hardstyle en geloof mij ik vind de rap echt niet goed xd
Hier ben ik het helemaal mee eens,

Het kan best leuk klinken samen, maar dan niet met deze lyrics.. en al helemaal niet de "hardstyle" die erin is verwerkt.
Hardtraxxer
791 posts member since 2009
last seen Jun 2023
Vind wel vet, beter dan ik had verwacht :)
R
Hardtraxxer
953 posts member since 2009
last seen Dec 2015
Sry hoor maar wat is dit voor onzin?
Hard RnB style ofzo?
G
Hardtraxxer
552 posts member since 2011
last seen Apr 2012
Headhunterz
The track with Winston is a remix of http://t.co/eUmNTSkV a dj tool exclusively made for Mysteryland.
Geen discussies dus ;)
R
Hardtraxxer
953 posts member since 2009
last seen Dec 2015
GT500eleanor wrote:Headhunterz
The track with Winston is a remix of http://t.co/eUmNTSkV a dj tool exclusively made for Mysteryland.
Geen discussies dus ;)
Thank god!
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Titel gewijzigd.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Jammer. Waar t bij die edit van Lotgenoot nog best vet klonk is dit echt waardeloze poep :(
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Winne maakt echt lekkere muziek. Geef 8 is zeer vet! Kan dit dus ook wel waarderen :)
Hardtraxxer
586 posts member since 2011
last seen Feb 2015
ik vind hem wel vet :)
B
Hardtraxxer
77 posts member since 2011
last seen Dec 2011
klinkt wel lekker met dat rap :thumbup:
Hardtraxxer
485 posts member since 2010
last seen Feb 2017
Wel dikke auto die x6. Geen m3 meer voor heady, das wel jammer
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Taxi wrote:
PNXRMX wrote:Winne - Geef Acht (Headhunterz Remix)?
Zoiets ja. Topt 't origineel niet. Melodie is wat te simpel voor hardstyle. Maar verder wel een lekkere track. Vind Winne ook echt een baas.
Die synth is in het origineel veel sterker, nu lijkt het op een natte scheet, doodzonde
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 9 days ago
Rap is niet mijn ding, en de melo vind ik echt bagger. -.-

Edit (2015):

Grappig dat ik deze track nu wel kan waarderen in tegenstelling tot 4 jaar geleden :lol:
Last edited by flevoboys on 24 Aug 2015 01:00, edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Fucked up slecht, net zoals Going H.A.M. van The Pitcher
G
Hardtraxxer
last seen Apr 2012
Vincent_ wrote:Fucked up slecht, net zoals Going H.A.M. van The Pitcher
Jij weet ook dat het een dj tool is?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
GT500eleanor wrote:
Dat maakt het wat mij betreft niet minder fucked up slecht. Begrijp wel dat ze een keertje wat anders wilden doen op Mysteryland maar daarom hoef ik het toch geen goede hardstyle te vinden? Hou nou alsjeblieft Rap lekker uit Hardstyle, past er totaal niet bij.
G
Hardtraxxer
last seen Apr 2012
TiMOTHYb wrote:
GT500eleanor wrote:
Dat maakt het wat mij betreft niet minder fucked up slecht. Begrijp wel dat ze een keertje wat anders wilden doen op Mysteryland maar daarom hoef ik het toch geen goede hardstyle te vinden? Hou nou alsjeblieft Rap lekker uit Hardstyle, past er totaal niet bij.
Het is ook niet bedoeld om goede hardstyle te zijn. Hij doet een optreden met MC Winne en als MC Winne niet gaat rappen, hoeft ie niet te komen. Dus 1 minuutje wat anders speciaal voor Mysteryland...! Kom op, daar ga je toch niet over zeuren.
Donateur
last seen Aug 2024
GT500eleanor wrote: Het is ook niet bedoeld om goede hardstyle te zijn.
Wie maakt er nou expres een middelmatige goede hardstyle track? Kom op zeg..
Hij doet een optreden met MC Winne en als MC Winne niet gaat rappen, hoeft ie niet te komen. Dus 1 minuutje wat anders speciaal voor Mysteryland...! Kom op, daar ga je toch niet over zeuren.
Ik zeur niet; ik geef commentaar op een track (iets waar dit subforum volgens mij voor is) maar aangezien Headhunterz in jouw top5 lijstje staat zie jij het als gezeur en ben je het er niet mee eens. Jouw probleem.

Trouwens; over dat top5 lijstje.

#3 DJ: Noisecontrollers

Kan niet hè.
G
Hardtraxxer
last seen Apr 2012
TiMOTHYb wrote:
GT500eleanor wrote: Het is ook niet bedoeld om goede hardstyle te zijn.
Wie maakt er nou expres een middelmatige goede hardstyle track? Kom op zeg..
Hij doet een optreden met MC Winne en als MC Winne niet gaat rappen, hoeft ie niet te komen. Dus 1 minuutje wat anders speciaal voor Mysteryland...! Kom op, daar ga je toch niet over zeuren.
Ik zeur niet; ik geef commentaar op een track (iets waar dit subforum volgens mij voor is) maar aangezien Headhunterz in jouw top5 lijstje staat zie jij het als gezeur en ben je het er niet mee eens. Jouw probleem.

Trouwens; over dat top5 lijstje.

#3 DJ: Noisecontrollers

Kan niet hè.
Noisecontrollers staat met een 's.

Maar ik heb het niet per se over jou, maar over het algemeen!
Maar dat is helaas een negatief puntje van internet, je kan het op elke manier opvatten die je maar wilt.
Slim Shore heeft toch ook zo''n nummer gemaakt voor Mysteryland?
Hij wordt gwn de grond ingetrapt, omdat ie gwn wat speciaals wilt maken.
Dat hoeft geen perfecte track te zijn :/
Donateur
last seen Aug 2024
#3 DJ's (ze zijn met z'n tweeën)

Ik trap Headhunterz en ook Winne niet de grond in, ik geef alleen aan dat Hardstyle en Rap wat mij betreft niet goed samengaan. Dit is daar weer een perfect voorbeeld voor, net als die track die the Pitcher had gemaakt. Het loopt gewoon niet goed, het past niet en tot nu toe is er nog niks gemaakt om daarvan het tegendeel te bewijzen. Ik begrijp best dat DJ's een keer wat nieuws willen/moeten proberen, maar dit is het gewoon niet. Misschien de volgende keer weer.