Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Wildstylez

Track(s): Daydreamer

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 00:48 
 

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 02:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt veelbelovend :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 09:38 
 
Hardtraxx Elite

weer een lekkere track :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 10:56 
 
Hardtraxx Elite

Deze is echt geweldig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke plaat :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 18:14 
 

Gaap
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 18:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijk. Dit is de kant van Wildstylez die ik kan waarderen. Lose My Mind en Years of Summer kan ik niet verdragen, maar dit is heerlijk melodisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 19:09 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker plaatje voor tussen door, niet meer niet minder..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 19:40 
 

:love: :love: :love: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 20:02 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

De kaas druipt er van af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
De kaas druipt er van af.

lekker toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 20:57 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Als je van overdreven houd wel ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 21:40 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Als je van overdreven houd wel ja.


Ik weet niet echt of je dit overdreven kunt vinden.
Bij overdreven Hardstyle denk ik eerder aan nummers alá B-Side etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Als je van overdreven houd wel ja.

Dat is een volstrekt persoonlijke opvatting en heeft niets met de track an sich te maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Lyst schreef:
Als je van overdreven houd wel ja.

Dat is een volstrekt persoonlijke opvatting en heeft niets met de track an sich te maken

... Damn, begrijp je het nou ècht niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 13:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Deze is echt geweldig :D


dit dus :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 21:21 
 
Hardtraxx Newbie

-Edit- Whoops.... -Edit-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Flappermoos schreef:
Deze track is van Adrenalize :)

Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 21:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Flappermoos schreef:
Deze track is van Adrenalize :)

Als dat zo is, kan hij volgend jaar de DJ Mag Top 100 in. De kwaliteit van zijn platen schiet dan werkelijk vooruit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 21:49 
 
Hardtraxx Elite

Flappermoos schreef:
Deze track is van Adrenalize :)

Hahahahahahahahaha! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 22:23 
 
Hardtraxx Newbie

Zo anders lees je even te snel de facebookpost van Adrenalize.... >.<
Excuus... deze is gewoon van Wildstylez :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 13:06 
 
Hardtraxxer

werd hier zaterdag erg vrolijk van en ook thuis is t een prima plaat :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 16:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Naah, te hoog kerstmis gehalte die melodie.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks