Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 17:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Solis schreef:
Ik had het over Frontliner, bananenplukker ;)

Wat heeft Frontliner met de naam van dit nummer te maken dan? Lutser.


In de topictitel stond muzik of noize met een s :) Is inmiddels aangepast!
En omdat Frontliner een edit heeft gemaakt en zijn artiestennaam geen z bevat!

Hij kan er trouwens ook wat van: Expressionz, Muzyk, One Bananaz, Toxxxic, Godz Powerrr!, Extreme Loudnezz :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 18:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ah oké, zo klopt ie ja. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
TiMOTHYb schreef:
Solis schreef:
Ik had het over Frontliner, bananenplukker ;)

Wat heeft Frontliner met de naam van dit nummer te maken dan? Lutser.


In de topictitel stond muzik of noize met een s :) Is inmiddels aangepast!
En omdat Frontliner een edit heeft gemaakt en zijn artiestennaam geen z bevat!

Hij kan er trouwens ook wat van: Expressionz, Muzyk, One Bananaz, Toxxxic, Godz Powerrr!, Extreme Loudnezz :lol:


Waar is de z in Toxxxic dan? Of is ie 2 letters terug geschoten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 21:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

HAHAHAHA held
Ben niet helemaal wakker vandaag geloof ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 22:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Echt maar dan ook echt verschrikkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 03:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat deze maar gauw releasen ! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Laat deze maar gauw releasen ! :D

idd hoelang is deze nou al wel niet bekent?...deze had makkelijk op het Frontliner album gekunt :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 13:58 
 
Hardtraxx Elite

Dit is nou een nummer waarvan ik verwachtte dat deze op het album zou staan. Het zou een hele verbetering geweest zijn. Ik vind het nog steeds een heerlijke track. Waarom hij deze track (en andere oudjes van Frontliner) de laatste tijd weer zo vaak draait is mij een raadsel :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
. Waarom hij deze track (en andere oudjes van Frontliner) de laatste tijd weer zo vaak draait is mij een raadsel :/


Heb ik zelfs niks op tegen hoor :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 20:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Liever het origineel van Time dan die remix tbh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 20:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Echt jammer dat hier tot op heden nog niks mee gebeurt is, 1 van m'n lievelings.
Misschien wel omdat hij Wildstylez ''dist'' in het begin zoals Hhz al aangaf :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 20:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Filmpje in de OP doet het trouwens niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 00:23 
 
Hardtraxx Elite

flevoboys schreef:
jambekkie schreef:
. Waarom hij deze track (en andere oudjes van Frontliner) de laatste tijd weer zo vaak draait is mij een raadsel :/


Heb ik zelfs niks op tegen hoor :) .


Nee, ik ook niet, helemaal top dat ie niet vergeten word. Maar release aub :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 15:44 
 
Hardtraxx Veteran

wildstylez disszzzz :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 12:56 
 
Hardtraxxer

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 21:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Godsamme wat een lekkere remix van deze al helden plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt erg vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 01:04 
 
Hardtraxx Veteran

deze plaat is niet nieuw hoor, maar die free mag onderhand wel komen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 13:57 
 
Hardtraxx Veteran



Mag wel free komen deze :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 14:17 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Nogsteeds erg vet :o Wat een drive in de mid :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 15:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik had heel even hoop dat er wat mee ging gebeuren toen ik dit topic weer zag, thanks xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In Q&A gaf Barry aan dat Wildstylez het niet wilt dat die hem weggeeft. Dus zal wel niet komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het origineel echt eindeloos veel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2016 20:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker


@14:55
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2016 21:55 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:

@14:55

Wat vet dat hij deze draait :thumbup: !
Vroeg er op Nostalgia in de Time-Out nog naar of hij deze kon draaien. Maar toen had hij'm niet bij.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks