Last edited by Pedaalemre on 20 Aug 2020 15:27, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
-
MHardtraxx Veteran
- 14191 posts member since 2013
Instant lach op m' n gezicht door zulke platen 
-
DHardtraxxer
- 643 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Heeerlijk! 
-
PHardtraxxer
- 626 posts member since 2012
- last seen 28 days ago
Op opzichzelfstaand een hele dikke plaat maar deed me vanaf de eerste keer direct te veel denken aan een andere Jay Reeve plaat. Hoor ook veel meer Jay Reeve dan Wildstylez. Maar klinkt goed
Lijkt inderdaad heel erg op Cant Breathe. Maar vet voor deze gast dat ie een collab met Wildstylez heeft. Geeft m wss wel een boost die die verdiend!poekiepoes12 wrote:Op opzichzelfstaand een hele dikke plaat maar deed me vanaf de eerste keer direct te veel denken aan een andere Jay Reeve plaat. Hoor ook veel meer Jay Reeve dan Wildstylez. Maar klinkt goed
Is het überhaupt zeker dat dit een collab is dan?
YepKaasstaaf wrote:Is het überhaupt zeker dat dit een collab is dan?
Helemaal mee eens, zijn laatste paar platen zijn echt fenomenaal!MelodicArtDJ wrote:Lijkt inderdaad heel erg op Cant Breathe. Maar vet voor deze gast dat ie een collab met Wildstylez heeft. Geeft m wss wel een boost die die verdiend!poekiepoes12 wrote:Op opzichzelfstaand een hele dikke plaat maar deed me vanaf de eerste keer direct te veel denken aan een andere Jay Reeve plaat. Hoor ook veel meer Jay Reeve dan Wildstylez. Maar klinkt goed
Hopen dat hij nu ook door het grote publiek wordt opgepakt en gave headliner boekingen krijgt
Kon ook niet anders met zo'n duo maar wat godverdomme wat goed weer, meteen raak.

-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Klinkt al fijn ditPedaalemre wrote:View on SoundCloud
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Pohhhhh jaaaaa, was deze weer even vergeten. Hele dikke plaat

Kan het niet goed genoeg horen met mijn oordoppen maar zegt de lyrics iets van: art of creation to the future so bright?
Klinkt positief voor Jay Reeve
Lekker nummertje wel.
Klinkt positief voor Jay Reeve
Lekker nummertje wel.