Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 15:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een moddervette track
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 17:49 
 
Hardtraxxer

Eindelijk nog eens zo een lekkere typische track van hun, niet van dat imo mainstream gedoe van de laatste tijd:thumbsup:
Vind em goed doorbeuke! :loving: Break kan me wel niet bekoren maar goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 17:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind het persoonlijk niet goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 20:28 
 
Hardtraxxer

Lekker trackie weer hoor! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 20:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Was gister echt een fijn nummertje. Die break had van mij niet gehoeven, maar dit nummer ging verder gister redelijk hard. Ook wel lache vocals er in.


+1 kan wel lachen om die vocals!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 21:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

klinkt prima! vind die break ook wel wat hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 13:56 
 
Hardtraxx Addict

Typical Wild Motherfuckers. Eindelijk weer eens!!
Knalde lekker vorige week. Weer eens leuk en lachen om een
dikke plaat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk weer eens een plaat van ze die lekker doorbeukt :D

Inderdaad nog niet van 't niveau Proud to be Loud, maar denk niet dat ze die nog gaan evenaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Maximum schreef:
Ik hoor wel alweer die kicks! >.<


Zou niet goed zijn als je geen kicks hoorde :P

Há há :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 15:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

best lekker climaxje
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 22:51 
 
Hardtraxx Addict



HEERLIJK!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 00:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@1.58 hoor je een 'schot' uit MDK (oudere game) :P Ik denk dat dit wel een lekker is om keer live te horen, maar dan heb ik 't denk ik ook wel weer gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 01:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een koningsnummer vind ik dit! begin heeft zo'n lekkere snelheid erin en de break vind ik heel origineel en typisch wild mf's gedaan. Bazentrack gewoon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 08:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een harde track :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 09:33 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Je maakt een grapje zeker..
Ik erger me kapot aan de kicks, ze zijn nog slapper dan DBSTF kicks van tegenwoordig. Zit echt 0,0 diepgang/dreun in de kicks.
De screeches zijn nu niet echt waarvan je zegt, geniale compositie en klinken geforceerd.
De FX zoals op 1:13 vind ik dan wel weer supervet, maar tevens ontzettend misplaatst in deze track.
Ook de break heeft totaal geen samenhang met de intro. Op sommige plekken is de break vet, op andere plekken is het te chaotisch.
En die Wild Motherfuckers vocal klinkt alsof hij er per se in moest vanwege die actie waarin iedereen hun vocal op moest sturen. Ik vind het niet mooi en de stijl van de vocal past ook niet bij de andere vocals.
De vocals aan het begin van de track zijn erg vet, maar wat hebben die in godsnaam op muzikaal gebied met de rest van de track te maken.
De climax is simpel en niet bijzonder. Wederom dezelfde kicks, want je hebt tegenwoordig maar 1 kick nodig om een nummer te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De break vind ik toch iets te lang, climax en outro klinken dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Je maakt een grapje zeker..
Ik erger me kapot aan de kicks, ze zijn nog slapper dan DBSTF kicks van tegenwoordig. Zit echt 0,0 diepgang/dreun in de kicks.
De screeches zijn nu niet echt waarvan je zegt, geniale compositie en klinken geforceerd.
De FX zoals op 1:13 vind ik dan wel weer supervet, maar tevens ontzettend misplaatst in deze track.
Ook de break heeft totaal geen samenhang met de intro. Op sommige plekken is de break vet, op andere plekken is het te chaotisch.
En die Wild Motherfuckers vocal klinkt alsof hij er per se in moest vanwege die actie waarin iedereen hun vocal op moest sturen. Ik vind het niet mooi en de stijl van de vocal past ook niet bij de andere vocals.
De vocals aan het begin van de track zijn erg vet, maar wat hebben die in godsnaam op muzikaal gebied met de rest van de track te maken.
De climax is simpel en niet bijzonder. Wederom dezelfde kicks, want je hebt tegenwoordig maar 1 kick nodig om een nummer te maken.


Want early is niet simpel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 12:54 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Beetje kort door de bocht om alle early simpel te noemen, maar inderdaad er zijn ook simpele early platen bij en zelfs simpele platen die ik erg vet vind. Vandaar ook de simpel en niet bijzonder, anders had ik wel simpel en dus niet bijzonder getypt.

Als je met iets heel simpels iets heel vets kunt maken, ben je voor mij een held. Maar als het alleen bij simpel blijft, dan is het ook direct goedkoop/makkelijk in mijn ogen. Met minimalisme is het alles of niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 13:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Net of de 'Wild MF's niet echt mee gaan met de tijd. Geforceerd is ook wel het woord dat in mij opkomt. Jammer want ze hadden hier wat veel leukers mee kunnen doen.. maar goed de inspiratie bij de heren is definitief op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 15:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Screeches in de intro doen me aan een ander nummer denken, kan er maar niet op komen welke :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 19:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ga niet eens meer over de kicks beginnen. Jammer, rest van de track is namelijk zeker van WMF/Tat n Zat niveau a la Proud To be Loud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 20:04 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Klinkt wel lekker deze ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 11:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker





Gevonden! vond de screeches in de intro echt op elkaar lijken, oordeel zelf maar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 13:34 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

wel grappig eigenlijk :)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks