Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
AHardtraxxer
- 191 posts member since 2009
- last seen Apr 2012
Eindelijk nog eens zo een lekkere typische track van hun, niet van dat imo mainstream gedoe van de laatste tijd
Vind em goed doorbeuke!
Break kan me wel niet bekoren maar goed
Vind em goed doorbeuke!
-
GHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
Lekker trackie weer hoor! 
+1 kan wel lachen om die vocals!wootum wrote:Was gister echt een fijn nummertje. Die break had van mij niet gehoeven, maar dit nummer ging verder gister redelijk hard. Ook wel lache vocals er in.
klinkt prima! vind die break ook wel wat hebben 
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Typical Wild Motherfuckers. Eindelijk weer eens!!
Knalde lekker vorige week. Weer eens leuk en lachen om een
dikke plaat...
Knalde lekker vorige week. Weer eens leuk en lachen om een
dikke plaat...
Eindelijk weer eens een plaat van ze die lekker doorbeukt 
Inderdaad nog niet van 't niveau Proud to be Loud, maar denk niet dat ze die nog gaan evenaren.
Inderdaad nog niet van 't niveau Proud to be Loud, maar denk niet dat ze die nog gaan evenaren.
Há háQre8ive wrote:Zou niet goed zijn als je geen kicks hoordeMaximum wrote:Ik hoor wel alweer die kicks!
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
@1.58 hoor je een 'schot' uit MDK (oudere game)
Ik denk dat dit wel een lekker is om keer live te horen, maar dan heb ik 't denk ik ook wel weer gezien.
Echt een koningsnummer vind ik dit! begin heeft zo'n lekkere snelheid erin en de break vind ik heel origineel en typisch wild mf's gedaan. Bazentrack gewoon!
Je maakt een grapje zeker..
Ik erger me kapot aan de kicks, ze zijn nog slapper dan DBSTF kicks van tegenwoordig. Zit echt 0,0 diepgang/dreun in de kicks.
De screeches zijn nu niet echt waarvan je zegt, geniale compositie en klinken geforceerd.
De FX zoals op 1:13 vind ik dan wel weer supervet, maar tevens ontzettend misplaatst in deze track.
Ook de break heeft totaal geen samenhang met de intro. Op sommige plekken is de break vet, op andere plekken is het te chaotisch.
En die Wild Motherfuckers vocal klinkt alsof hij er per se in moest vanwege die actie waarin iedereen hun vocal op moest sturen. Ik vind het niet mooi en de stijl van de vocal past ook niet bij de andere vocals.
De vocals aan het begin van de track zijn erg vet, maar wat hebben die in godsnaam op muzikaal gebied met de rest van de track te maken.
De climax is simpel en niet bijzonder. Wederom dezelfde kicks, want je hebt tegenwoordig maar 1 kick nodig om een nummer te maken.
Ik erger me kapot aan de kicks, ze zijn nog slapper dan DBSTF kicks van tegenwoordig. Zit echt 0,0 diepgang/dreun in de kicks.
De screeches zijn nu niet echt waarvan je zegt, geniale compositie en klinken geforceerd.
De FX zoals op 1:13 vind ik dan wel weer supervet, maar tevens ontzettend misplaatst in deze track.
Ook de break heeft totaal geen samenhang met de intro. Op sommige plekken is de break vet, op andere plekken is het te chaotisch.
En die Wild Motherfuckers vocal klinkt alsof hij er per se in moest vanwege die actie waarin iedereen hun vocal op moest sturen. Ik vind het niet mooi en de stijl van de vocal past ook niet bij de andere vocals.
De vocals aan het begin van de track zijn erg vet, maar wat hebben die in godsnaam op muzikaal gebied met de rest van de track te maken.
De climax is simpel en niet bijzonder. Wederom dezelfde kicks, want je hebt tegenwoordig maar 1 kick nodig om een nummer te maken.
Last edited by Lyst on 11 Oct 2011 12:38, edited 1 time in total.
De break vind ik toch iets te lang, climax en outro klinken dik!
Want early is niet simpel?Lyst wrote:Je maakt een grapje zeker..
Beetje kort door de bocht om alle early simpel te noemen, maar inderdaad er zijn ook simpele early platen bij en zelfs simpele platen die ik erg vet vind. Vandaar ook de simpel en niet bijzonder, anders had ik wel simpel en dus niet bijzonder getypt.
Als je met iets heel simpels iets heel vets kunt maken, ben je voor mij een held. Maar als het alleen bij simpel blijft, dan is het ook direct goedkoop/makkelijk in mijn ogen. Met minimalisme is het alles of niets.
Als je met iets heel simpels iets heel vets kunt maken, ben je voor mij een held. Maar als het alleen bij simpel blijft, dan is het ook direct goedkoop/makkelijk in mijn ogen. Met minimalisme is het alles of niets.
Net of de 'Wild MF's niet echt mee gaan met de tijd. Geforceerd is ook wel het woord dat in mij opkomt. Jammer want ze hadden hier wat veel leukers mee kunnen doen.. maar goed de inspiratie bij de heren is definitief op.
Screeches in de intro doen me aan een ander nummer denken, kan er maar niet op komen welke 
Ik ga niet eens meer over de kicks beginnen. Jammer, rest van de track is namelijk zeker van WMF/Tat n Zat niveau a la Proud To be Loud.
View on YouTube
View on YouTube
Gevonden! vond de screeches in de intro echt op elkaar lijken, oordeel zelf maar
View on YouTube
Gevonden! vond de screeches in de intro echt op elkaar lijken, oordeel zelf maar