Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 19:11 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Zatox & Tatanka Feat Max P

Track(s): Victorious And Glorious (Official Emporium Anthem)

Sample/video:


Bron: Beat The Bridge
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 19:24 
 
Hardtraxx Veteran

Climax is een beetje Bringing The Funk 2.0 , maar is wel een fijne plaat! WMF's bijna altijd wel +1. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 20:01 
 
Hardtraxxer

WMF Doen het bij mij altijd goed! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 00:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt wel lekker, WMF doet het laatste tijd best goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 20:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Climax is een beetje Bringing The Funk 2.0 , maar is wel een fijne plaat! WMF's bijna altijd wel +1. :)


Dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niks aan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 16:45 
 
Hardtraxx Addict

Jellev1 schreef:
WMF Doen het bij mij altijd goed! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 15:55 
 
Hardtraxx Veteran

Zatox & Tatnka Ft Max P ipv Wild MF's. :P



Komt btw ook op zijn album en dus geen aparte release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klinkt lekker! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vocals vind ik totaal niet bij het romeinse thema passen, met dit thema kun je 10x vettere dingen bedenken dan dit swag gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom is dit Zatox & Tatanka en niet gewoon WMF? De line-up staat trouwens ook Zatox en Tatanka :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 16:28 
 
Hardtraxx Elite

Paultheone schreef:
Waarom is dit Zatox & Tatanka en niet gewoon WMF? De line-up staat trouwens ook Zatox en Tatanka :/

Ran-D en Adaro draaide toch ook wel is met elkaar, zonder met de naam G4H?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 16:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pitchkicks :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 16:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Paultheone schreef:
Waarom is dit Zatox & Tatanka en niet gewoon WMF? De line-up staat trouwens ook Zatox en Tatanka :/

Ran-D en Adaro draaide toch ook wel is met elkaar, zonder met de naam G4H?

Als WMF draaien ze toch "live"? Terwijl ze nu gewoon samen een setje draaien los van WMF
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 16:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Misschien klinkt 'Wild Motherfuckers' iets te grof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 16:35 
 
Hardtraxxer

Paultheone schreef:
Waarom is dit Zatox & Tatanka en niet gewoon WMF? De line-up staat trouwens ook Zatox en Tatanka :/


Misschien omdat de stijl van WMF wat rauwer is en deze track best wel euforisch ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basscow schreef:
Pitchkicks :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 17:52 
 
Hardtraxxer

JAAA :woot: Pitchkicks klinken super fijn, doet me denken aan de oude Zatox platen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 18:49 
 
Hardtraxxer

Leonidas schreef:
Basscow schreef:
Pitchkicks :/


Haha wat een reactie xd Geeft deze plaat juist veel drive!

OT: Echt een prima plaat! Of het anthem waardig is geen idee maarja dat maakt tegenwoordig toch niks uit volgens mij :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 19:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vette melodie :thumbsup:

M-bition schreef:
Leonidas schreef:
Basscow schreef:
Pitchkicks :/


Haha wat een reactie xd Geeft deze plaat juist veel drive!


Dat maakt iedereen voor zichzelf wel uit. Ik vind ze ook een beetje storend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-bition schreef:
Leonidas schreef:
Basscow schreef:
Pitchkicks :/


Haha wat een reactie xd Geeft deze plaat juist veel drive!

OT: Echt een prima plaat! Of het anthem waardig is geen idee maarja dat maakt tegenwoordig toch niks uit volgens mij :cool:

die dingen klinken totaal niet.. ben niet per se tegen pitchkicks maar de afgelopen 3/4 jaar gaan die dingen zo hoog dat het erg lelijk wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 20:03 
 

"We can never be destroyed"

Toepasselijke tekst omtrent een romeins thema.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 21:43 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
"We can never be destroyed"

Toepasselijke tekst omtrent een romeins thema.


:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2014 00:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jaa erg lekker deze!!
Zoals al eerder werd gezegd heeft ie inderdaad wat weg van de Bringing The Funk Remix, maar daar is niks mis mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2014 10:13 
 
Hardtraxx Addict

Lekkere plaat. Maar niet voor een anthem imo.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks