Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 17:31 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Wild Motherfuckers

Track(s): Ruby Rain

Sample/video:
@32:21


Vanaf 2:42
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 17:46 
 
Hardtraxx Elite

klinkt bruut
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 17:49 
 
Hardtraxx Veteran

Haha best dikjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 18:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo, driveje in die mid ^^, kicks zijn alleen niet al te best. Maar ach, wat verwacht je bij WM's
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 20:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Dit is Ruby Rain, lekker plaatje!

Vanaf 2:42
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 21:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha die western sounds! :D Geweldig altijd die WM tracks, niet te serieus nemen en toch gewoon goede sounds en drive. Eigenlijk ook de enige artiesten bij wie ik dit soort vocals kan hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 21:43 
 
Hardtraxx Veteran

Vanaf 2:42 is pas TBA 2 (Wild Motherfuckers - Ruby Rain). Daarvoor is Wild Motherfuckers - Wild West.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best anders dan WMF normaal. Lekker in al zijn eenvoud deze track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 08:59 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Wat een vette track zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 10:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een zeik-break zeg. Klinkt echt helemaal nergens naar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 10:58 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Doet me denken aan Gunz 4 Hire - Swagger

Vooral omdat hij voor de drop ''WHAT'' zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 13:20 
 
Hardtraxx Elite

Wat een mooie plaat dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 23:02 
 
Hardtraxxer

Die screech doet me denken aan die van Lost :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 17:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

In tegenstelling tot WWW doet deze me helemaal niks, vind hem erg saai overkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 18:11 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Zozo lekker nummertje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 09:43 
 
Hardtraxx Elite

wootum schreef:
In tegenstelling tot WWW doet deze me helemaal niks, vind hem erg saai overkomen.


ik heb het andersom
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks