Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet vet! Beetje Proud To Be Loud opvolger. Wil deze wel eens in HQ horen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 12:23 
 
Hardtraxxer

Wat ging deze ontzettend lomp op Decibel! Wát een pareltje! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 12:46 
 



Vind de gelijkenis :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 12:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat was ik blij dat ik het laatste deel van WM heb gezien!
heerlijke track met bizar vette kicks! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goeie shit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 13:33 
 
Donateur

Leuk! Zal zeker energiek klappen op een festival!

Dikke plaat, hou er wel van! Vind alleen wel.... tis meer hardcore kick ala Menace To Society - Chronic Disorder / Chain Reaction - Record Breaking.

Dacht aan de reacties te lezen misschien een hele dicke ouderwetse oldscool kick ofzo :P

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 13:36 
 
Hardtraxx Veteran

Soundscrollerz schreef:
tis meer hardcore kick a la Chain Reaction - Record Breaking.

Wat? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 14:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Holy shit! M'n haren gingen spontaan overeind staan! Dikke plaat! :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 14:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor degene die deze kick fet vinden (ik ook) misschien wisten jullie het nog niet, maar er bestaat ook een ander genre dat heet hardcore. Dan hoor je alleen maar zulke kicks !!!!!!!!! Leipe shit he....
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 14:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

derniels schreef:
Voor degene die deze kick fet vinden (ik ook) misschien wisten jullie het nog niet, maar er bestaat ook een ander genre dat heet hardcore. Dan hoor je alleen maar zulke kicks !!!!!!!!! Leipe shit he....

Het is maar net wat jij hardcore kicks vindt. Dan zijn er dus een hele hoop artiesten die zo in één keer binnen het HC genre horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 14:28 
 
Hardtraxxer

derniels schreef:
Voor degene die deze kick fet vinden (ik ook) misschien wisten jullie het nog niet, maar er bestaat ook een ander genre dat heet hardcore. Dan hoor je alleen maar zulke kicks !!!!!!!!! Leipe shit he....

Hardcore kicks, o dat is zeker net zoiets als Hardcore vocalen, of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 14:53 
 
Hardtraxx Veteran

Het is toch volgens de artiesten allemaal EDM?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 17:03 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Soundscrollerz schreef:
tis meer hardcore kick a la Chain Reaction - Record Breaking.

Wat? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 17:52 
 
Hardtraxx Veteran

bloemkool schreef:
HEERLIJK :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 18:40 
 
Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
Dat geluid van de MC op 0:54 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Holy shit! M'n haren gingen spontaan overeind staan! Dikke plaat! :worship: :worship:


Dit dus, echt heerlijk :drool: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 19:14 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is awesome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 19:55 
 
Hardtraxx Veteran

Dylan-E schreef:
Delt-A schreef:
Dat geluid van de MC op 0:54 :worship:

Mooi om te horen dat de zanger van Lose My Mind dit soort tracks ook kan waarderen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker hoor! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 02:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele vette plaat. Die kicks :drool: .

Die break is ook vet gemaakt trouwens !
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 11:14 
 
Hardtraxx Newbie

Oooh, wat een sloopkogel die kick _0_. Deze graag live aanschouwen in klokgebouw/hmh :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 14:32 
 
Hardtraxxer

Wat klinkt dit vet zeg. :drool: Dit is dus die soort Proud To Be Loud waar Zatox het over had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 18:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Godsamme zeg, instant kippenvel!
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks