Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 15:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker



xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 15:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

For real...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 15:53 
 
Hardtraxx Veteran

Is dit serieus van Regain? Dit had ik echt nooit verwacht. Al helemaal niet die hoge pitchkicks :oh: :x
Die van Audiofreq gaan nog minder hoog...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 17:22 
 
Hardtraxx Veteran

Waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 17:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

gvd dit doet gewoon pijn aan mijn oren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GATVER :sick:
Als je dit gaat releasen moet je echt psychische hulp gaan zoeken want dan ben je niet goed bij je hoofd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dus een grap van Regain.. lijkt me nogal logisch he jongens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Is dus een grap van Regain.. lijkt me nogal logisch he jongens.

Of hij probeert een hitje te krijgen -.-
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks