Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 22:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: Wavolizer

Track(s): Undetected

Sample/video:
Melodie @ 7.22
Kick @ 8:01

[zippy]http://www16.zippyshare.com/v/83307921/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 23:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aangezien je volgens mij niet mag reageren in de hoofdpost:

Gewèèèldig nummer. Heerlijke simplistische melodie, een goede snare en dikke mokerslagen op een laag tempo. :D. Heel benieuwd hoe dit nummer live uitpakt. Van mij mag hij TOA als voorbeeld houden en op deze manier blijven produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 13:36 
 
Hardtraxx Veteran

Ordinary Joe schreef:
dikke mokerslagen

:love: :love: :love:
Wat ontzettend heerlijk. Dat lage tempo doet het hem, geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 13:49 
 
Hardtraxx Elite

Zeker weer super vet! :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 14:22 
 
Hardtraxxer

Prachtige track! begin steeds meer van deze man te houden :bomb:

Iemand een tracklist van deze podcast?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 14:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hij staat in de hardcore livesets sectie

Tracklist:
1. Geck-o - Parallel Worlds
2. The Outside Agency - Forest Children
3. Sinister Souls - The Highest Technology
4. Wavolizer - Undetected
5. Eyoung - Different Pieces
6. The Outside Agency - The Spooks
7. Geck-o & The Undoing - This Is It
8. Mindustries - Black
9. Wavolizer - Sympho
10. Mindustries - Flash Food
11. The Outside Agency - Sithspawn
12. Skitt B - Anger Management VIP
13. DJ Hidden - Untouched
14. Deathmachine - Dark Energy
15. Gancher and Ruin - Fugea 2012
16. The Outside Agency - Tesla
17. Eye-D and Squee - Circuitry
18. Dither - Adopted The Dark
19. Lunatic & Miss Hysteria - Creatures
20. DJ Hidden - Einstein
21. Deathmachine - Genetix
22. Delta 9 & Fiend - Legion
23. The Outside Agency - Scandinavian Chess
24. The Outside Agency - Destruction
25. The Outside Agency - End Boss
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 14:36 
 
Hardtraxxer

heel erg bedankt! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 16:18 
 
Hardtraxx Addict

OMFG :woot:
Dit is pure kwaliteit gewoon :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 16:47 
 
Hardtraxx Veteran

Pure porno :loving: alle 3 zijn nieuwe tracks :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 17:14 
 
Hardtraxx Elite

Nondeju ... die Wavolizer release gaat echt alles omver blazen! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 17:37 
 

Ordinary Joe schreef:
Hij staat in de hardcore livesets sectie


Jeetje, wat gek. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 17:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
Ordinary Joe schreef:
Hij staat in de hardcore livesets sectie


Jeetje, wat gek. ^^

Voor het geval dat mensen hem niet konden vinden :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 18:32 
 

Ordinary Joe schreef:
Jro_ schreef:
Ordinary Joe schreef:
Hij staat in de hardcore livesets sectie


Jeetje, wat gek. ^^

Voor het geval dat mensen hem niet konden vinden :$


Horen die tracks dan nog wel hier thuis? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 18:48 
 
Hardtraxx Veteran

Erg lekker dit! :love: Is deze track origineel ook op dit tempo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze is zo ongelofelijk dik :loving:

Als deze samen met The Chief & Sympho uitkomt is t nu al de release van t jaar voor mij :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 14:28 
 
Artiest

Destination schreef:
Erg lekker dit! :love: Is deze track origineel ook op dit tempo?


Thanks! It's 140 bpm originally ;) I think I played it at 143 in this set.

and btw. It will not be included on "The Chief/Sympho" release :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wederom heerlijk. Had het setje al een aantal keer geluisterd voordat ik dit topic zag. Plaat viel me al positief op tijdens het luisteren van de set :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wavolizer schreef:
"The Chief/Sympho" release :)

Do you have a release date for us already? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 19:50 
 
Artiest

tomac schreef:
Wavolizer schreef:
"The Chief/Sympho" release :)

Do you have a release date for us already? ^^


Early July afaik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 19:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

I'm counting on you releasing this track as Genosha 021
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 20:33 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Wavolizer staat bij mij echt op nummer 1! :drool: wat een geweldig zieke plaatjes altijd, wat ie zowel draait als maakt. ik loop met mn handen in de lucht van onwetendheid want heb dr geen woorden meer voor :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hier is gewoon bizar goed over na gedacht, wat een kwaliteit, wat een sfeer. Heel vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 21:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Super vette industrial-track, doet niet onder voor soortgelijke nummers van Sei2ure, Mindustries oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat stuk vanaf 9:48 :cool: Gvd hard jagen gvd
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks