Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 17:11 

Hardtraxxer

Ik ben niet tegen pitchkicks maar dan moeten ze goed gebruikt worden.
Dit is geen kick meer, dit wordt 'pweng' pweng' 'pweng' 'pweng'
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 17:12 

Donateur

summergirl schreef:
Ain't nobody heeft in de climax een kick zitten op dezelfde toonhoogte maar die klinkt veel dieper... :thumbup:

Klopt, daarom staat er ook 'zacht'. 't is bij deze track bij een bepaalde hoogte van de kick net of er geen kick in zit. Weet de term er niet voor, maar hij wordt 'niet ondersteund'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 17:18 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Maestro N schreef:
Haha echt he, ik zei dat er gewoon bij omdat er volgens mij nogal wat mensen per definitie tegen pitchende kicks zijn. Ik vind het juist erg vet en vaak wat toevoegen aan een nummer, hier echter niet.

Ah oké, dan heb ik je verkeerd begrepen. Vind pitchen ook zeker niet altijd vervelend, maar hier en in bijvoorbeeld Eternal Vision (Bioweap) vind ik het vreselijk zonde.

Haha klopt daar klinkt het idd ook voor geen meter, maar ik ben sinds Halfway There echt gaan houden van pitchkicks dus ik ben er wel een voorstander van, mits het goed wordt uitgewerkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 17:24 

Donateur

Maestro N schreef:
Haha klopt daar klinkt het idd ook voor geen meter, maar ik ben sinds Halfway There echt gaan houden van pitchkicks dus ik ben er wel een voorstander van, mits het goed wordt uitgewerkt

Ik vind het bij Frontliner (bijna) altijd vet, hier vind ik het gewoon weg zonde van de track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 07:21 

Hardtraxx Veteran

Die hoogste kick :sick:

Zouden artiesten zelf nou niet horen hoe vreselijk dit klinkt? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 08:26 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Die hoogste kick :sick:

Zouden artiesten zelf nou niet horen hoe vreselijk dit klinkt? :/

Dat vraag ik me dus ook altijd af, dit kan toch nooit mooi klinken in de studio :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 12:39 

Hardtraxx Addict

whajoo die kick die klinkt echt niet fijn! Beetje hetzelfde principe qua kicks wat ik van frontliner ook vind.. Niks dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 12:52 

Hardtraxx Veteran

Die pitchkicks! :worship: :loving: :love: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 12:56 

Hardtraxx Addict

Nando schreef:
Die pitchkicks! :worship: :loving: :love: :woot:

Het sarcasme druipt er vanaf xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 16:47 

Hardtraxx Addict

Vind hem echt saaaai.
Dat vat het zowat samen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 17:58 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Maestro N schreef:

Ik vind het bij Frontliner (bijna) altijd vet, hier vind ik het gewoon weg zonde van de track.

frontliner doet er gewoon wat mee:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 19:20 

Hardtraxx Addict

J_r_nn schreef:
TiMOTHYb schreef:
Maestro N schreef:

frontliner doet er gewoon wat mee:P

Bij Frontliner vind ik het ook altijd erg vet, op Expressionz na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 19:23 

Hardtraxx Crew

Inderdaad, de tracks van Frontliner zijn de enige nummers waar ik de pitchkicks gewoon geniaal vind klinken!!! Dit is gewoon pitchen om het pitchen, wedstrijdje wie het verst kan gaan en om ons te pesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 08:53 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Inderdaad, de tracks van Frontliner zijn de enige nummers waar ik de pitchkicks gewoon geniaal vind klinken!!! Dit is gewoon pitchen om het pitchen, wedstrijdje wie het verst kan gaan en om ons te pesten.

Gaan de pitch,van On The Rise niet nog hoger?..als dat zo is moet Waverider nog ff oefenen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 12:21 

Hardtraxx Veteran

Fijn plaatje, aan de pitch kicks stoor ik me thuis niet. Maar wel als ik hem live hoor waarschijnlijk wel net zoals bv To The Top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 15:10 

Hardtraxxer

Intervention schreef:
wootum schreef:

Gaan de pitch,van On The Rise niet nog hoger?..als dat zo is moet Waverider nog ff oefenen :P

ja die gaan nog hoger:P maar die laten je met goed geluid uit je schoenen trillen:P en daarom dus zijn ze geniaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 16:07 

Hardtraxx Crew

Intervention schreef:
wootum schreef:

Kan best, maar weet niet hoe ik dat uit moet leggen. Bij On The Rise vind ik ze echt vet, zoals Frontliner dat vaker doet, op de een of andere manier past dat heerlijk in zijn nummers. Maar hier vind ik het gewoon echt niet klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 00:46 

Hardtraxx Veteran

vind hem met de keer dat ik m luister vetter worden. moet ook eerlijk zeggen dat ik die pitchkicks juist prima vind klinken, lekker nummertje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 13:56 

Hardtraxx Veteran

Helemaal niks
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks