G
Hardtraxxer
552 posts member since 2011
last seen Apr 2012
Ik ben niet tegen pitchkicks maar dan moeten ze goed gebruikt worden.
Dit is geen kick meer, dit wordt 'pweng' pweng' 'pweng' 'pweng'
Last edited by GT500eleanor on 15 Sep 2011 17:12, edited 1 time in total.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
summergirl wrote: Ain't nobody heeft in de climax een kick zitten op dezelfde toonhoogte maar die klinkt veel dieper... :thumbup:
Klopt, daarom staat er ook 'zacht'. 't is bij deze track bij een bepaalde hoogte van de kick net of er geen kick in zit. Weet de term er niet voor, maar hij wordt 'niet ondersteund'.
Hardtraxx Addict
1008 posts member since 2010
last seen Apr 2015
TiMOTHYb wrote:
Maestro N wrote: Haha echt he, ik zei dat er gewoon bij omdat er volgens mij nogal wat mensen per definitie tegen pitchende kicks zijn. Ik vind het juist erg vet en vaak wat toevoegen aan een nummer, hier echter niet.
Ah oké, dan heb ik je verkeerd begrepen. Vind pitchen ook zeker niet altijd vervelend, maar hier en in bijvoorbeeld Eternal Vision (Bioweap) vind ik het vreselijk zonde.
Haha klopt daar klinkt het idd ook voor geen meter, maar ik ben sinds Halfway There echt gaan houden van pitchkicks dus ik ben er wel een voorstander van, mits het goed wordt uitgewerkt
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Maestro N wrote: Haha klopt daar klinkt het idd ook voor geen meter, maar ik ben sinds Halfway There echt gaan houden van pitchkicks dus ik ben er wel een voorstander van, mits het goed wordt uitgewerkt
Ik vind het bij Frontliner (bijna) altijd vet, hier vind ik het gewoon weg zonde van de track.
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Die hoogste kick :sick:

Zouden artiesten zelf nou niet horen hoe vreselijk dit klinkt? :/
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Inno wrote:Die hoogste kick :sick:

Zouden artiesten zelf nou niet horen hoe vreselijk dit klinkt? :/
Dat vraag ik me dus ook altijd af, dit kan toch nooit mooi klinken in de studio :surrender:
S
Hardtraxx Addict
1376 posts member since 2009
last seen Feb 2015
whajoo die kick die klinkt echt niet fijn! Beetje hetzelfde principe qua kicks wat ik van frontliner ook vind.. Niks dus
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Die pitchkicks! :worship: :loving: :love: :woot:
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2011
last seen Mar 2013
Nando wrote:Die pitchkicks! :worship: :loving: :love: :woot:
Het sarcasme druipt er vanaf xd
O
Hardtraxx Addict
1337 posts member since 2011
last seen May 2016
Vind hem echt saaaai.
Dat vat het zowat samen xd
J
Hardtraxxer
107 posts member since 2011
last seen Mar 2013
TiMOTHYb wrote:
Maestro N wrote: Haha klopt daar klinkt het idd ook voor geen meter, maar ik ben sinds Halfway There echt gaan houden van pitchkicks dus ik ben er wel een voorstander van, mits het goed wordt uitgewerkt
Ik vind het bij Frontliner (bijna) altijd vet, hier vind ik het gewoon weg zonde van de track.
frontliner doet er gewoon wat mee:P
Hardtraxx Addict
1008 posts member since 2010
last seen Apr 2015
J_r_nn wrote:
TiMOTHYb wrote:
frontliner doet er gewoon wat mee:P
Bij Frontliner vind ik het ook altijd erg vet, op Expressionz na.
Hardtraxx Crew
30629 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Inderdaad, de tracks van Frontliner zijn de enige nummers waar ik de pitchkicks gewoon geniaal vind klinken!!! Dit is gewoon pitchen om het pitchen, wedstrijdje wie het verst kan gaan en om ons te pesten.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
wootum wrote:Inderdaad, de tracks van Frontliner zijn de enige nummers waar ik de pitchkicks gewoon geniaal vind klinken!!! Dit is gewoon pitchen om het pitchen, wedstrijdje wie het verst kan gaan en om ons te pesten.
Gaan de pitch,van On The Rise niet nog hoger?..als dat zo is moet Waverider nog ff oefenen :P
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Fijn plaatje, aan de pitch kicks stoor ik me thuis niet. Maar wel als ik hem live hoor waarschijnlijk wel net zoals bv To The Top.
Hardtraxxer
190 posts member since 2011
last seen Apr 2017
Intervention wrote:
wootum wrote:Inderdaad, de tracks van Frontliner zijn de enige nummers waar ik de pitchkicks gewoon geniaal vind klinken!!! Dit is gewoon pitchen om het pitchen, wedstrijdje wie het verst kan gaan en om ons te pesten.
Gaan de pitch,van On The Rise niet nog hoger?..als dat zo is moet Waverider nog ff oefenen :P
ja die gaan nog hoger:P maar die laten je met goed geluid uit je schoenen trillen:P en daarom dus zijn ze geniaal!
Hardtraxx Crew
30629 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Intervention wrote:
Kan best, maar weet niet hoe ik dat uit moet leggen. Bij On The Rise vind ik ze echt vet, zoals Frontliner dat vaker doet, op de een of andere manier past dat heerlijk in zijn nummers. Maar hier vind ik het gewoon echt niet klinken.
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
vind hem met de keer dat ik m luister vetter worden. moet ook eerlijk zeggen dat ik die pitchkicks juist prima vind klinken, lekker nummertje :)
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Helemaal niks