Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 20:08 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Wave Pressure

Track(s): ID



Bron: Soundcloud

Hey guys,

The past few months didn't really went the way I wanted them to go.
I'm young, ambitious, extremely perfectionistic and -unfortunately- a student that needs to pass his finals next month.

I've made like 6 tracks but I'm not really happy with any of them except for this one. ( Kinda I guess :') )
So as a big "sorry" here's a preview of this track!

Enjoy your weekend,
Love♄

Wave Pressure
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 21:18 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Weer een Cyber/Sylence/Wasted Penguinz/Rebourne clone erbij.
Ik hoop dat dit soort hardstyle net zo snel verdwijnt als de 13/12 raw meuk. Ik vind hier echt niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 21:32 
 
Hardtraxx Veteran

Leuk plaatje. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 09:07 
 
Hardtraxx Addict

Track zit goed in elkaar, alleen vind ik de melodie nogal saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 13:21 
 
Hardtraxx Newbie

The Venator schreef:
Weer een Cyber/Sylence/Wasted Penguinz/Rebourne clone erbij.
Ik hoop dat dit soort hardstyle net zo snel verdwijnt als de 13/12 raw meuk. Ik vind hier echt niks aan.


Ik snap je opzich wel. Dat Wasted Penguinz stijltje wordt inderdaad uitgemolken maar dat is (in mijn visie) niet wat er in deze track gebeurt. Toen ik 'Release' van Atmozfears hoorde vond ik die kleine glide in de melodie zo gaaf dat ik het zelf ook ben gaan toepassen. Dat wil niet zeggen dat ik nu in elke nieuwe track zo'n glide-nootje ga toevoegen omdat dat 'moet' maar ik vind het als artiest zelf gewoon leuk om te proberen en daarnaast vind ik het vet klinken. Verder mag iedereen natuurlijk zelf bepalen of hij/zij dat ook, of juist niet vindt. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WavePressure schreef:
The Venator schreef:
Weer een Cyber/Sylence/Wasted Penguinz/Rebourne clone erbij.
Ik hoop dat dit soort hardstyle net zo snel verdwijnt als de 13/12 raw meuk. Ik vind hier echt niks aan.


Ik snap je opzich wel. Dat Wasted Penguinz stijltje wordt inderdaad uitgemolken maar dat is (in mijn visie) niet wat er in deze track gebeurt. Toen ik 'Release' van Atmozfears hoorde vond ik die kleine glide in de melodie zo gaaf dat ik het zelf ook ben gaan toepassen. Dat wil niet zeggen dat ik nu in elke nieuwe track zo'n glide-nootje ga toevoegen omdat dat 'moet' maar ik vind het als artiest zelf gewoon leuk om te proberen en daarnaast vind ik het vet klinken. Verder mag iedereen natuurlijk zelf bepalen of hij/zij dat ook, of juist niet vindt. :beer:

:thumbsup: Vind t een lekkere track, en vind je stijl sowieso wel fijn.
Gewoon blijven doen wat je leuk vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 14:01 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

WavePressure schreef:
The Venator schreef:
Weer een Cyber/Sylence/Wasted Penguinz/Rebourne clone erbij.
Ik hoop dat dit soort hardstyle net zo snel verdwijnt als de 13/12 raw meuk. Ik vind hier echt niks aan.


Ik snap je opzich wel. Dat Wasted Penguinz stijltje wordt inderdaad uitgemolken maar dat is (in mijn visie) niet wat er in deze track gebeurt. Toen ik 'Release' van Atmozfears hoorde vond ik die kleine glide in de melodie zo gaaf dat ik het zelf ook ben gaan toepassen. Dat wil niet zeggen dat ik nu in elke nieuwe track zo'n glide-nootje ga toevoegen omdat dat 'moet' maar ik vind het als artiest zelf gewoon leuk om te proberen en daarnaast vind ik het vet klinken. Verder mag iedereen natuurlijk zelf bepalen of hij/zij dat ook, of juist niet vindt. :beer:


Kijk, zo willen we het graag zien, een artiest die normaal met kritiek om gaat :) Ik snap je wel, ik probeer zelf ook altijd dingen uit. Thanks.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks