WavePressure schreef:
The Venator schreef:
Weer een Cyber/Sylence/Wasted Penguinz/Rebourne clone erbij.
Ik hoop dat dit soort hardstyle net zo snel verdwijnt als de 13/12 raw meuk. Ik vind hier echt niks aan.
Ik snap je opzich wel. Dat Wasted Penguinz stijltje wordt inderdaad uitgemolken maar dat is (in mijn visie) niet wat er in deze track gebeurt. Toen ik 'Release' van Atmozfears hoorde vond ik die kleine glide in de melodie zo gaaf dat ik het zelf ook ben gaan toepassen. Dat wil niet zeggen dat ik nu in elke nieuwe track zo'n glide-nootje ga toevoegen omdat dat 'moet' maar ik vind het als artiest zelf gewoon leuk om te proberen en daarnaast vind ik het vet klinken. Verder mag iedereen natuurlijk zelf bepalen of hij/zij dat ook, of juist niet vindt.

Kijk, zo willen we het graag zien, een artiest die normaal met kritiek om gaat

Ik snap je wel, ik probeer zelf ook altijd dingen uit. Thanks.