Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 20:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Artiest: Wasted Penquinz

Track(s): Sydney

Sample/video:

@ 2:20
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 20:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker nummertje, maar wordt tijd voor een nieuwe kick denk ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 21:36 
 
Hardtraxxer

The Indicator schreef:
Lekker nummertje, maar wordt tijd voor een nieuwe kick denk ik zo.



dit.

Ik vond het liedje op het einde toch wel vetter klinken.:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 21:38 
 
Hardtraxx Veteran

Ik moest aan Avicii denken toen ik het hoorde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 22:46 
 
Hardtraxxer

waardeer wp heel erg alleen ik vind de meeste tracks toch allemaal wel te veel op elkaar lijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 00:23 
 
Donateur

Wel grappig, idd beetje housy. hoop dat de in en outro wel beetje rammen zijn. Einde soort van vocal track.. hoort erbij? dat klonk beetje toe top 40 eerlijk gezegd. Maar wel epic aan het einde Harlem shake fail xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 14:21 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 16:42 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
waardeer wp heel erg alleen ik vind de meeste tracks toch allemaal wel te veel op elkaar lijken


Dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
waardeer wp heel erg alleen ik vind de meeste tracks toch allemaal wel te veel op elkaar lijken


dit maar toch elke keer weer anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 13:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik was meer geinteresseerd in de pinguins op t filmpje dan in de track eigenlijk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 16:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heb liever dat ze zulke soudns blijven maken, of is een andere kick eventueel maar die melodieeën zijn keer op keer weer heerlijk. Net als deze dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 16:30 
 
Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Melodie is gaaf maar zou beter passen bij een top 40 house ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 15:22 
 
Hardtraxxer

Wel een leuk plaatje maar ze lijken echt allemaal sprekend op elkaar -.-
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks